bedankt voor de correctie.
Volgens de wikipedia
http://nl.wikipedia.org/wiki/Massa-energierelatie
groet
A.S.
Moderator: Moderators
Wat laat je denken dat geheugen doorgegeven wordt aan nakomelingen? Bij transplantatie zie ik geen problemen - maar daar wordt ook meer doorgegeven dan enkel energie.DigiHeld schreef:Laat ik nou net denken (voor wat het waard is) dat een herinnering pure energie is !
Geheugen is misschien niet opgeslagen in onze hersen, zodoende kan geheugen ook worden doorgegeven via transplantatie of nakomelingen.
Het oproepen is nochtans een lastig karweitje !
Ik heb hier geen wetenschappelijk onderzoekresultaat voor, puur een hersenspinsel waar ik mezelf in kan vinden.
Geheugen is wel opgeslagen in de hersenen en zit in wetware vervat. Blijft dus een materieel gebeuren Hieronder een voorbeeld.DigiHeld schreef:
Laat ik nou net denken (voor wat het waard is) dat een herinnering pure energie is !
Geheugen is misschien niet opgeslagen in onze hersen, zodoende kan geheugen ook worden doorgegeven via transplantatie of nakomelingen.
Het oproepen is nochtans een lastig karweitje !
Ik heb hier geen wetenschappelijk onderzoekresultaat voor, puur een hersenspinsel waar ik mezelf in kan vinden.
!

Herhaal niet steeds de totale posting! Quote wederom ingekort door Kitty. Lees hier eens hoe je moet quoten: snelcursus quotendoctorwho schreef:Geheugen is wel opgeslagen in de hersenen en zit in wetware vervat. Blijft dus een materieel gebeuren Hieronder een voorbeeld.
Het heeft te maken met nationale trots dat opgehangen is aan 'de nationale taal' (waarom zou je een andere taal toelaten in het eigen gebied)?Raven schreef:Helaas... zelfs de titel wordt "vertaalt"Plons schreef:Volgens mij bedoelde Atli het sarcastisch.Antiscience schreef: Arm Nederland. Mensen die nog niet eens duits lezen kunnen.
Trouwens , doen ze in Duitsland nog steeds alle anderstaligen films inspreken met de duitse taal ?
Als geheugen in pure energie kan bestaan, zou dit dus ook dmv bevruchting kunnen worden doorgegeven.Balzer schreef: Wat laat je denken dat geheugen doorgegeven wordt aan nakomelingen? Bij transplantatie zie ik geen problemen - maar daar wordt ook meer doorgegeven dan enkel energie.
Ik neem mijn eigen redenering niet aan alszijnde absoluut, bovendien is mijn kennis van geheugenopslag veels te beperkt !doctorwho schreef:Geheugen is wel opgeslagen in de hersenen en zit in wetware vervat. Blijft dus een materieel gebeuren Hieronder een voorbeeld.
Engelse filmtieten?Antiscience schreef:Logisch wordt de titel vertaald, wat heb je aan engelse filmtietenPlons schreef:Ach gossie arm Duitsland.Raven schreef: Helaas... zelfs de titel wordt "vertaalt"
in duitstalig gesproken film.