Zullen we deze mensen eens een tijdje alle macht in handen geven. Kijken wat er gebeurt. Of is dit een schot voor open doel. En hebben we deze periode al meegemaakt in de Middeleeuwen. Ik verbaasde mij in het begin ook op Credible. Echter na een paar dagen lees je de topics niet eens meer. Zoveel stompzinnigheid kan geen mens verdragen of toch wel. Zoals topics als een knipoog van god etc. Met mensen die vertellen dat ze vanmorgen een vogeltje mooi hoorden zingen en toen ...Mar schreef: Ik blijf mij, rondneuzend, verbazen over de rigide, kille godsdienstige opvatting van mensen...
Mar
En dan een eindeloze rij wachtenden die bloemetjes, verjaardagskaarten, diploma's en rijbewijzen ten tonele voeren. En dan vraag ik me af als cynicus is er dan niemand die deze idylle verstoord door te reageren met "Ik reed vanmorgen over de snelweg en zag twee auto's die op elkaar waren gebotst. De ambulance stond erbij. Aan de kant van de weg stond een jonge vrouw te huilen. Ik reed achteloos voorbij. De volgende dag las ik in de krant, dat er een ernstig ongeluk was gebeurd. Een van de slachtoffers was een kind van acht jaar. Een knipoog van ...."
Groetjes Tjeerdo.