Goeden morgen allemaal en dat het maar en fijne dag mag worden.
We beginnen de dag met een stevige brunch.
Zijn dit steeds zelfgemaakte foto's van je eigen maaltijd?
Of gewoon willekeurige foto's?
Dit zou veel te veel gevraagd zijn van mijn slechts povere kookkunst.
Ik hotlink ze, wil je een Link?
Ik denk dat het ook te veel zou vragen van ons verteringssysteem en onze gezondheid bepaald niet ten goede zou komen. Ik kende één iemand, de man van mijn zus, die at zulk soort ontbijtjes iedere ochtend om een uur of zes en daarna ging hij aan de slag: hij was een boer en een grote kerel. Maar ook hij is geen 50 geworden!
Of dat aan zijn ontbijtjes lag betwijfel ik, want hij was meestal meer dan twaalf uur per dag keihard aan het werk en verbrandde die calorietjes heus wel ...
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme. .Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!
Zijn dit steeds zelfgemaakte foto's van je eigen maaltijd?
Of gewoon willekeurige foto's?
Dit zou veel te veel gevraagd zijn van mijn slechts povere kookkunst.
Ik hotlink ze, wil je een Link?
Ik denk dat het ook te veel zou vragen van ons verteringssysteem en onze gezondheid bepaald niet ten goede zou komen. Ik kende één iemand, de man van mijn zus, die at zulk soort ontbijtjes iedere ochtend om een uur of zes en daarna ging hij aan de slag: hij was een boer en een grote kerel. Maar ook hij is geen 50 geworden!
Of dat aan zijn ontbijtjes lag betwijfel ik, want hij was meestal meer dan twaalf uur per dag keihard aan het werk en verbrandde die calorietjes heus wel ...
Men kan er natuurlijk ook met meer mensen van eten, daarnaast is het geen ontbijt maar een bruch, die vervangt het ontbijt en de lunch.
PS.
Mensen die zwaar werk doen moeten meer eten als kantoor mensen, dat kan wel een factor twee zijn.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme. .Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
ook al leek het gisteren beter,
omdat vandaag het verleden je inhaalde,
duik daar niet voor weg,
maar accepteer en zing uit volle borst:
"Yesterday ...
... all my trouble seemed so far away,
now it looks they are here to stay ... "
en dan?
Dan maak je dit daadwerkelijk waar en
dan komt het allemaal goed:
.
Leef,
leef vandaag,
maar leef vandaag
niet op te grote voet!
.
.
Ik zal zelf wellicht ook wel in menig hokje te plaatsen zijn,
al naar gelang het 'de mensen' uitkomt, maar
als ik mezelf in één hokje moet plaatsen,
dan is het toch dat hokje waar mensen in geplaatst worden
die niet in één hokje geplaatst willen worden!
Pas dus op en ben ook die Hokjesgeest te slim af!
dankzij al die stevige ontbijtjes
vliegen de kilootjes er weer aan!
Heb jij dat ook? Doe dan net als ik!
Neem alleen nog maar sla,
met een heeeeeel klein beetje spek erbij!
dan komt het DIK in orde:
.