Rereformed schreef: ↑12 nov 2024 17:33
Mus schreef: ↑12 nov 2024 17:20
Rereformed schreef: ↑12 nov 2024 14:42
Jij hebt het meest schandelijke onderschrift in de hele freethinker geschiedenis als motto:
"Waarschuwing: Mijn verbale diarree kan de fragieleren kotsmisselijk maken.
Het zal me aan de reet roesten."
Iemand met zo'n instelling behoort niet hier op dit forum.
Ik wil hier toch wel even kort wat over zeggen Rereformed. Het onderschrift van dikkemick is tot stand gekomen vanwege het gegeven dat HierEnNu daar eerder een toespeling op heeft gedaan mbt dikkemick. Dit onderschrift is dus sarcastisch en/of cynisch bedoelt.
Wel, misschien is het een goed idee dat HierEnNu en dikkemick zich voor een tijdje, totdat ze alles met elkaar uitgepraat hebben, zeg maar tot hun vijfduizendste bijdrage daar, enkel in de Babbelbox gesprekken met elkaar voeren, maar daarbuiten niet op elkaar reageren.
Ik geef het de heren heel serieus ter overdenking.
Kennelijk ben je inmiddels zo wanhopig dat je aan het bidden slaat?
Bidden is volstrekt niet nodig joh en bovendien:
- als iemand weet dat bidden niet helpt ben jij het wel.
Die suggestie die jij heel serieus, zelfs biddend
[smekend?] ter overdenking aanbiedt probeerde ik reeds sinds 28 okt 2024 23:00 in praktijk te brengen in de BabbelBox in topic:
vanuit mijn uitgesproken motivatie om de interessantere discussies buiten de BabbelBox
niet verder te verstoren met OffTopic geBabbel en geKnabbel. Bovendien blijft zulks dan
ook buiten beeld van meelezende niet-leden die niet kunnen inloggen.
Ik vind zulks dus ook een goed idee om OffTopic geBabbel en geKnabbel niet in de
betreffende topics te doen, maar in de BabbelBox in plaats van met dat geBabbel en
geKnabbel de serieuzere topics te vervuilen. Waarbij ik er op wijs dat er mijns inziens
sowieso
[te?] veel OffTopic wordt geslow-chat door dezen en genen, hetgeen over
het algemeen ook als je reinste

topicvervuiling valt aan te merken lijkt mij.
Echter, daar het commitment en motivatie kennelijk ontbreekt en
ook jij zulks een goed idee vindt, zou je aan het Moderating team voor kunnen leggen
om zulks voortaan als
maatregel op te leggen, zo van:
- "Gaan jullie maar een weekje samen in de zankbak [in de Babbelbox] met elkaar leren spelen zonder zand in elkaars en andermans ogen te strooien, dan zien we na die week wel verder!".
De optie van tijdelijke BabbelBoxAccount is er al heb ik begrepen en
dan kunnen diegenen die een
'TimeOut' verdienden,
- [zulks hoeft zich niet te beperken tot mij en dikkemick
als er ook andere 'overtreders' zijn ... en die zijn er!
]
een weekje afkoelend
'oefenen' in vooral meelezen en eventueel reageren in de BabbelBox zandbak zodat ze in ieder geval de lopende wat serieuzere topics niet kunnen vervuilen.
Om een kort verhaal nog langer te maken:
deze maatregel werkt, althans, toen ik destijds op de basisschool in teamverband als overblijf
'moeder' meewerkte tijdens de pauzes om het leerkrachtenteam wat te ontzien zodat ook zij hun boterhammetje konden eten, heb ik een dergelijke maatregel in iets andere vorm voorgesteld en na overleg en consensus met groot succes in mogen voeren. Wat dat betreft kan ik persoonlijk getuigen van de werkzaamheid van een dergelijke maatregel EN ook van de dankbaarheid[!] die mij uiteindelijk ten deel viel
[toen bleek dat het werkte], niet alleen van de leerkrachten en het oppasteam, maar juist van die kids die het voor hun ontwikkeling
- [en/of problematische thuissituatie en dergelijke?]
blijkbaar nodig hadden om wat meer duidelijke structuur aangeboden te krijgen.
Uiteraard was de mate van werkzaamheid tevens afhankelijk van
de mate van
'volwassenheid' van de betreffende kids!
Ik laat het hier ff bij, maar vraag bij deze wel toestemming hier, specifiek in dit topic,
die stellige en niet onderbouwde bewering van Mus aan mijn adres te weerleggen:
- graag een helder antwoord?

Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.