Twitter schorst account Willem Engel na tweet over hartstilstand Eriksen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Re: Twitter schorst account Willem Engel na tweet over hartstilstand Eriksen

Bericht door Maria »

lost and not found yet! schreef: 23 jun 2021 22:58
dikkemick schreef: 23 jun 2021 15:44 Nog zo'n figuur waar we tegenaan kunnen schoppen.
https://www.nu.nl/tech/6141292/petitie- ... ekend.html

Je kunt zelfs een petitie tekenen! https://www.change.org/p/the-proletaria ... n-to-earth
En wie bedoel je met “we”? Ik reken mezelf daar duidelijk niet toe. Maar mijn onderbuik zegt dat jij de petitie al getekend hebt!
Even ook ingaand op deze off topic reactie.
Ik denk wij allemaal.
De hele wereld krijgt die mogelijkheid aangereikt.

Goed voor jou.
Ik denk daar ook geen moment aan.

Waarom denkt jouw onderbuik, dat Dikkemick die wel ondertekend zal hebben?
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

dikkemick schreef: 23 jun 2021 15:44 Nog zo'n figuur waar we tegenaan kunnen schoppen.

Je kunt zelfs een petitie tekenen! https://www.change.org/p/the-proletaria ... n-to-earth
En wie bedoel je met “we”? Ik reken mezelf daar duidelijk niet toe. Maar mijn onderbuik zegt dat jij de petitie al getekend hebt!
Geloof t of niet maar er zijn mensen die niet alle sympathie kunnen opbrengen voor de Bezossen, de Gates', Zuckerbergs en rocketman Muskjes.
Misschien wel een beetje het Calimero gevoel. De 1 heeft niet te vreten, de ander laat raketten ontploffen alsof t niets is.
En zo zullen meer mensen ook Engel met de onderbuik be(ver)oordelen. Jij niet. Jij analyseert Willempie eerst grondig, want misschien heeft onze dansexpert wel een punt.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 24 jun 2021 17:03

Geloof t of niet maar er zijn mensen die niet alle sympathie kunnen opbrengen voor de Bezossen, de Gates', Zuckerbergs en rocketman Muskjes.
Misschien wel een beetje het Calimero gevoel. De 1 heeft niet te vreten, de ander laat raketten ontploffen alsof t niets is.
En zo zullen meer mensen ook Engel met de onderbuik be(ver)oordelen. Jij niet. Jij analyseert Willempie eerst grondig, want misschien heeft onze dansexpert wel een punt.
Ik zou niet weten welk punt.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
lost and not found yet!
Bevlogen

Bericht door lost and not found yet! »

Maria schreef: 24 jun 2021 04:33

Even ook ingaand op deze off topic reactie.
Ik denk wij allemaal.
De hele wereld krijgt die mogelijkheid aangereikt.

Goed voor jou.
Ik denk daar ook geen moment aan.

Waarom denkt jouw onderbuik, dat Dikkemick die wel ondertekend zal hebben?
Dag Maria,

Ik begrijp niet wat je bedoelt met “Ik denk wij allemaal”.

En bedoel je dat de hele wereld de mogelijkheid aangereikt krijgt om de petitie te tekenen?

En waar denk jij geen moment aan? Aan het wel of niet tekenen van de petitie?

En verder, omdat Dikkemick altijd een vergaande antipathie ten toon spreid tegen mensen die een heel dik stuk boven modaal verdienen. Als je veel geld verdient kun je niet onder het maaiveld blijven en komt vaak de jaloersheid van andere medemensen naar boven. Maar je hebt gelijk, het is offtopic!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 24 jun 2021 17:03

Natuurlijk weet ik dat die mensen er zijn! En dat is ook prima wat mij betreft! Maar blijf vooral lekker denigrerend doen met je Muskjes! Alsof Elon Musk zich ooit iets van jou of mij zou aantrekken. En zou dat moeten? Nee, natuurlijk niet! Waarom wel eigenlijk? Als iemand die het kan naar de maan wil samen met z’n broer, waarom zou die dat niet doen? Als ik een Ferrari zou kunnen kopen waarom zou ik dat niet doen? Zou ik me schuldig moeten voelen? Omdat er mensen in bepaalde gebieden niet te vreten hebben, om jouw woorden te gebruiken. Of zouden er 2 mensen meer te vreten hebben als ik het niet zou doen? En mijn opmerking was geheel offtopic, ik heb het totaal niet over Willem Engel gehad!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
🔱
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Lanfy, zo te zien hebben we beiden onze frustraties. Ik ben blij dat Engel geschorst wordt na zijn totaal absurde tweet, jij zou het liefst zien dat mijn onderbuik een schorsing te verwerken krijgt.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
lost and not found yet!
Bevlogen

dikkemick schreef: 24 jun 2021 22:17 Lanfy, zo te zien hebben we beiden onze frustraties. Ik ben blij dat Engel geschorst wordt na zijn totaal absurde tweet, jij zou het liefst zien dat mijn onderbuik een schorsing te verwerken krijgt.
Ik begrijp je volkomen, maar ik vind het wel jammer dat je niet op mijn punten ingaat, ook al is dat volkomen offtopic! Als veelverdiener begrijp ik jouw frustraties, maar begrijp je andersom mijn niet frustraties ook? Het zal mij allemaal een zorg zijn over hoe, wie, wat, waar, hoeveel, hoeveel niet, hoeveel wel, rechts of linksaf! Maar frustraties heb ik ook! Tuurlijk, ik zal de laatste zijn om dat niet toe te geven! Maar mijn frustraties zijn meer gebaseerd op het feit dat IK dingen niet of net niet voor elkaar krijg! Niet om wat andere mensen doen of laten! Dat zal me een zorg zijn zeg! En daarbij blijft het leuk om jou altijd weer te zien afgeven op advocaten en veelverdieners, en inderdaad nog steeds vanuit je onderbuikgevoel! Maar laten we het hier gewoon op houden, je zult waarschijnlijk pas een kapitalist worden als het geld echt met bakken binnenstroomt en je heel serieuze advocaten nodig hebt om dat allemaal in goede banen te leiden! Mijn zegen heb je, en om Peter te citeren, ik wens je alle goeds!
We will dance again!
🔱
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

lost and not found yet! schreef: 25 jun 2021 23:12 Ik begrijp je volkomen, maar ik vind het wel jammer dat je niet op mijn punten ingaat, ook al is dat volkomen offtopic! Als veelverdiener begrijp ik jouw frustraties, maar begrijp je andersom mijn niet frustraties ook? Het zal mij allemaal een zorg zijn over hoe, wie, wat, waar, hoeveel, hoeveel niet, hoeveel wel, rechts of linksaf! Maar frustraties heb ik ook! Tuurlijk, ik zal de laatste zijn om dat niet toe te geven! Maar mijn frustraties zijn meer gebaseerd op het feit dat IK dingen niet of net niet voor elkaar krijg! Niet om wat andere mensen doen of laten! Dat zal me een zorg zijn zeg! En daarbij blijft het leuk om jou altijd weer te zien afgeven op advocaten en veelverdieners, en inderdaad nog steeds vanuit je onderbuikgevoel! Maar laten we het hier gewoon op houden, je zult waarschijnlijk pas een kapitalist worden als het geld echt met bakken binnenstroomt en je heel serieuze advocaten nodig hebt om dat allemaal in goede banen te leiden! Mijn zegen heb je, en om Peter te citeren, ik wens je alle goeds!
Even iets rechtzetten. Wat betreft mijn advocaten aversie: Dit gaat deels om het 'veel-verdienen' meer om de sociaal geaccepteerde leugens die ze mogen poneren in een rechtszaak. Neem mijn laatste voorbeeld in mijn babelbox-frustratietopic. Bekir E die met geladen pistool naar de school van Hümeyra komt en waarvan beelden zijn die overduidelijk te kennen geven dat dit met voorbedachte rade gebeurd is. Er ging nog e.e.a. aan vooraf uiteraard.
En lees dan de reactie van de advocaat. Tenenkrommend!!! Maar ik ga hier geen advocaten topic van maken. Lees de babbelbox.

Elon Musk, Zuckerman, Bezos. De mannen waar ik ook op af kan geven. En misschien heb je gelijk. Misschien projecteer ik mijn eigen tekortkomingen wel op deze mensen. Maar ik HAAT dus die zelfverzekerde over-lijken-gaande instelling van MEER-MEER-MEER! Rupsje nooit-genoeg die raketjes laat ontploffen en er lachend bij staat te kijken. Als er 137 (HONDERDZEVENENDERTIG) MILJARD euro verdeeld moet worden omdat je gaat scheiden. 137 Miljard! Ik krijg er de kriebels van. Ik zie belastingontduiking, afpersing, lage lonen, dure advocaten (jawel!) lage lonen landen, uitbuiting, geldverspilling, schenkingen om belasting te ontduiken en ga zo maar door.

Gelukkig draaien ze vroeger of later allemaal door, want geloof t of niet: GELD in die hoeveelheden maakt niet gelukkig. McAfee heeft onlangs dan ook zelfmoord gepleegd. Het zijn legale criminelen. En dat alles roert mijn onderbuik. Lijkt me zelfs een menselijke reactie. Je mag dat jaloezie of gefrustreerd noemen. Het zal me worst zijn. Ik blijf me ergeren als er weer een raketje van heer Musk neerstort. En nee, ik heb de petitie niet getekend die er voor gaat zorgen dat Bezos in de ruimte blijft,.
Einstein/Mick
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Iedereen kan spreken over zijn eigen persoonlijke frustraties.
Open vragen aan de ander uit interesse, oké.
Insinuerende vragen en opmerkingen over de ander niet oké.
Suggestieve of retorische vragen kunnen aversie oproepen en zijn dubieus als ze op het persoonlijke vlak worden gesteld.
Graag on topic blijven.
Anders verder in PB.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
TIBERIUS CLAUDIUS
Superposter

Bericht door TIBERIUS CLAUDIUS »

dikkemick schreef: 26 jun 2021 08:16Je mag dat jaloezie of gefrustreerd noemen.
Nee zo mag je niet genoemd worden.
Je constateert gewoon een hele erge misstand in onze wereld ordening. (die ik volledig onderschrijf)

Het is een discussie truc om dan over jou te beginnen en zo de discussie over de misstanden zelf te ontwijken.

PS.
Er werd al eens geschreven:
Alle bezit is diefstal
Zover ga ik niet, maar echt grote bezittingen zijn altijd (al of niet legaal) door diefstal verkregen.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

TIBERIUS CLAUDIUS schreef: 26 jun 2021 10:01
dikkemick schreef: 26 jun 2021 08:16Je mag dat jaloezie of gefrustreerd noemen.
Nee zo mag je niet genoemd worden.
Je constateert gewoon een hele erge misstand in onze wereld ordening. (die ik volledig onderschrijf)

Het is een discussie truc om dan over jou te beginnen en zo de discussie over de misstanden zelf te ontwijken.

PS.
Er werd al eens geschreven:
Alle bezit is diefstal
Zover ga ik niet, maar echt grote bezittingen zijn altijd (al of niet legaal) door diefstal verkregen.
Dank. En wat Engel betreft. Die heeft een heel groot bezit.
Zijn enorme EGO
Einstein/Mick
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Wat die Engel al niet teweeg brengt.

Jongen op de vlucht voor vaccinatie opgepakt vanwege insluiping

Het leukste vond ik
De vlucht strandde in Brugge, want daar raakte de jongeman de richting naar Spanje kwijt.
En of je de verantwoordelijkheid echt bij Engel neer kunt leggen weet ik niet. Maar sommige dingen zijn te bijzonder om niet waar te zijn.
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
gerard_m
Superposter

Bericht door gerard_m »

dikkemick schreef: 26 jun 2021 17:59 Dank. En wat Engel betreft. Die heeft een heel groot bezit.
Zijn enorme EGO
En nog een bezit: de donaties die hij ontvangt. Volgens zijn jaarverslag was dat 330.000 euro in 2020.
Daarmee heeft hij zichzelf 50.000 euro kunnen lenen om grond aan te kopen in Fuerteventura. Na een half jaar weer teruggestort op de bankrekening van zijn dansschool waar de donaties op binnenkomen.

Meer dan de helft van de donaties is niet besteed. Best een leuk inkomen dus.

Vergelijkbare graaiers zijn er inmiddels genoeg, zoals:

Olaf Weller van
https://keuzevrijbijmij.nl/

Hij haalt 250.000 euro op om een platform op te zetten waar niet gevaccineerden welkom zijn. De donateurs doneren zodat ze straks advertenties mogen zien.

Eerder haalde hij hetzelfde bedrag op bij Ademvrij (tegen de gevaarlijke mondkapjes). Wat hij met de bedragen doet, blijft volstrekt schimmig.

En

P. Kuit die de " Buitenparlementaire Onderzoekscommissie 2020 " heeft opgericht en complotten mixt met een gristelijk sausje:

https://videre.fail/graaiers-pieter-kui ... geweld-op/

Het is een mooi verdienmodel geworden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

De 1 zijn dood...Legale oplichterij is dit.
Einstein/Mick
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

Mullog schreef: 26 jun 2021 22:18 Wat die Engel al niet teweeg brengt.

Jongen op de vlucht voor vaccinatie opgepakt vanwege insluiping

Het leukste vond ik
De vlucht strandde in Brugge, want daar raakte de jongeman de richting naar Spanje kwijt.
En of je de verantwoordelijkheid echt bij Engel neer kunt leggen weet ik niet. Maar sommige dingen zijn te bijzonder om niet waar te zijn.
Natuurlijk kun je de verantwoordelijkheid niet bij Engel neerleggen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.

Ik vind het eigenlijk wel bijzonder om te suggereren dat iemand verantwoordelijk is voor een gebeurtenis, terwijl er totaal geen verwijzing in het betreffende artikel staat over deze persoon.

Is dat nu vrijdenken?
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Plaats reactie