lost and not found yet! schreef: ↑25 jun 2021 23:12
Ik begrijp je volkomen, maar ik vind het wel jammer dat je niet op mijn punten ingaat, ook al is dat volkomen offtopic! Als veelverdiener begrijp ik jouw frustraties, maar begrijp je andersom mijn niet frustraties ook? Het zal mij allemaal een zorg zijn over hoe, wie, wat, waar, hoeveel, hoeveel niet, hoeveel wel, rechts of linksaf! Maar frustraties heb ik ook! Tuurlijk, ik zal de laatste zijn om dat niet toe te geven! Maar mijn frustraties zijn meer gebaseerd op het feit dat IK dingen niet of net niet voor elkaar krijg! Niet om wat andere mensen doen of laten! Dat zal me een zorg zijn zeg! En daarbij blijft het leuk om jou altijd weer te zien afgeven op advocaten en veelverdieners, en inderdaad nog steeds vanuit je onderbuikgevoel! Maar laten we het hier gewoon op houden, je zult waarschijnlijk pas een kapitalist worden als het geld echt met bakken binnenstroomt en je heel serieuze advocaten nodig hebt om dat allemaal in goede banen te leiden! Mijn zegen heb je, en om Peter te citeren, ik wens je alle goeds!
Even iets rechtzetten. Wat betreft mijn advocaten aversie: Dit gaat deels om het 'veel-verdienen' meer om de sociaal geaccepteerde leugens die ze mogen poneren in een rechtszaak. Neem mijn laatste voorbeeld in mijn babelbox-frustratietopic. Bekir E die met geladen pistool naar de school van Hümeyra komt en waarvan beelden zijn die overduidelijk te kennen geven dat dit met voorbedachte rade gebeurd is. Er ging nog e.e.a. aan vooraf uiteraard.
En lees dan de reactie van de advocaat. Tenenkrommend!!! Maar ik ga hier geen advocaten topic van maken. Lees de babbelbox.
Elon Musk, Zuckerman, Bezos. De mannen waar ik ook op af kan geven. En misschien heb je gelijk. Misschien projecteer ik mijn eigen tekortkomingen wel op deze mensen. Maar ik HAAT dus die zelfverzekerde over-lijken-gaande instelling van MEER-MEER-MEER! Rupsje nooit-genoeg die raketjes laat ontploffen en er lachend bij staat te kijken. Als er 137 (HONDERDZEVENENDERTIG)
MILJARD euro verdeeld moet worden omdat je gaat scheiden. 137 Miljard! Ik krijg er de kriebels van. Ik zie belastingontduiking, afpersing, lage lonen, dure advocaten (jawel!) lage lonen landen, uitbuiting, geldverspilling, schenkingen om belasting te ontduiken en ga zo maar door.
Gelukkig draaien ze vroeger of later allemaal door, want geloof t of niet: GELD in die hoeveelheden maakt niet gelukkig. McAfee heeft onlangs dan ook zelfmoord gepleegd. Het zijn legale criminelen. En dat alles roert mijn onderbuik. Lijkt me zelfs een menselijke reactie. Je mag dat jaloezie of gefrustreerd noemen. Het zal me worst zijn. Ik blijf me ergeren als er weer een raketje van heer Musk neerstort. En nee, ik heb de petitie niet getekend die er voor gaat zorgen dat Bezos in de ruimte blijft,.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick