Islam...de snelst slinkende religie ter wereld!

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

moslima schreef:Antwoord op hetty

Moslim meisjes worden niet besneden dit is een cultuur bij een bepaalde bevolking. Er is een groot verschil tussen cultuur en godstienst. Het is een voorbeel van mensen die de islam gebruiken om hun daden te rechtvaardigen. Eigenlijk zou de cultuur zich moeten aanpassen aan de godsdienst en niet andersom. Daardoor bestaan er veel misverstanden.
Moslimmeisjes worden systematisch geintimideerd: het was vandaag weer eens op televisie. Turks meisje is de huisslaaf, broertje mag lang en breed voor de televisie liggen.

Als deze meisjes dan in de moskee komen onder moslimzusters vallen ze in een warm emotioneel bad dat ze met een godservaring verwarren.

Het is toch van de gekke dat moslima's zich door deze mannelijke peer pressure zich in zo'n onderdanige rol laten drukken. En dan nog beweren dat het hun eigen vrije keus is.

Het verhaal van de moslima's in onder de sluier is zeer verhelderend: zonder sluier werden ze door hun geloofsgenoten voor hoer uitgemaakt en met sluier slaan diezelfde jongetjes hun ogen neer. Vindt je het gek dat ze dan de sluier omdoen.

Herkenbaar, moslima?

...enne kun je dat arabisch ook vertalen?
我不了解
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 21 sep 2006 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
moslima

Bericht door moslima »

Aan de sharia maar je moet weten
In het geloof bestaat er geen verplichting
Dus als je een goede moslim wil zijn laat je beter dat
en als je een goede moslim wil zijn doe je beter dat
begrijp je?
Je kan niemand dwingen om te geloven want het is iets individueel.
Iets dat je zelf moet beslissen.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Ja het is doop of dood. Helemaal juist dus dat je een keuze hebt.
De Koran zegt: ‘98:6. Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het Boek en de afgodendienaren zullen in het Vuur der hel geworpen worden, daarin zullen zij verblijven. Zij zijn de slechtste der schepselen.’
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
collegavanerik
Superposter

moslima schreef:Aan de sharia maar je moet weten
In het geloof bestaat er geen verplichting
Dus als je een goede moslim wil zijn laat je beter dat
en als je een goede moslim wil zijn doe je beter dat
begrijp je?
Je kan niemand dwingen om te geloven want het is iets individueel.
Iets dat je zelf moet beslissen.
lieve schat het is geen vrije keus, het is de sluier of de hel van de intimidatie.
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 21 sep 2006 23:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Moslima,

Als jij dat vindt, en met jou zoveel andere moslims, waarom protesteren die dan niet massaal tegen al die opleggende wetten van de sharia? Of waarom zie je dan geen moslims protesteren tegen al die andere extremistische moslims?

Groet,

Kitty
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
moslima

Bericht door moslima »

antwoord saratje
Hij beweede dus dat da islam een wreede geloof is dat wij molims onmenselijk zijn. Wie iemand dood krijgt de doodstraf in de islam. Dan moet hij niet zeggen dat wij mensen doden. Het is verboden in ons geloof.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Als doden dan verboden is in jouw geloof, waarom dan geen protest tegen moslims die overal op de wereld aanslagen plegen?

Groet,

Kitty
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

collegavanerik
Superposter

weet je wat iemand oploopt die elke dag krijgt te horen dat ze niks waard is terwijl haar broertje de hemel in wordt geprezen?

een diepe diepe depressie.
Afbeelding Hebr 6:
moslima

Bericht door moslima »

Ieder heeft zijn geloof. iedereen gelooft op zijn manier. Iemand zit de hele nacht te bidden, iemand anders geeft veel aalmoezen. Ieder doet dit op zijn eigen manier. Ik kan zegge tegen iemand het is beter om op die manier je geloof te belijden maar als die persoon ervan overtuigd is dat het anders is zal hij mij niet volgen.Het enige wat ik kan doen is bidden naar God en vragen of Hij ofwel mij ofwel de ander op het rechte pad leid. Iedereen voorgt zijn intuitie.
collegavanerik
Superposter

wat is je achtergrond moslima, hoe ben je tot geloof gekomen?

...enne kun je dat arabisch ook vertalen?
我不了解
Afbeelding Hebr 6:
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Dus eigenlijk zien moslims het als een hopeloze zaak om te proberen moslims die kiezen voor geweld op het juiste spoor te brengen, of hier tegen te protesteren. Dus laten ze het maar gaan. Tja, wel een makkelijke manier om geen standpunt in te hoeven nemen. En heel jammer dat bidden niet helpt.

Groet,

Kitty

moslima

Bericht door moslima »

Ik zoek nog in mijn geloof ookal ben ik ermee opgegroeid. En ik zal blijven zoeken incha allah want ik weet dat je nooit genoeg weet. Hoe meer je weet hoe beter je dat beseft. Alleen Allah weet alles.
moslima

Bericht door moslima »

Wij zijn allemaal zondernaars moet je niet vergeten. Niemand is perfect onder ons. Wij moslims ook niet dus moeten jullie ook niet verwachten dat alle moslims perfecte moslims zijn. Ik heb ook mijn gebreken jij ook iedereen. Er zijn vele priesters die jongens een meisjes verkrachten daarom wil dat niet zeggen dat het christendom dit voorschrijft. Het zjin de mensen die hun geloof niet altijd juist opvolgen en het is niet de Religie zelf die dwaalt.
moslima

Bericht door moslima »

vraag aan collegavanerik welke arabisch vertalen? Wat jij schreef is chinees en dat ken ik spijtig genoeg nog niet.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Dat klopt moslima van die priesters, maar dat wordt dan wel aangepakt door de christenen zelf! Dat bedoel ik met protest binnen de moslimwereld tegen excessen binnen die wereld. Dat gebeurt namelijk binnen het christendom wel degelijk.

Groet,

Kitty

Plaats reactie