Dochter bekeerd tot Islam

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

axxyanus
Moderator

Re: Dochter bekeerd tot Islam

Bericht door axxyanus »

Peter van Velzen schreef: 31 jan 2023 02:21
Gebroken schreef: 30 jan 2023 21:37 Hoe kan ze dit doen , ons zo onrespectvol behandelen en ons verloochenen
Misschien is dit een vraag, die je beter niet kunt stellen, wil je haar niet voorgoed verliezen.
Hoe cru dat ook klinkt, soms is dat de minst slechte optie.

Ik kan van hier uit geen oordeel uitspreken over de situatie maar ik denk dat iedereen mag verwachten met een zeker fatsoen behandeld te worden. En als je kinderen dat niet kunnen opbrengen dan denk ik dat het best is, dat je kenbaar maakt dat je daar niet van gediend bent. Anders zou de relatie wel heel snel toxisch kunnen worden. Dat wil je ook niet.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Peter van Velzen
Site Admin

Re: Dochter bekeerd tot Islam

Bericht door Peter van Velzen »

Gebroken schreef: 31 jan 2023 05:57 Nu 17 , in april 18 , dus tegen houden zal niet lukken want binnen 2 maand is ze volgens de wet volwassen ??
Door de acute nood die uit je bericht blijkt, zijn we vergeten je fatsoenlijk welkom te heten.
Alsnog welkom dus namens het beheerdersteam.
Voor nieuwe leden hebben we dit topic klaargezet, wellicht wil je even doornemen?
Welkom nieuwe leden.
Ik wens u alle goeds
Plaats reactie