A. T. Jist schreef:KAP DAAR MEE!
Emotioneel gaan schreeuwen omdat anderen niet begrijpen wat jij bedoelt maakt je bedoeling niet duidelijker, wel maakt zulks duidelijk dat je erg vanuit de onderbuik betrokken bent bij het onderwerp en ook is bekend dat bij over-
arousal het denken kan vertroebelen, waardoor bijvoorbeeld goedbedoelde reacties en gedrag van anderen als bedreigend wordt ervaren. Maar waarom dat bevel aan ons om te stoppen met onze mening te geven? Hoe moeten we dan helder krijgen wat jij bedoelt? Of gaat het je niet om door ons begrepen te worden,
maar meer om je emotie van je af te schreeuwen?
A. T. Jist schreef:Nu KLAAR!!!
Je hoeft niet te schreeuwen als je wilt stoppen, maar ook hier lijkt je bedoeling anders dan je handelen, want je stopt niet, nee je bedoelt duidelijk niet wat je schrijft, want je gaat gewoon door,
nou ja gewoon, je gaat schreeuwend verder.
A. T. Jist schreef:Ook DiMensie begon al te mee te huilen.
Je bent daadwerkelijk in verwarring, niet alleen kan ik niet meehuilen als nog niemand anders huilt,
maar bovendien huilde ik niet, sterker, het raakt me emotioneel hoegenaamd helemaal niet.
A. T. Jist schreef:Maar ik ben er nu klaar mee, ik heb er al veel te veel woorden an vuil te gemaakt.
Er is wel nog sprake van enige zelfreflexie, want je hebt er inderdaad "al veel te veel woorden an vuil te gemaakt", alleen zijn je bedoelingen niet duidelijk, want je gaat gewoon door, nou ja gewoon, je gaat schreeuwend verder.
A. T. Jist schreef:Dit getrol komt me mn strot uit!!!!
Je wordt er niet duidelijker op, ik vind dat een rare beschuldiging, lijkt wel of je last hebt van betrekkingswaan?
A. T. Jist schreef:ALS MEN GEWOON HAD GELEZEN WAT ER STOND HAD MEN DAT OOK GEWETEN.
.....
DIKKE VETTE PUNT.
Ik had echt meer verwacht van Freethinker, SOMMIGE mensen had ik hoger ingeschat dan dit. Blijkbaar heb ik mee DAAR WEL IN VERGIST!!! Dat durf ik gerust toe te geven.
Vind je dat moedig dan? Het komt op mij over alsof je nogal over de rooie gaat.
Sorry dat Freethinker niet voldoet aan jouw verwachtingen,
sorry dat sommige mensen lager zijn dan jij had ingeschat,
sorry dat wij veroorzaakten dat jij je daarin vergistte,
moedig van je dat je zulks allemaal toe durft te geven
A. T. Jist schreef:Ik vind dit gedrag trouwens erg vreemd voor een moderator
Zijn bedoeling was voor mij wel duidelijk. Hij probeert jou iets duidelijk te maken.
Bovendien schrijft hij je niet aan als moderator, dat doen de mods in rood,
voor alle duidelijkheid weet je wel,
dus ik vind deze sneer volledig onnodig, hoewel je dits keer wel duidelijk schrijft wat je bedoelt
.