Het punt is natuurlijk wel dat dit topic onder wetenschap staat en niet in de babbelbox. Maar ik ben het eensch met iedereen die zegt dat er wel grappen gemaakt mogen worden. Punt is alleen dat een ander topic in wetenschap veel minder reacties trekt. Dát zou ik meer schetsen als comedy dan vrijdenken. Dat is dan weer waar ik Heeck in denk te begrijpen.
Groet,
Bob
Magnetron en water, de alu hoedjes brigade
Moderator: Moderators
Re: Magnetron en water, de alu hoedjes brigade
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
Tiepvauden ondur voorbehauwt.
-
Boskabouter
- Ervaren pen
Humor is, ook in wetenschap, prima toelaatbaar als communicatiemiddel. Het feit dat iemand terecht bezwaar heeft tegen bepaalde onzin, plaatst hem niet op een voetstuk van onaantastbaarheid, waarmee de onzin in zijn eigen redeneringen niet benoemd mag worden.
Intellect is onzichtbaar voor hem die het zelf niet heeft.
(A. Schopenhauer)
(A. Schopenhauer)
Ja, maar goed, in Christendom/Judaïsme zitten we natuurlijk ook niet allemaal braaf bijbelcitaten te analyseren, hé.Blues-Bob schreef:Het punt is natuurlijk wel dat dit topic onder wetenschap staat en niet in de babbelbox.
Het een sluit het ander niet uit.Dát zou ik meer schetsen als comedy dan vrijdenken.
Vrijdenken bestaat omdat lachen mag, al moet eea natuurlijk zeker wel aangevuld worden met argumentatie.
Het is inderdaad geen Disneyland.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
@Jagang
Je hebt volledig gelijk. Ik denk alleen dat verwachting, ongeacht subforum, een belangrijke factor is in hoe we een draad lezen. Dat is alles.
Groet,
Bob
Je hebt volledig gelijk. Ik denk alleen dat verwachting, ongeacht subforum, een belangrijke factor is in hoe we een draad lezen. Dat is alles.
Groet,
Bob
"You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking." - House
-
Jinny
Inderdaad, ik zal het uit wetenschap verplaatsen, mijn fout, mis gekeken.....