Bijna.Fish schreef:Is dat een Afrikaanse stam?Jim schreef:Ubuntu.
wikipedia schreef:De naam komt van het concept Ubuntu uit de Zoeloe-cultuur in Zuid-Afrika. Het betekent zoiets als "menselijk zijn voor anderen".
Moderator: Moderators
Bijna.Fish schreef:Is dat een Afrikaanse stam?Jim schreef:Ubuntu.
wikipedia schreef:De naam komt van het concept Ubuntu uit de Zoeloe-cultuur in Zuid-Afrika. Het betekent zoiets als "menselijk zijn voor anderen".
Nu google chrome maar die heeft allerlei gadgets die ik niet hoef. Lean and mean is meer wat ik zoek.Fenomeen schreef:Degene die jou het beste bevalt, ik weet niet wat je er allemaal mee wil.
Snel en even (on)veilig zijn ze allemaal, wil je extra functionaliteit heeft Firefox het meeste aanbod.
Bedankt voor de tip. Deze browser is duidelijk snellerzdDog schreef:SRW iron browser is een afgeleide van chrome met alle chrome functionaliteit maar rapporteert niets aan Google
http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien er nog 67 Gb van de 70Gb vrije schijfruimte is, neem ik aan dat het nog een IDE schijfje is? Dan past een SATA SSD-schijf sowieso niet.SSD is echt essentieel, maar om die voor een 4 jaar oude laptop te kopen... Hangt af van hoe lang je die laptop nog blijft gebruiken. Bij de volgende aanschaf zeker voor SSD gaan, de snelheidswinst is erg duidelijk merkbaar en het is ook nog eens zo lekker stil.