Destinesia schreef:En daarom schreef ik eerder dat je "andersom" moet leren denken.
De verwachting van een afschuwelijke eindtijd onder de drie monotheïstische religies zijn een levensgroot gevaar voor de wereldvrede. Oorlogen en rampen worden een vreugde in ieders eigen gelijk. Onbewust vervullen een enorm collectief aan gelovigen zélf de zogenaamde profetieën gefocust als ze al eeuwen lang zijn op Jeruzalem en welke God daar moet heersen. Ze leven precies ná wat geschreven staat en zo zijn gelovigen samen gebundeld een levensgevaarlijke kracht die de mensheid kan vernietigen.
Ik lees nu pas het einde van je lange post, en merk op dat je daar precies hetzelfde zegt als waar ik net mee aankwam, dat de drie boekgodsdiensten zelf die narcotica zijn die mensen bedwelmt. Christenen moeten inderdaad exact het omgekeerde leren inzien. Dat is vreselijk moeilijk. Mensen wier geloof berust op zogenaamd uitkomende profetieën zitten muurvast in hun geloof.
En toch is het niet onmogelijk. Er zijn nog maar drie pagina's volgeschreven in dit topic en er is al een enorme lading eindtijdshit ontmaskerd.