insomnia schreef:Nah ja, ik wil niet teveel ingaan op de (on)mogelijkheden van de ruimteschepen in de dimensionaal kleiner wordende ruimte. Zoals al eerder gezegd, het kan op geen enkele manier bewezen worden. Die discussie is inmiddels uitgekauwd en voor jou vast heel herkenbaar.
En vooral in dat laatste ben ik dan weer wel geinteresseerd. Wat drijft je? Wat is jouw boodschap binnen deze kosmos dan in relatie tot de andere boodschappers uit microcosmossen? Hebben al deze microkosmossen ook zo'n gesteggel over hun rol binnen hun bestaan cq. ruimteschepen? Wat is het lot van alle ongelovige nanomannetjes die ons zijn voorgegaan of is ongelovigheid iets aards? Moeten en kunnen mensen (en microwezens) verlost worden of is er genade voor iedereen - zelfs wetenschappers

? En als iedereen je voor gek verklaard, in ieder geval niet zomaar meegaat in je beweringen, is je ontdekking dan niet een beetje zijn doel voorbijgeschoten? Lijkt het je niet een vreselijk frustrerend vooruitzicht om straks van het opperwezen te vernemen dat je het weliswaar bij het rechte eind had, maar je/zijn plan-de-campagne nogal te wensen overliet en er daardoor een groot leeg heelal is om over te regeren?
Groeten
BESTE INSOMNIA
Over de onmogelijkheden van mijn atoomtheorie heb ik helaas nog nooit iets mogen vernemen dan slechts vage algemene en nietszeggende aantijgingen.
Maar als jij iets konkreets weet om te bewijzen dat het niet kan dan hou ik me sterk aanbevolen want dan ben je de eerste.
En wat tot nu toe gevoerd is zou ik echt geen discussie willen noemen.
En dat mijn atoomtheorie wel kan kun je allemaal op mijn website lezen.
Dat zul je ook wel niet doen net als de anderen.
Hoe het met andere boodschappers staat in de microkosmos dat weet ik niet, want is een veel hogere wereld dan die van ons en ik heb er verder geen contact mee, maar gezien mijn mening dat goed en kwaad een eenheid vormen zullen ze daar ook wel zo hun eigen problemen en conflicten hebben, misschien nog wel veel erger dan hier.
En misschien dat daar dan ook weer hogere vormen van ongeloof voor komen omdat GOD immers een GOD is in eindeloze ontwikkeling van dood en wedergeboorte.
Uiteindelijk is er voor iedereen verlossing en genade, want alles geschiedt immers naar GODS wil.
Mijn ontdekking is zeker niet zijn doel voorbij geschoten want Gods molens malen langzaam heeft Hij mijzelf in een droom gezegd.
Dat is nu al weer 30 jaar geleden.
God heeft immers alle tijd.
Ik ben nog slechts 10 jaar bezig en wat is 10 jaar op de triljoenen jaren die voor ons liggen?
En zelfs al zou mijn pogen volkomen mislukken dan zal er straks een ander komen die het ook ontdekt dat atomen uit ruimteschepen moeten bestaan.
Dus: uiteindelijk zal het er toch van komen dat Gods oneindige en eeuwige Geest zich al openbaren voor de mensheid.
Dwz dat Gods rijk in de microkosmos bestaat.
En wat mij drijft dat is de Waarheid en Gods Wil.
harrie