Verwarrende nieuwskoppen

De plek voor onderwerpen waar u geen ander subforum voor kunt vinden.
Gerard R.
Superposter

Re: Verwarrende nieuwskoppen

Bericht door Gerard R. »

Mullog schreef: 22 sep 2025 09:43 Nederlander met geldautomaat gepakt in Thailand na vluchtpoging van 20 meter

Dat had ik niet achter Peter van Velzen gezocht. Ik had gedacht dat hij er wel verder dan 20 meter mee zou komen.
Ach neeee,,,, :lol: :lol:
https://cdn.nos.nl/image/2025/10/12/128 ... 4x576a.jpg
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat? Haha.... O, wist ik dat nog niet?
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Mullog schreef: 22 sep 2025 09:43 Nederlander met geldautomaat gepakt in Thailand na vluchtpoging van 20 meter

Dat had ik niet achter Peter van Velzen gezocht. Ik had gedacht dat hij er wel verder dan 20 meter mee zou komen.
Sorry maar ik heb geen geldauto maat, die me helpt vluchten! Wat? Ik heb niet eens een geldauto!
Ik wens u alle goeds
Mullog
Bevlogen

Bericht door Mullog »

Geen nieuwskoppen maar een link naar dit artikel op nu.nl. dit vanwege onderstaand fragment, wat ik toch wel bijzonder vond en allerlei overwegingen over de kwaliteit van John de Bever mogelijk maakt
De schnabbels bezorgen De Bever ook bijzondere momenten. Zo was hij eens gevraagd om voor een ongeneeslijk zieke vrouw te zingen. "Dat was haar laatste wens. Ze lag op een brancard voor het podium", zegt hij. "Na het optreden was ze in slaap gevallen en daarna is ze nooit meer wakker geworden. Dat was wel heel apart."
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Bonjour
Moderator

Bericht door Bonjour »

Het kan een vorm van euthanasie zijn geweest.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Bonjour schreef: 13 okt 2025 16:26 Het kan een vorm van euthanasie zijn geweest.
Misschien vreselijk lelijk zingen? 🙂
https://cdn.nos.nl/image/2025/10/12/128 ... 4x576a.jpg
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat? Haha.... O, wist ik dat nog niet?
Plaats reactie