Ondertussen bombarderen de Russen er lekker op los, met name ook op Kiev.
Ik twijfel toch wel heel erg aan de Westerse informatievoorziening. (Dat is niet nieuw bij mij hoor..)
Ik heb de laatste jaren en recent gehoord en gelezen hoe de Russen overal doorheen zijn, bommen, granaten,
oorlogstuig. Hun economie zou op instorten staan als we Westerse bronnen zouden moeten geloven. Enz.
Maar aangezien de VS het gewenst lijkt te vinden als Putin lekker kan doorlopen (Trump en een poosje Biden door de GOP, dat is ook Trump, rijke man..), doet die dat ook met veel springstof en ik moet zeggen betrekkelijk voortvarend.
Het lijkt hem aan niets te ontbreken in dit opzicht. In tegenstelling tot wat het Westen voor Ukraine heeft, want dát laat nog altijd te wensen over. En dat zou kunnen, want Putin heeft Noord-Korea, Iran en evt. China en als er een tekort is vult men dat wel aan. En Europa heeft Trump juist niet meer, (die is gevlucht) of maar heel matig. Die is meer bezig met mentale oorlog in eigen land, Israël (Rivièra van Gaza) en eventueel iets met Taiwan, Noord-Korea áls het zover komt.

** Schip naar nergens met rare snuiters.. heb engelen-geduld, begrip en compassie en wanhoop(t) niet **