BR schreef:
Je doet nu een onlogische uitspraak, immers ten eerste zo het slecht zijn waardeoordelen te geven, maar juist deze waardeoordelen zijn voer voor een discussie. En dan nog een ding, waar zit voor jouw een quantitatief maximum aan waardeoordelen? Je hebt nu ook een waardeoordeel gegeven....
Da's waar. Ik heb een waarde oordeel gegeven over de waardeoordelen in zijn antwoord, die geef ik je. Waardenoordelen horen niet thuis in een antwoord waar de kern is dat de bewijsbaarheid centraal staat. Het was niet nodig geweest. He hooghartigheid druipt er vanaf, en is onnodig.
Maar over wie zegt dat nu iets, voorlopig ken ik me herrinneren dat als jij niet uit je woorden komt begint met termen as "dat verreist filosofisch denken", kennelijk bestaan er bij jouw in de ker al verschillende soorten denken waamee een mens zijn waardeoordeel velt, maar dat kan je alleen van jezelf zeggen. En als dat zo is dan is de vraag voor de opponens helemaal ambigu; vanuit welk denken denkt lightbulb zijn waardeoordeel te vellen. Het moge je duidelijk zijn, ook bovenstane ciaat van jouw is een waardeoordeel
Als iemand meteen stelt dat mijn bijdragen kwalificeert als: manipuleren, onbeleeft, niet oprecht en algemeen nut van bijdragen niet ondersteunt, valt bij mij de bodem uit het gesprek. Dit is alleen maar matacommunicatie
Waardeoordeel, het lijkt erop of dat alle kritiek die niet binnen jou "filosofisch/wetenschappelijk" denkraampje valt is af te doen als puur negatieve emotie. Lightbulb discussieert alleen wanneer lightbulb het een discussie vind!
Da's waar. Dat is een waardeoordeel. En ik kan heel goed waardeoordelen geven. Maar ik kies ervoor om het beginsel niet te doen. Ik wil graag op inhoud discussieren. Metacommunicatie is uiteindelijk funest voor de discussie, maar dit betekend niet dat ik dit erg leuk vind om te doen.
Ik luister naar alles, en ik probeer alles een plaats te geven.
Ik ga niet veilig op mijn plaats alles afschieten wat niet past. Ik ben geintereseert in meningen van anderen en resecteer de grondbeginstelen van het Forum.
Hoewel het me moeite kost probeer ik me te conformeren.
Als jij zo van een open discussie houd zou het je juist moeten boeien, maar ja, je waardeoordeel staat al vast hè?
.
Ik denk dat ik met sommige mensen een goede discussie gevoerd heb, en waar ik zelf ook wat van geleerd heb. Dat is mijn doel. Ik wil anderen niet overtuigen. (zou leuk zijn) maar daarom zit ik hier niet.
Ontdek eens een open discussie aan te gaan zonder jezelf te verstoppen achter allerlei waardeoordelen en termen als "filosofisch denken", maar ja, ik dicht discssie de grootste rol toe in ontdekkingen, en ja, zo als je me eerder te kennen gegaf, ik mis het filosofisch "denken". Althans ik maak geen onderscheid tussen denken en denken, misschien een goed advies voor jouw?
.
Daar is ie weer. De Filosofie. (WAARDEOORDEELMODE_MODE_ON) Blijf je dit nu altijd herhalen. Ga je bij gebrek aan inhoudelijk verweer trollen en zieken?. Trouwens het zou me niet verbazen dan jij en HarrieMe dezelfde melkboer hadden (WAARDEOORDEELMODE_MODE_OFF)
Ik verstop me niet.
Ik weet gewoonweg niet hoe het anders kan opschrijven.