Met als enig verwaarloosbare verschil dat je dichter waarschijnlijk niet absolute top wereld leider is in quantum technologie? (En nee jonathan is dat niet maar wat hij uitlegd , of naar verwijst is dat ontegensprekelijk wel)heeck schreef: ↑17 mar 2023 21:01Dat was vanwege de 50% onverstaanbaarheid een probleem dat ik wat ondervangen heb door steekwoorden te gebruiken als opzoektermen.“Holog” schreef: Heeck moest je effectief de video van Jonathan vanaf 10 tot 20, had beluisterd zou je door hebben dat het zeker helemaal niet alleen over quantum gaat.
Je verwachting over het opstaan van verantwoordelijke mensen die het beduvelbare deel der mensen gaan beschermen help ik je hopen.
Ook compositionality zag ik gisteravond op een poezie-avond in mijn fantasie geen hoge ogen gooien terwijl de dichter wel duchtig jongleerde met Marcuse, Wittgenstein, Nietsche en de zaal daarmee duidelijk stil kreeg.
Roeland
Zo Heeck roept (toegepaste) catergory theorie uit tot kwakzalverij. Wat is het volgende topologie, algebra ?