999 redenen om wel een moslim(a) te worden

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

Cluny
Banned

Re: 999 redenen om wel een moslim(a) te worden

Bericht door Cluny »

misslovely schreef:177. als vrouw hoef je geen hopen make-up meer te smeren op je gezicht. Het is verboden om met make up buiten te komen
En het resultaat hiervan is dit.
http://hellogoodbye.ncrv.nl/ncrvgemist/ ... lo-goodbye" onclick="window.open(this.href);return false;
Toevallig kwam tijdens een rondje zappen deze tegen. Vanaf 4:30
Later heb ik de hele reportage van circa 5 minuten gekeken.
Bekijk en beluister het horrorverhaal als deze moslimzottin die na 20 jaar geen contact in die belachelijke moslimkleertjes bij haar moeder aanbelt.
Typerende dialoog.
"Bent u voor hem moslima geworden?"
"Dat denken alle mensen maar dit is niet zo!"
Het is wel een kloteverbinding, als je de tijdschuif wil gebruiken, wordt de verbinding onherstelbaar verbroken en moet je weer helemaal opnieuw beginnen.
Het beste is het programma laten lopen en bij 4:30 goed opletten.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Nummer 215.

Afbeelding

Je hoeft nooit meer van die ongemakkelijke ( en ook veel te dure ) schoenen te dragen.

Hier de link.
Vrouwen tegen Islamisering. Een sympathiek clubje verstandige vrouwen.

Hier de poster nog een keer om te laten zien dat hij in werkelijkheid lekker groot is.
Afbeelding
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
HenkM
Superposter

Bericht door HenkM »

Nou, als je daar nog eens een begrafenis bijwoont telt te levensverzekering vast niet meer.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

Cluny schreef:
Bekijk en beluister het horrorverhaal als deze moslimzottin die na 20 jaar geen contact in die belachelijke moslimkleertjes bij haar moeder aanbelt.
Ik heb het filmpje ook bekeken en zie geen zottin. Misschien de moeder die geen contact meer met haar dochter wil omdat ze moslima is geworden.
The answer my friend is blowing in the wind,the answer is blowing in the wind.
Bob Dylan
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Storm schreef:
Cluny schreef:
Ik heb het filmpje ook bekeken en zie geen zottin. Misschien de moeder die geen contact meer met haar dochter wil omdat ze moslima is geworden.
Jij ziet geen zottin, ik wel.
Volgens mij levert dit verschil van waarneming weinig problemen op.
Tenzij je een wedstrijdje in gedachten hebt wie van ons tweeën de scherpste zintuigen heeft om een religieuze zottin te kunnen herkennen.
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

@Cluny;

Je vroeg ons het filmpje te kijken en dat was wat ik zag. Maar een vraag aan jou ; hoe zie je haar moeder?
Bob Dylan
Cluny
Banned

Bericht door Cluny »

Storm schreef:@Cluny;

Je vroeg ons het filmpje te kijken en dat was wat ik zag. Maar een vraag aan jou ; hoe zie je haar moeder?
Ik heb haar moeder niet gezien in het filmpje.
Ik kan wel fantaseren met de weinige info maar dat doe ik liever niet.
Storm
Bevlogen

Bericht door Storm »

@Cluny;
:D
Bob Dylan
Lucy
Forum fan

Bericht door Lucy »

Nummer 215: Je mag lekker schransen tijdens het Suikerfeest! :D
Nummer 216: Ben je verlegen aangelegd als vrouw, dan voelt in zo'n boerka wegkruipen heel veilig! ;)
Nummer 217: Je hoeft nóóit met iemand in discussie over beslissingen die je neemt, je doet gewoon wat jíj denkt dat het beste is! Allah is namelijk tegen democratie (zie Soerra 18:26).
-'Mits goed gelezen, is de Bijbel het beste argument
voor atheïsme ooit.' (I. Asimov)
-'Ik ben tegen religie omdat dat ons voorhoudt tevreden te zijn met het niet snappen van de wereld.' (R. Dawkins)
Kevin
Diehard

Bericht door Kevin »

Lucy schreef:Nummer 215: Je mag lekker schransen tijdens het Suikerfeest! :D
Nummer 216: Ben je verlegen aangelegd als vrouw, dan voelt in zo'n boerka wegkruipen heel veilig! ;)
Nummer 217: Je hoeft nóóit met iemand in discussie over beslissingen die je neemt, je doet gewoon wat jíj denkt dat het beste is! Allah is namelijk tegen democratie (zie Soerra 18:26).
217b. Als dat wat je denkt dat het beste is en je man denkt er anders over heeft hij gelijk. Maar dat lijkt me juist weer géén reden om moslim te worden, tenzij je natuurlijk graag in een soort bdsm relatie wil zitten.
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Nummer 217: Je hoeft nóóit met iemand in discussie over beslissingen die je neemt, je doet gewoon wat jíj denkt dat het beste is!
Nou, eigenlijk niet. Wat het beste is, vertelt de imam je of de islamitische vraag en antwoord sites. Je krijgt er dan bewijs uit Koran en ahadith bij. Zelf denken wordt niet op prijs gesteld. Zie ook geregeld de antwoorden op het Ontdek de Islam forum.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

218: Wat voor idioots je ook verzint, er is altijd wel iemand die het aan je religie toe wil schrijven. Dus je bent nooit zelf verantwoordelijk voor je stomiteiten.
Ik wens u alle goeds
Lucy
Forum fan

Bericht door Lucy »

Vilaine schreef:
Nummer 217: Je hoeft nóóit met iemand in discussie over beslissingen die je neemt, je doet gewoon wat jíj denkt dat het beste is!
Nou, eigenlijk niet. Wat het beste is, vertelt de imam je of de islamitische vraag en antwoord sites. Je krijgt er dan bewijs uit Koran en ahadith bij. Zelf denken wordt niet op prijs gesteld. Zie ook geregeld de antwoorden op het Ontdek de Islam forum.
Oh ja, nogal stom dat ik daar niet aan denk bij dit soort spelletjes... :oops: :oops: :oops:
-'Mits goed gelezen, is de Bijbel het beste argument
voor atheïsme ooit.' (I. Asimov)
-'Ik ben tegen religie omdat dat ons voorhoudt tevreden te zijn met het niet snappen van de wereld.' (R. Dawkins)
Plaats reactie