Aha. Argument 1 om een Hindoe te worden!dikkemick schreef:Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
't Wordt wel gecompliceerd dit topic.
Moderator: Moderators
Aha. Argument 1 om een Hindoe te worden!dikkemick schreef:Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
Of BoeddhistRereformed schreef:Aha. Argument 1 om een Hindoe te worden!dikkemick schreef:Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
Of rozenkruizer.HenkM schreef:Of BoeddhistRereformed schreef:Aha. Argument 1 om een Hindoe te worden!dikkemick schreef:Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
Dat geldt voor elke religie.Cluny schreef:Nummer 213.
Als moslim(a) weet je absoluut zeker dat je eigen godsdienst de enige ware is.
Je hoeft dan ook helemaal geen tijd en energie meer te besteden aan het nadenken over andere religies.
Ik hoop hiermee weer terug on topic te zijn.
Dat geld niet voor elke religie. Heden ten dagen wordt de doodstraf voor afvalligheid alleen nog door Moslimms gepropageerd. . . .HenkM schreef:Dat geldt voor elke religie.Cluny schreef:Nummer 213.
Als moslim(a) weet je absoluut zeker dat je eigen godsdienst de enige ware is.
Je hoeft dan ook helemaal geen tijd en energie meer te besteden aan het nadenken over andere religies.
Ik hoop hiermee weer terug on topic te zijn.
Het gaat hier om mensen die van religie veranderen, of van geen een religie kiezen.
Dat is het topic
Ik vraag me af. Zijn er andere concepten waar mensen zo overtuigd van kunnen zijn, maar waar tevens zoveel onenigheid/discussie over bestaat, zodat je bijna verplicht wordt na te denken of jouw keuze wel de absolute ware keuze is?HenkM schreef:Peter van Velzen schreef: "dat is niet waar ...... "
Het lijkt me een zekerheid dat men de eigen religie als de enige echte, de enige zuivere beschouwt.
Vraag het je af in een nieuw topic. Hier on-topic blijven graag.dikkemick schreef: Ik vraag me af. Zijn er andere concepten waar mensen zo overtuigd van kunnen zijn ....
Zoiets gaat natuurlijk niet van de ene op de andere dag.Cluny schreef:En nu is zij dus een moslimabekeerling, ik vraag me nog steeds serieus af of zij dat ook al was toen zij dit topic opende.
Ik hoef achterlijk gedrag niet te zien. In welke vorm dan ook.Cluny schreef:Nummer 214.
Je mag als nederlandse/vlaamse moslim je steentje bijdragen aan een heuse moslimonthoofding.
Alluha akkebar!
Overigens: Er is een filmpje globaal in omloop over deze authentieke moslimfolklore in Syrië. Ik ga daar niet naar kijken om te controleren of het allemaal wel echt is. Ik adviseer ook aan iedereen om dit schokkende filmpje niet te gaan zien.