Fout, het moet zijn: Een feitelijk constatering maken dat ook een kroonprins een sukkel is als hij in homeopathie gelooft.Berjan schreef:Mensen uitschelden omdat ze een andere mening hebben dan jou, dat siert je
Ik heb de eerste bijdrage betreffende homeopathie van Berjan even opgezocht.
Ik vraag me af wat hij geleerd heeft sinds nov 21, 2010 .
Berjan schreef:Ik vind dat hier nogal kort door de bocht geredeneerd wordt, wat betreft de homeopathie en andere alternatieve behandelmethodes. Komt bij mij over als "wat de boer of boerin niet kent dat vreet ie niet".
Zelf heb ik vanaf mijn geboorte last van mijn maag, en ik ben naar vele dokters in het "normale" circuit geweest. Vele medicijnen gekregen, alles hielp een week of twee, om daarna weer vol terug te komen (de klachten dan). Pas toen ik via de opticien te horen kreeg dat ik naar een zimo consult moest (en dat is alternatief omdat dokters het niet erkennen als normaal) weet ik wat er aan de hand is, en wordt het behandeld, zonder medicijnen. Maar met een bepaalde kennis van de werking van het lichaam, wat dokters niet weten.
Mijn moeder had last van bepaalde dingen, ze is nu in behandeling bij een homeopaat en ze heeft er geen last meer van.
Soms denk ik dat mensen die zichzelf freethinkers noemen, helemaal niet zo free thinken maar gewoon ouderwetse mensen zijn die alles wat nieuw is en voor hen onbekend afwijzen.