Moslims in Nederland 2004-2012
Moderator: Moderators
Re: Moslims in Nederland 2004-2015
Het laatste nieuws uit Gouda.
Het stoplicht dat voor de moslims klaarblijkelijk automatisch op groen springt.
De Telegraaf: Volkswoede over megamoskee.
Een MegaMoskee in de achtertuin, je daartegen verzetten is zinloos.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Een kathedraal, of synagoge zou net zo erg zijn, en net zo zinloos om tegen te protesteren.Cluny schreef:Het laatste nieuws uit Gouda.
Je bent m.i. te selectief, Cluny
Van volkswoede is helemaal geen sprake, maar dat is typisch het roddelkrantje va een telegraaf,
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Appels en Peren.HenkM schreef: Een kathedraal, of synagoge zou net zo erg zijn, en net zo zinloos om tegen te protesteren.
Ach, wetende wat deze mening waard is, kan ik niet echt onder de indruk raken van dit onterecht verwijt.Je bent m.i. te selectief, Cluny
Van volkswoede is helemaal geen sprake, ,
"Geen sprake". Wat is daarvan de onderbouwing? Volgens mij is volkswoede een te vaag begrip om te kunnen concluderen dat er geen sprake van is.
Dit roddelkrantje levert vaak genoeg feiten.maar dat is typisch het roddelkrantje va een telegraaf
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Sinds wanneer? Dat zijn namelijk bidders tot dezelfde god. Maar ja ... je doet niet mee aan discussies daarover, nietwaar?Cluny schreef:Appels en Peren.HenkM schreef: Een kathedraal, of synagoge zou net zo erg zijn, en net zo zinloos om tegen te protesteren.
HenkM schreef:Je bent m.i. te selectief, Cluny
Fijn dat jij dat weet. Weet je toch nog iets.Ach, wetende wat deze mening waard is, kan ik niet echt onder de indruk raken van dit onterecht verwijt.
HenkM schreef:Van volkswoede is helemaal geen sprake, ,
Wat is de onderbouwing van de zg geconstateerde volkswoede?"Geen sprake". Wat is daarvan de onderbouwing? Volgens mij is volkswoede een te vaag begrip om te kunnen concluderen dat er geen sprake van is.
HenkM schreef:maar dat is typisch het roddelkrantje va een telegraaf
Die weten niet wat het woord feit inhoudt.Dit roddelkrantje levert vaak genoeg feiten.
Verder zal ik mij niet verlagen tot nog een weerwoord, wat geheel op nat zand terecht zal komen. Je doet maar.
Net als alle fundamentalisten ben jij net zo erg. Je doet 'overduidelijk' aan haatzaaien.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Re: Moslims in Nederland 2004-2012
Drogreden, drogreden en "fundamentalist" en "Jij doet aan haatzaaien".
Gaaaap!
Gaaaap!
Cluny schreef:Drogreden, drogreden en "fundamentalist" en "Jij doet aan haatzaaien".
Gaaaap!
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Heerlijk rustig hier. 

https://cdn.nos.nl/image/2025/10/12/128 ... 4x576a.jpg
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat?.... O, wist ik dat nog niet?
De ergste misdaden vergen ultieme straffen. O, dacht ik dat?.... O, wist ik dat nog niet?
De belangrijkste les uit de MegaMoskee Rotterdam.
Dat geeft best een goed gevoel.
Moet je eens doen. Eerst dit moslimtraktaatje lezen en dan een paar keer verschrikkelijk nadrukkelijk geeuwen.Dua bij het niezen
Het niezen wordt in de islam als een zegening van Allah beschouwt en dus zou hij Allah moeten prijzen wanneer hij niest. En wanneer iemand niest en hij prijst Allah, dan zou zijn lofprijzing beantwoord moeten worden door zijn medemoslims. De profeet (vrede zij met hem) heeft namelijk gezegd: “Allah houdt van het niezen en Hij houdt niet van het gapen. Als iemand van jullie niest en Allah prijst, dan heeft hij het recht dat iedere moslim “Moge Allah genade met je hebben” zegt. Maar het gapen komt van shaytan, dus als iemand van jullie moet gapen, dient hij dit zoveel mogelijk te onderdrukken, want als iemand van jullie gaapt, lacht de shaytan hem uit.”
Dat geeft best een goed gevoel.
- Peter van Velzen
- Site Admin
hum. gapen is vaak een empathische reactie op iemand die ook gaapt.
Dus Allah houdt niet empathische reacties?
Typisch weer een waanidee van iemand, die de bron van de moraal ontkent en hem wil vervangen door zijn ontzichtbare vriendje. Dat neemt niet weg dat een moskee net zo mooi kan zijn als de Abdij van Cluny
Dus Allah houdt niet empathische reacties?
Typisch weer een waanidee van iemand, die de bron van de moraal ontkent en hem wil vervangen door zijn ontzichtbare vriendje. Dat neemt niet weg dat een moskee net zo mooi kan zijn als de Abdij van Cluny
Ik wens u alle goeds
In de Koran staan weinig voorschriften hoe de moslim dient te leven. Het meeste komt uit de soena. Veelal pre-islamitische gewoonten en gebruiken, die een absoluut waarheidsgehalte hebben gekregen in de (waarschijnlijk later verzonnen) uitspraken van Mohammed.
Ook de ahadith over gapen en niezen zijn naar alle waarschijnlijkheid verzonnen.
Ook de ahadith over gapen en niezen zijn naar alle waarschijnlijkheid verzonnen.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Dit goede nieuws is vers van de pers.
Koenders trekt visa van drie omstreden 'haatimams' in
.

.
Dan blijven er nog 4 achterlijke buitenlandse moslims over die je met hun islamboodschap beter niet in Nederland wilt hebben maar wellicht lukt het volgende keer om ze allemaal buiten de grenzen te houden.
Koenders trekt visa van drie omstreden 'haatimams' in
.

.
Dan blijven er nog 4 achterlijke buitenlandse moslims over die je met hun islamboodschap beter niet in Nederland wilt hebben maar wellicht lukt het volgende keer om ze allemaal buiten de grenzen te houden.
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Prachtig, daar hebben we een andere organisatie voor, nl de rode halve maan.Doel van de bijeenkomst is geld inzamelen om „vanuit Nederland en met de islam als vertrekpunt het welzijn van gehandicapten, weeskinderen, sociaal zwakkeren, asielzoekers en daklozen over de gehele wereld te helpen verbeteren”.
Dit was gewoon een bijeenkomst van extremistische religieuzen.
Terecht dat dit is tegen gehouden.
Gezien de reactie en de invloed die deze baarden hebben in het buitenland, vrees ik dat dit een staartje zal gaan krijgen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Het goede nieuws.
Omstreden imamgala in Rijswijk afgeblazen.
En nog een extraatje ook!
Partycentrum Utrecht weigert benefiet met 'haatimams'.
Omstreden imamgala in Rijswijk afgeblazen.
En nog een extraatje ook!
Partycentrum Utrecht weigert benefiet met 'haatimams'.
Wat klein nieuws over de MegaMoskee in Gouda.Cluny schreef:Het laatste nieuws uit Gouda.
Moslims: weg met de megamoskee!
€ 1500 verplichte donatie is best wel veel. Mijn advies aan alle moslims die niet kunnen of willen betalen: Word atheïst.Veel moslims in Gouda hebben zo hun bedenkingen bij de geplande megamoskee in hun woonplaats. Buiten het 'gesjoemel en geheimzinnigheid' is de morele chantage van de moskeebouwers een doorn in het oog van een groep gelovigen.