999 redenen om wel een moslim(a) te worden
Moderator: Moderators
Re: 999 redenen om wel een moslim(a) te worden
207. Geen idee of hij al is genoemd: Je MOET minimaal één keer in je leven op vakantie (naar Mekka).
Nummer 208.
Je mag als oliedomme moslim geheel verzorgd geinige vechtspelletjes doen in Syrië.
Veel opwindender dan die computerspelletjes of een middagje paintballpark.
Je mag als oliedomme moslim geheel verzorgd geinige vechtspelletjes doen in Syrië.
Veel opwindender dan die computerspelletjes of een middagje paintballpark.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
209. Je mag als moslimman zeggen dat de man en de vrouw verschillende taken hebben. Dan hoef je nooit de afwas te doen of je overhemd te strijken.
Born OK the first time
210. Als hele knappe moslimvrouw heb je door je sluiers geen last van starende mannen en hoef je je telefoonnummer ook niet keer op keer te veranderen omdat daar elke dag minstens 10 keer naar gevraagd wordt.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Een film.
Leerzaam en leuk.
De link naar uitzending gemist.
Het begint bij 05:40.
Ik kan me voorstellen dat je als 15-jarig meisje heel graag op deze jonge vrouw wil lijken.
"Volgens mij ben je een heel sterk iemand" zegt Joris.
Volgens mij is deze vrouw geestesziek.
Sorry, ik moet heel hard lachen om deze religiezottin met haar idiote kledij en dat terwijl ik het tegelijkertijd heel zielig vind voor die gewone vader.
Nummer 212.
Je mag je als moslimavrouw onbeperkt volproppen met voedsel uit de verkeerde schijven van 5 en het ontstane overgewicht nog eens extra benadrukken door de islamitische verplichte hoofddoeken zo te knopen dat het te veel aan massa bij je gezicht er extra elegant naar buiten uitpuilt.
Is er niemand die haar kan vertellen dat die strakke knoop onder haar kin beter wat losser kan?
Leerzaam en leuk.
De link naar uitzending gemist.
Het begint bij 05:40.
Ik kan me voorstellen dat je als 15-jarig meisje heel graag op deze jonge vrouw wil lijken.
"Volgens mij ben je een heel sterk iemand" zegt Joris.
Volgens mij is deze vrouw geestesziek.
Sorry, ik moet heel hard lachen om deze religiezottin met haar idiote kledij en dat terwijl ik het tegelijkertijd heel zielig vind voor die gewone vader.
Nummer 212.
Je mag je als moslimavrouw onbeperkt volproppen met voedsel uit de verkeerde schijven van 5 en het ontstane overgewicht nog eens extra benadrukken door de islamitische verplichte hoofddoeken zo te knopen dat het te veel aan massa bij je gezicht er extra elegant naar buiten uitpuilt.
Is er niemand die haar kan vertellen dat die strakke knoop onder haar kin beter wat losser kan?
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.
Kan iemand mij hier even helpen?
Is er ook maar één argument gevonden (en overeind gehouden) om wel moslima te worden?
Is er ook maar één argument gevonden (en overeind gehouden) om wel moslima te worden?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Je vergat het nummer van dit argument (de kracht van wel 212 argumenten!): 213HenkM schreef:Is er ook maar één argument gevonden (en overeind gehouden) om wel moslima te worden?
Born OK the first time
Ha ... let op de toevoeging: en overeind gehoudenRereformed schreef:Je vergat het nummer van dit argument (de kracht van wel 212 argumenten!): 213HenkM schreef:Is er ook maar één argument gevonden (en overeind gehouden) om wel moslima te worden?
Probleem is:
we kunnen wel minachtend doen, en ridiculen, maar het lijkt mij verstandiger deze vrouwen serieus (serieuzer) te benaderen.
Want heel vaak is het een reactie (in geval van westerse vrouwen) ; een afzetten tegen een mannen-geregistreerde katholieke/protestante omgeving.
Vergeet niet dat het overwegend mannen zijn die vanuit de atheïstische hoek op dit forum hen te kijk zetten als in nr 212. De reactie daarop, zo het al gelezen/gezien wordt, is natuurlijk te voorspellen.
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
In het geval dat je de gegeven argumenten niet erg deugdelijk vindt kun je altijd nog een apart eigen lijstje maken met sterke argumenten om een moslima te worden.HenkM schreef:Probleem is:
we kunnen wel minachtend doen, en ridiculen, maar het lijkt mij verstandiger deze vrouwen serieus (serieuzer) te benaderen.
Born OK the first time
IK zou er geen weten!Rereformed schreef:In het geval dat je de gegeven argumenten niet erg deugdelijk vindt kun je altijd nog een apart eigen lijstje maken met sterke argumenten om een moslima te worden.HenkM schreef:Probleem is:
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Blijkbaar heb je dan een ander topic op het oog.HenkM schreef: IK zou er geen weten!
Born OK the first time
Op een forum met rationele schrijvers zal dit een kort lijstje blijven. Interessanter is misschien een topic over verklaringen waarom mensen moslim(a) worden. Kennelijk voorziet het toch in een behoefte van sommige mensen.Rereformed schreef:In het geval dat je de gegeven argumenten niet erg deugdelijk vindt kun je altijd nog een apart eigen lijstje maken met sterke argumenten om een moslima te worden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Is het wel de keuze van deze mensen om moslim(a) te worden? Wat ik altijd (en nog steeds en zal blijven) zeg(gen) is dat kiezen voor een religieus denkbeeld nóóit een vrije keuze is maar áltijd gemanipuleerd is. Misschien mooie stelling voor een nieuw topic?
Religie is nóóit een keuze.
Religie is nóóit een keuze.
De enige echte reden om Moslim(a) te worden moet een weldoordachte reden zijn.
Je moet m.a.w. onderstaand schema doorlopen om te zien of je Moslim(a) waardig bent:
http://www.fanpop.com/clubs/random/imag ... llow-photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe kun je nou (in "godsnaam") een weloverwogen keuze maken uit alle verschillende goden/(bij)-geloven/geesten/entiteiten etc waar wereldwijd in geloofd wordt? Alleen al het feit dat er zo ontzettend veel, elkaar tegensprekende, elkaar uitsluitende, overuigingen zijn moet deze keuze "gods"onmogelijk maken. ALS je al een keuze wil maken, moet je m.i. verdiepen in ALLE religieuze overtuigingen. En dan heb je aan 1 mensenleven niet genoeg. Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
Je moet m.a.w. onderstaand schema doorlopen om te zien of je Moslim(a) waardig bent:
http://www.fanpop.com/clubs/random/imag ... llow-photo" onclick="window.open(this.href);return false;
Hoe kun je nou (in "godsnaam") een weloverwogen keuze maken uit alle verschillende goden/(bij)-geloven/geesten/entiteiten etc waar wereldwijd in geloofd wordt? Alleen al het feit dat er zo ontzettend veel, elkaar tegensprekende, elkaar uitsluitende, overuigingen zijn moet deze keuze "gods"onmogelijk maken. ALS je al een keuze wil maken, moet je m.i. verdiepen in ALLE religieuze overtuigingen. En dan heb je aan 1 mensenleven niet genoeg. Je moet dus een religie kiezen waarbij je reincarneert!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick