Ja, ik stel de vraag: wat vind je van de review. Daarop reageer je met: want vind je van de reaktie van de review.Montem schreef:Nou breekt mijn klomp, je quote een Talkorigins artikel welke reageert op een artikel van John Woodmorappe, ik reageer daarop terug dat alle claims door Talkorigins zijn beantwoord door John Woodmorappe zelf en dat is volgens jouw een tegenvraag?
Zonder inhoudelijk op de review in te gaan.
Natuurljk heb ik het gelezen. En ik zie in zijn eigen woorden staan dat hij zelf aangeeft dat er een hoop mitsen en maren in zitten.Je hebt het dus niet gelezen, zijn weerwoord daarop had je gewoon kunnen lezen.
Ja.Heb je wel eens de moeite genomen om te bekijken hoeveel "mitsen", "maren', 'indienen" en "tenzijen" erin evolutionaire artikelen voorkomen?
Uiteraard vind je het een wassen neus. Het ondersteunt je verhaal niet, en dan moet het uit de weg geruimd worden.De review van Talkorigins vindt ik een wassen neus, de review van John Woodmorappe was daarentegen wel leuk om te lezen.
Wat betekent de review van Woodmorappe voor jouw?
Zo kun je je conclusie overeind houden.
En natuurljk vind je het weerwoord van Woodmorappe wel leuk.
Wat ik vind ?
Dat gaf ik al aan. Teveel noodgrepen en veronderstellingen. Daarmee wordt het ongeloofwaardig. Hij komt met dierentrainers, volledig uit de lucht gegrepen.
Je bent erg eenzijdig en deze man is ook eenzijdig, zij het dat hijzelf wel aangeeft dat het mogelijkheden zijn en niet meer dan dat.
Daar prijs ik hem dan in.
Jouw welwillendheid is eenzijdig. Als hetzelfde gebeurd zou zijn met het Gilgamesj epos en iemand zou komen met een boek over de mogelijkheden dat het toch allemaal zou kunnen, dan zou je daar niet in mee gaan.
En daar ga je telkens de mist in.