Wederom is me gevraagd om hier specifiek op te reageren. Overigens zie ik dat je berichten en vragen oprecht zijn en mijn excuses dat ik ze niet heb gezien!siger schreef:Nu ben je toch wel ontwijkend vind ik.AGTSP schreef:Nee, gewoon het algemeen.siger schreef:Dus jvoor alle duidelijkheid: je hebt het hier niet over het eerste leven?
Deze topic gaat toch over het begin van het leven, of vergissen we ons nu reeds 15 pagina's allemaal?
Je vraagt medeforummers zich uit te spreken over een van je drie hoofdstellingen, dus in een topic over het ontstaan van het leven, en die stelling luidt "leven ontstaat uit leven."
Zou je willen uitleggen wat volgens jouw het verband is van deze stelling ("leven onstaat uit leven") en het het onderwerp van deze topic, nl. hoe leven ontstaan is?
'Leven ontstaat uit leven' is belangrijk, omdat dit wetenschappelijk wel bewezen is. Het betekent niet dat leven uitsluitend uit leven voortkomt, maar het is wel het enige vaststaande bewijs omtrent dit onderwerp. Dit kan daarom ook voor het ontstaan van leven gelden en tegelijkertijd maakt het de stelling dat 'leven uit materie voortkomt' minder vanzelfsprekend.
Hebr 6: