Zijn homeopaten oplichters. De definitie van een oplichter.

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

skeptic
Erelid
Contacteer:

Bericht door skeptic »

mustafa schreef:fatsoenlijke mensen hebben meestal iets te verbergen
en normale mensen, daar heb ik niet veel mee op
Hebben alleen fatsoenlijke mensen iets te verbergen? En mocht dat niet zo zijn, wat hebben dan de onfatsoenlijken voor op de fatsoenlijken?
Waarom heb je niet veel op met normale mensen en waaraan kun je zien of ze normaal zijn?
Mag ik er vanuit gaan dat jij je rekent tot de onfatsoenlijken en de abnormalen?
Mensen die sterke overtuigingen hebben zonder dat daar bewijzen voor zijn, horen in de marge van de maatschappij thuis en niet in de paleizen van de macht. (Sam Harris)
Tsjok45
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door Tsjok45 »

Op het topic
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 63&start=7
lees ik tot mijn verbazing alweer onverholen wervende reklame voor de homeopathie
In antwoord op martien schreef Mustafa in het rood het volgende stukje van zijn
volgehouden campagne ;
Dit is niet alleen" onfatsoenlijk " wat we dus mogen verwachten van "abnormalen en heilige gurus , die niets te verbergen hebben " : het is tevens ordinaire spam , zoals ik hierboven in mijn vorig bericht reeds aanstipte ... Het is gewoon het zoveelste bewijsje ervan .... BASTA
homoeopathie # kwakzalverij
Daar ben ik het helemaal mee eens. En nog goedkoper dan de reguliere geneeskunde ook.
met jou moet ik vaker gaan praten (of schrijven)
wat een verrassing hier op dit forum
ik ben welgeteld 1 persoon tegengekomen op dit forum die ooit gunstige ervaringen heeft gehad met homoeopathische middelen

ervaring telt

Gezien mijn leeftijd (53) kan ik het daar alleen maar grondig mee eens zijn. Of bedoel je iets anders?
dat bedoel ik ook, maar ik bedoel met name dat gedachtenstelsels geen gids kunnen zijn in het nog niet beleefde
dus leer je iets nieuws kennen, dan leer je het meest door onbevooroordeeld te zijn
met name in de discussie over het al of niet werkzaam kunnen zijn van verdunde en gepotentieerde geneesmiddelen
is dit van groot belang, en dan heb i,m yet dus oevr homoeopathie, een geneeswizje die nog steeds omstreden is in academische kringen en bij d eaanhangers van stichting skepsis, maar waar miljoenen baat bij hebben en hebben gehad
Het gaat hier trouwens niet over de stichting Skepsis alleen ... Tenzij je denkt dat
"The Lancet " en andere peer reviewed vakbladen , de wervende reklame en clubblaadjes zijn van deze stichting ....

Ik wens hier nogmaals krachtig te benadrukken dat over dit onderwerp een speciaal topic bestaat ( ondertussen gesloten )met veel documentatie
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 8333#38333

De verdere discussie is verplaatst naar hdet nog steeds open
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 4487#44487
Ni dieu , Ni maitre
Ni , Ni , Ni ( The knight of Ni )
Plaats reactie