ChaimNimsky schreef: ↑28 dec 2023 00:48
Nee. Heb het over het
Institute for the Study of War,
Warmapper en alle andere officiële bronnen -- zij zijn het eens over het feit dat de IDF al bijna het hele Noorden onder controle heeft en binnenkort met het Zuiden kan aanvangen waar het Chan Joenis reeds deels heeft omsingeld.
Precies dus dezelfde bronnen die dit meenden over Oekraine. Met plannen en mappen waar ze dit allemaal mee konden bewijzen..
Dezelfde vragen worden met dezelfde quotes beantwoord.
Maar je beantwoordde de vraag niet door dezelfde quotes te geven. Daarom vroeg ik door. Je was vroeger tegen kolonisten en nu ineens noem jij jezelf een trotse zionist. Volgens mij is een zionist dit door religieuze ideeen. En jij bent een atheist, dacht ik..
Dus waarom jij jezelf dan een trotse zionist noemt is voor mij een vraagteken.
Ik heb bij jou het idee van een Nederlander die ineens voor Oranje is omdat Oranje in de finale staat. En zich daar op laat voorstaan, terwijl hij/zij/het daarvoor geen sjoege gaf om Oranje. Meeliften met succes noemen ze dat.
Jood ben je indien je moeder Joods is. Gijoer is een andere mogeliijkheid, maar zeer moeilijk en wordt meestal afgewezen.
Je bent echt in sprookjes gaan geloven he?
Ik denk dat de Palestijnen die daar wonen genetisch dichter bij de joden uit de oudheid stonden dan de mensen die zich nu joods noemen. Die zijn ooit bekeerd, in de middeleeuwen.
Israel is legio malen aangevallen - soms door meerdere landen tegelijk - en heeft altijd gewonnen.
Dat klopt, omdat Israel "preventief" vliegvelden ging bombarderen..
Zoals Israel nu preventief baby's gaat vermoorden omdat ze anders misschien wel terroristen worden.
Over 50 jaar noemen we die terroristen overigens vrijheidsstrijders. Zo is het Nederland ook gegaan in Indonesie.
Israel is Hamas aan het verdelgen en met het gedachtengoed zal het vergaan zoals het met het nazisme is vergaan. Nu is echter slechts relevant dat Hamas wordt verdelgd en 7 Oktober niet nogmaals zal plaatsvinden.
Jij bent echt te dom om te poepen he. Met je vergelijking met de nazi's..
En je vergeet dat in Palestina iedereen te maken heeft met de bombardementen, terwijl in Duitsland dit niet het geval was. Door te bombarderen ga je de minds niet veranderen van de Palestijnen..
Maar feitelijk moeten de minds van de joden veranderd worden, vooral van de kolonisten. Dat zijn de mensen die denken dat de Palestijnen minderwaardig zijn. En die hen ook zo behandelen, samen met het leger en de overheid van Israel..
Behandel je de mensen als beesten dan gaan ze zich ook zo gedragen, dat hebben we gezien op 7 oktober.