En als je andere bronnen zou lezen dan zou je weten dat dit niet helemaal klopt. Of helemaal niet..HierEnNu schreef: 15 dec 2023 05:12Getuige het onderstaande artikel ziet Israël inderdaad letterlijk op welke vies stinkende wijze Hamasstrijders zich verschuilen achter kinderen tijdens gevechtenBerjan schreef: 14 dec 2023 18:27Status Quo en onder bewind van Hamas is wel beter dan dood en begraven
Als een Hamas strijder twee keer een scheet laat
weten ze van de Mossad in welke toonhoogte dit is gedaan.en voor mij toont het artikel tevens aan
- “Als we zien dat kinderen terroristen volgen, stoppen we met aanvallen”, zegt de plaatsvervangende commandant van de eenheid, majoor R, aan de Britse krant. “Maar ze hebben hier lessen uitgetrokken. Nu lopen ze over straat met een kind aan hun hand.”
dat ik me eerder dood zou vechten tegen Hamas dan onder hun bewind leven.
HLN 14-12-23, 12:48 schreef:
Israëlische dronepiloten zijn getuige van wrede tactieken van Hamas:
"Ze houden een wapen in de ene hand en
een kind in de andere tijdens vuurgevechten”
Terwijl het dodental onder de Palestijnse burgerbevolking stijgt, hebben Israëlische dronepiloten aan ‘Daily Mail’ inzicht gegeven in de wreedheden waarvan ze op de grond getuige zijn. Zo hebben ze naar eigen zeggen gezien hoe kinderen als menselijk schild worden gebruikt tijdens vuurgevechten. Het IDF heeft ook beelden gedeeld van strijders die hulpgoederen stelen en Gazaanse burgers slaan.
Dat beaamt ook kapitein N., een andere dronepiloot. “De terrorist heeft een geweer in de ene hand en pakt een kind op met zijn andere arm, waarna hij met één hand schiet, terwijl hij met zijn andere hand het kind vasthoudt.” Zo gebruiken ze kinderen letterlijke als menselijk schilden.
Maar daar stopt het niet, zo blijkt uit andere waarnemingen. “Ze nemen de kleren van de vrouwen en trekken die aan zodat wij zullen denken dat het vrouwen zijn en niet zullen aanvallen”, getuigt ze.
De Britse krant heeft ook vernietigend bewijsmateriaal van de Israëlische luchtmacht in handen waaruit blijkt dat raketlanceerders van Hamas bij scholen, kinderdagverblijven en moskeeën staan opgesteld.
Israelische soldaten stoppen niet als ze kinderen zien. Die worden ook gewoon doodgeschoten.
IDF is al helemaal niet te vertrouwen (net zomin als Hamas strijders, voor het geval jullie denken dat ik propaganda volg). Die sturen propaganda naar hun eigen volk, die hebben zogenaamd tunnels gevonden onder ziekenhuizen en dan blijkt het een filmpje te betreffen die uit twee verschillende opnames bestaat etc..
Weet je bijvoorbeeld dat Israel zelf ook burgers heeft gedood tijdens de 7 Oktober gevechten? Dat helikopters op wegvluchtende Israeliers schoten omdat ze dachten dat dit om Hamas strijders ging?
Of dat Hamas mensen probeerde te gijzelen en mee terug te nemen naar Gaza, en dat die mensen gedood zijn door IDF soldaten?
Dus ga alsjeblieft de zaak van alle kanten bekijken en geloof die Israelische bronnen niet op hun blauwe ogen en blonde haren.