Hm.. ik dacht dat ze twee ewoks zouden sturen terwijl ze zelf tegen Darth Sauron zouden vechten.. nou ja.. zie hoe goed deze films in elkaar overgaan eigenlijk? Dat moet wel ontwerp zijn.Boskabouter schreef:Cast your lightsabre in Mount Doom, Luke!
List of creationist arguments (en hun weerlegging)
Moderator: Moderators
Re: List of creationist arguments (en hun weerlegging)
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
Welke wetenschappers? En alleen uitgaan van wetenschappers die hetzelfde beweren als jij, is dat geen kokerkijken?demeester schreef:
- Fish: Als je een vliegtuig ziet vliegen, en ik zeg prachtig ontwerp, zeg jij dan 'bewijs het maar, maar ik wil niet mee naar de fabriek, ik wil geen foto's zien, ik wil geen onderzoek doen, maar ik wil uitgaan van de wetenschappers die hetzelfde beweren als ik?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Zijn 126.000 pagina's op Google Scholar wel overtuigend voor jou?demeester schreef: - Doctorwho: Ik lees talloze stukken in de krant van gevonden fossielen waarbij men allerlei annnames doet. Ononderbouwt, op gevoel of logica. Vecht je dit ook aan? Ik wel.
http://scholar.google.com/scholar?q=+in ... _sdt=0%2C5" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch overtuigender dan kranten artikel lijkt mij?
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Duidelijk: 126.000 pagina's is bewijs.Zijn 126.000 pagina's op Google Scholar wel overtuigend voor jou?
http://scholar.google.com/scholar?q=+in ... _sdt=0%2C5" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch overtuigender dan kranten artikel lijkt mij?
Ik vecht niet zo maar iets aan en neem al veel minder vlot iets aan maar zoek wel naar achtergronden en onderbouwing. En talloze stukken? Welke krant leest u eigenlijk?demeester schreef: - Doctorwho: Ik lees talloze stukken in de krant van gevonden fossielen waarbij men allerlei annnames doet. Ononderbouwt, op gevoel of logica. Vecht je dit ook aan? Ik wel.
Wat zij uw prangende vragen over evolutie? Of beter wat verstaat u onder evolutie en op welk punt gaat het uw begrip te boven? Misschien kan ik of een ander licht in deze kwestie doen schijnen.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
Ben benieuwd
.
Er is nog nooit 1 creatonistisch geldig argument tegen de evolutietheorie geweest/gevonden.
Creatief zijn ze wel. Iedere keer een ander voorbeeld (dat dan onmtkracht wordt door DE theorie)
Moet daarbij vermelden dat zelfs zonder 1 enkel fossiel de evolutietheorie nog boven alle twijfel geldig is als enige verklaring.
.
Er is nog nooit 1 creatonistisch geldig argument tegen de evolutietheorie geweest/gevonden.
Creatief zijn ze wel. Iedere keer een ander voorbeeld (dat dan onmtkracht wordt door DE theorie)
Moet daarbij vermelden dat zelfs zonder 1 enkel fossiel de evolutietheorie nog boven alle twijfel geldig is als enige verklaring.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Er is een leuke nieuwe film uit: evolutie vs God, echt wat voor jullie:
http://www.theblaze.com/stories/2013/06 ... neak-peek/
http://www.evolutionvsgod.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.theblaze.com/stories/2013/06 ... neak-peek/
http://www.evolutionvsgod.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
Hele diepe zucht!! 
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
-
Jinny
Laat maar, weer een Ray Comfort, geen trek in weer anderhalf uur drogreden en reeds 150 jaar weerlegde stellingen....
-
Krautsjo
The Blaze en dan weet je eigenlijk al wel genoeg https://en.wikipedia.org/wiki/TheBlaze" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ray Comfort is het voorbeeld van iemand met een bord voor zijn kop, schoolvoorbeeld van iemand die tegen beter weten in de meest perfide onzin blijft verkondigen.
En het ergste is dat hij nog steeds niet het verschil weet tussen abiogenese en evolutie en hardnekkig tegen de verkeerde boom blijft pissen, terwijl het hem al zo vaak duidelijk is gemaakt. Het schijnt maar niet te willen aankomen omdat het niet door die dikke laag dommigheid heen wil breken.
Alleen dat soort mensen krijgen een hele stroom van net zulke ignorante volgelingen achter zich aan die te beroerd zijn om in kennis te investeren en te lui zijn om echt na te denken.
Ray Comfort is het voorbeeld van iemand met een bord voor zijn kop, schoolvoorbeeld van iemand die tegen beter weten in de meest perfide onzin blijft verkondigen.
En het ergste is dat hij nog steeds niet het verschil weet tussen abiogenese en evolutie en hardnekkig tegen de verkeerde boom blijft pissen, terwijl het hem al zo vaak duidelijk is gemaakt. Het schijnt maar niet te willen aankomen omdat het niet door die dikke laag dommigheid heen wil breken.
Alleen dat soort mensen krijgen een hele stroom van net zulke ignorante volgelingen achter zich aan die te beroerd zijn om in kennis te investeren en te lui zijn om echt na te denken.
Krautsjo schreef: Alleen dat soort mensen krijgen een hele stroom van net zulke ignorante volgelingen achter zich aan die te beroerd zijn om in kennis te investeren en te lui zijn om echt na te denken.
Ik kende die hele man niet, ik dacht: dit is het bewijs van de eeuw. Echt een wetenschapper is het geloof ik niet.
Corrie ten Boom: O Willem, had ik jouw hersens maar.
-
Jinny
Understatement of the year........Echt een wetenschapper is het geloof ik niet.
-
Krautsjo
coby schreef:Krautsjo schreef: Alleen dat soort mensen krijgen een hele stroom van net zulke ignorante volgelingen achter zich aan die te beroerd zijn om in kennis te investeren en te lui zijn om echt na te denken.Maar je kan ook gewoon op een forum gaan zitten als je te lui bent om na te denken, dan hoef je de film ook niet meer te gaan kijken.
Ik kende die hele man niet, ik dacht: dit is het bewijs van de eeuw. Echt een wetenschapper is het geloof ik niet.
Meestal zijn de mensen die te lui zijn om na te denken ook niet in staat om zich aan de hand van geschreven tekst een voorstelling te maken van de kennis die anderen wel hebben. Ik hoef alleen maar de naam Ray Comfort te lezen en ik weet al dat het niets nieuws gaat opleveren en nee een wetenschapper is het niet en wat hij wel is, is gewoon op te zoeken. Net als zoveel gewoon te vinden is als je er moeite voor doet en dat was precies wat ik bedoelde, eerst verifiëren wat je plaatst en dan wel of niet plaatsen. Luiheid dus en niet nadenken, ook het idee te denken dat iemand die het verschil niet weet tussen abiogenese en evolutie iets zinnig te melden zou hebben onderschrijft mijn opmerking.
Vraag je zelf eens af hoe jij iets kunt beoordelen als je je er eigenlijk nooit echt in verdiept.
Ray Comfort is een bekende creationist die door niemand behalve zijn net zo domme achterban serieus genomen wordt.
Het hele zootje is 2 dgn geleden toch al besproken en naar de Babbelbox verhuisd?
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 39&t=12652" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft Coby niet opgelet?
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 39&t=12652" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft Coby niet opgelet?
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
it remains popular.
Vuistregel van Cluny: Verspil nooit tijd aan een tubefilmpje als de link door een CreaChristen wordt gegeven.
Voor tekst neem ik meestal wel de moeite. Meestal herken ik de CreaChristenCrackpot binnen enkele seconden en blijft de verspilde energie binnen de perken.
Voor tekst neem ik meestal wel de moeite. Meestal herken ik de CreaChristenCrackpot binnen enkele seconden en blijft de verspilde energie binnen de perken.
God bestaat niet. Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand. Bidden is ozo kinderachtig. De dood is het absolute eindpunt van elk individueel leven. Als iets niet merkbaar en niet meetbaar is, bestaat het niet. Alle homeopaten zijn kwakzalvers.