Youtube docu's
Moderator: Moderators
Re: Youtube docu's
*
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
(='.'=)
(")_(")
- Freedom's just another word for nothing left to lose!
*
What is mind? No matter! If you don't mind, it doesn't matter ...
What is matter? Never mind: Consciousness matters: Nothing Else Matters!
- Materie ...
- ... bestaat niet!?!?
- Materie ...
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Henry Ford
Henry Ford
-
a.r.
Mannen, luisteren! Woman, Be Silent!
http://www.youtube.com/watch?v=lO1yG6Jc ... ture=feedu" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=lO1yG6Jc ... ture=feedu" onclick="window.open(this.href);return false;
- vegan-revolution
- Superposter
Denken "wij zijn (ik ben) beter dan de rest" heeft helaas al veel verpest
Niet van youtube, maar toch de moeite waard. Driedelige documentaire. Trailers en volledige films staan:
hier (onderaan de drie delen).
hier (onderaan de drie delen).
“This is a present from a small, distant world, a token of our sounds, our science, our images, our music, our thoughts and our feelings. We are attempting to survive our time so we may live into yours. ”
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
— U.S. President Jimmy Carter (Voyager 1 Golden Record)
´Shoah´ van Lanzmann staat er volgens mij ook volledig op. Ik houd er alleen niet zo van.
Something From Nothing - a conversation w/ Richard Dawkins & Lawrence Krauss - ASU Feb 4, 2012
Lawrence Maxwell Krauss (New York City, 27 mei 1954) is een Amerikaans-Canadees theoretisch natuurkundige, kosmoloog en populairwetenschappelijk auteur. Hij is directeur van het Origins project, dat gekoppeld is aan de staatsuniversiteit van Arizona.
Lawrence Maxwell Krauss (New York City, 27 mei 1954) is een Amerikaans-Canadees theoretisch natuurkundige, kosmoloog en populairwetenschappelijk auteur. Hij is directeur van het Origins project, dat gekoppeld is aan de staatsuniversiteit van Arizona.
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
- vegan-revolution
- Superposter
Hoewel doorspekt met christelijke propaganda zijn de gebruikte voorbeelden van drogredenering en inconsistenties in de islam in het volgende programma interessant.
- vegan-revolution
- Superposter
- vegan-revolution
- Superposter
Hij pakt wel de extremen maar verder goed uit te zitten deze video.vegan-revolution schreef:Religies op de korrel genomen door Bill Maher:
RELIGULOUS - Documentary with Bill Maher
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Henry Ford
Henry Ford
-
Jinny
Heb 'm vanmorgen gekeken.
Op de TV (utp aansluiting en youtube mogelijkheid), mooi.
Her en der wat zaken die nog niet zeker zijn, maar wel als zodanig gebracht, maar ok.
Op de TV (utp aansluiting en youtube mogelijkheid), mooi.
Her en der wat zaken die nog niet zeker zijn, maar wel als zodanig gebracht, maar ok.