God vraagt geen discussie
Moderator: Moderators
Och, ik zal je vast zeggen dat ik deze in vijf minuten had gevonden door goed door te klikken. het ging mij er niet om om je te beledigen, het ging me erom dat ik nieuwsgierig was naar de persoon achter de naam 
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Over eerlijk zijn gesproken. Om eerlijk te zijn, moet je toegeven dat de dame in kwestie zélf ook behoorlijk bevooroordeeld is. De ietwat felle reacties moet je ook in dat kader zien.Ruby schreef:Om eerlijk te zijn....
Ik kan me niet voorstellen dat ze zich geroepen zou voelen om aan dit forum deel te nemen. Nog voor ze haar "hoofd" kan laten zien wordt er al gesproken over afgezeken en weet ik wat niet meer. Over vrijdenken gesproken.... Valt me toch tegen, hoor.
ciao...
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
-
tsjok45
Ach saraje =
Natuurlijk niet het is zelfs een kompliment ...
Ik kan je verzekeren dat ik Herman Brusselmans niet ben ... alhoewel ik die stadsgenoot graag mag lezen en soms ontmoet aan het frietkot ....
Mijn aanwezigheid op het net wordt echter wel grondig "gehaat " ( ik heb stapels hate- en dreig mail en krijg op mijn webadressen ook regelmatig computer aanvallen te verduren ) en---- Ik wil mijn privacy beschermen( in de mate van het mogelijke en zolang het houdbaar blijft ) ; wanneer ik een onvoorzichtigheid bega , ben ik daar graag van op de hoogte ; en dat gaf jij dus aan ... waarvoor nogmaals mijn dank .... ik ben immers niet in de wieg gelegd om een "martelaar" te worden voor een of andere " goede zaak " hoor ...
zo realist ben ik wel ....
Rondbazuinen waar ik eventueel te vinden ben hoeft echt niet; het is het soort reklame dat ik kan missen als kiespijn ...
Groet ....
P.S.
ook niets te maken met Eddy Wally of Kamagurka ....of andere kwallen
Beledigen ?het ging mij er niet om om je te beledigen, het ging me erom dat ik nieuwsgierig was naar de persoon achter de naam
Natuurlijk niet het is zelfs een kompliment ...
Ik kan je verzekeren dat ik Herman Brusselmans niet ben ... alhoewel ik die stadsgenoot graag mag lezen en soms ontmoet aan het frietkot ....
Ahah , ik ben dus toch al terug te vinden mits het gebruik van een goede zoekmachine ...dat ik deze in vijf minuten had gevonden door goed door te klikken
Mijn aanwezigheid op het net wordt echter wel grondig "gehaat " ( ik heb stapels hate- en dreig mail en krijg op mijn webadressen ook regelmatig computer aanvallen te verduren ) en---- Ik wil mijn privacy beschermen( in de mate van het mogelijke en zolang het houdbaar blijft ) ; wanneer ik een onvoorzichtigheid bega , ben ik daar graag van op de hoogte ; en dat gaf jij dus aan ... waarvoor nogmaals mijn dank .... ik ben immers niet in de wieg gelegd om een "martelaar" te worden voor een of andere " goede zaak " hoor ...
zo realist ben ik wel ....
Rondbazuinen waar ik eventueel te vinden ben hoeft echt niet; het is het soort reklame dat ik kan missen als kiespijn ...
Groet ....
P.S.
ook niets te maken met Eddy Wally of Kamagurka ....of andere kwallen
BESTE WHOdoctorwho schreef:Harrie schreef: PS voor iemand die het nederlands zo goed beheerst vind ik wel dat je rare onbegrijpelijke zinnen inelkaar flanst
Al iemand echt hele rare en onbegrijpelijke zinnen wil zien verwijs ik altijd naar de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos.
In mijn nieuwe Bijbel is alles heel helder en duidelijk voor wie het eeuwige licht wil zien.
Maar niet voor iemand als jij die liever macaroni in zijn ogen duwt.
harrie
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
lees de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos
http://home.wanadoo.nl/r.f.dezwart/index.html
-
appelfflap
- Banned
dag harrietjeharrie schreef:BESTE WHOdoctorwho schreef:Harrie schreef: PS voor iemand die het nederlands zo goed beheerst vind ik wel dat je rare onbegrijpelijke zinnen inelkaar flanst
Al iemand echt hele rare en onbegrijpelijke zinnen wil zien verwijs ik altijd naar de nieuwe bijbel over gods rijk in de microkosmos.
In mijn nieuwe Bijbel is alles heel helder en duidelijk voor wie het eeuwige licht wil zien.
harrie
en wat moet ik doen om lid te worden van jouw star wars sekte?
En ken je niet toevallig iemand die een star trek sekte opgericht heeft? dat laatste vind ik nl leuker
ciao
Beste Harrie,
Zoals je misschien al gezien hebt doet die goede oude tardis het weer. Ben even naar de toekomst geweest en nu weer terug. Maar raad eens? Van alles gezien maar geen ruimtescheepjes op micro, meso, nano,macro of mentaal niveau tegengekomen. Het bleek namelijk dat deze niet tegen de realiteit bestand waren, en in een wolkje logica opgelost zijn in de koffie die ik bij mijn twaalfuurtje pleeg te gebruiken.
Zoals je misschien al gezien hebt doet die goede oude tardis het weer. Ben even naar de toekomst geweest en nu weer terug. Maar raad eens? Van alles gezien maar geen ruimtescheepjes op micro, meso, nano,macro of mentaal niveau tegengekomen. Het bleek namelijk dat deze niet tegen de realiteit bestand waren, en in een wolkje logica opgelost zijn in de koffie die ik bij mijn twaalfuurtje pleeg te gebruiken.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
The person who calls atheism a religion can be converted to nothing
-
tsjok45
Annamaria zegt dat ze naar freethinkers komt als ik ( = tsjok45) mijn verwijderd bericht op deze site plaats
Ze schrijft in de van haar bekende stijl :
Ik ben toch geen evangelist ?
Afwachten tot deze duif of heilige geest op deze draad nu ook ooit verschijnt ....
Ze schrijft in de van haar bekende stijl :
Dat is hiermee meteen gebeurd :]Ik zal dan toch naar de freethinkers moeten tenminste als je daar je verwijderde tekst geplaatst hebt....
of denkt deze heilige mevrouw ( nog geen excellentie maria- minister gelukkig ) dat ik mijn berichtjes zo belangrijk acht dat ik ook de kladjes bewaar ?Dit bericht is al door de auteur verwijderd.
Ik ben toch geen evangelist ?
Afwachten tot deze duif of heilige geest op deze draad nu ook ooit verschijnt ....
BESTE APPELFLAPappelfflap schreef:dag harrietjeharrie schreef:BESTE WHOdoctorwho schreef:Harrie schreef: PS voor iemand die het nederlands zo goed beheerst vind ik wel dat je rare onbegrijpelijke zinnen inelkaar flanst
harrie
en wat moet ik doen om lid te worden van jouw star wars sekte?
En ken je niet toevallig iemand die een star trek sekte opgericht heeft? dat laatste vind ik nl leuker
ciao
Je kunt geen lid worden en een sekte heb ik ook niet.
Je behoeft alleen maar je verstand te gebruiken, maar aangezien je dat niet hebt blijft er voor jou helaas geen enkele mogelijkheid over dan gewoon mee te blijven blaten met de domme massa.
harrie
atomen bestaan uit ruimteschepen en in de toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen.
BESTE WHOdoctorwho schreef:Beste Harrie,
Wat is nou weer een tardis?
Enfin: in jouw fantasie zul je mijn atoomtheorie inderdaad ook nooit vinden, want daar is jouw zieltje veel te klein voor.
harrie
BESTE BAD RELIGIONbad_religion schreef:Hm, bij jouw uit dat zich in micro verstand :P :P :Pharrie schreef:God bestaat als een MICROWEZEN Uw eigen lichaam.
Sorry hoor, af en toe is een ad honimen opmerking op z'n plaats...
Inderdaad: hoe kleiner hoe fijner en hoe groffer hoe dommer.
harrie
GOOD RELIGION
:P :P :P
Re: God vraagt geen discussie
BESTE SARARJESararje schreef:Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik lief, pluizig oid ben, ten tweede is ze haar (on)gelijk wel op een heel vervelende manier aan het indoctrineren die nog vol redenatiefouten zitten ook, dan is de term tuthola heel lief in vergelijking met de ruimtescheepjes in mijn hoofd die een veel bozere gedachte produceerden.harrie schreef:Dat is nou niet zo aardig om iemand maar meteen voor tuthola uit te maken en de grond in te willen zeiken.Sararje schreef:Ach, ik voel me heel vrij om deze tuthola even de grond in te zeiken.
Wat zijn die ongelovigen toch wel voor aardige mensen; veel beter dan de christenen?
harrie
Tja, ik kan mijn eigen ruimtescheepjes toch niet gaan afvallen.
Ik zal afwachten wat er gaat komen met Annamaria..
harrie
Beste Harrie,
weet jij niet wat een tardis is??
The TARDIS is the name of a time travelling machine in the British science fiction television programme Doctor Who.
The name is an acronym of Time And Relative Dimension (or Dimensions) In Space, a product of Time Lord technology.1 A properly piloted and working TARDIS is capable of transporting its occupants to any point in space and time. It is also larger on the inside than it appears from outside.
En mijn zieltje is niet te klein, want ik heb geen zieltje alleen maar wat grijze massa.
Wel af en toe last van een groot ego maar da's een ander verhaal
The TARDIS is the name of a time travelling machine in the British science fiction television programme Doctor Who.
The name is an acronym of Time And Relative Dimension (or Dimensions) In Space, a product of Time Lord technology.1 A properly piloted and working TARDIS is capable of transporting its occupants to any point in space and time. It is also larger on the inside than it appears from outside.
En mijn zieltje is niet te klein, want ik heb geen zieltje alleen maar wat grijze massa.
Wie atheïsme een geloof noemt kan tot niets bekeerd worden
-
tsjok45
Bedankt harrie om deze mevrouw OOK uit te nodigen op deze draad ...
Alhoewel ik het niet met je eens ben , ben je toch een toffe peer ... en apprecieer ik je hulp bij het ontwarren van de gordiaanse knopen in de ruimteschepen aanwezig in de hersenen van deze mevrouw ... als enige freethinker toon je enige naastenliefde voor deze arme dame ... ik kon ook niet anders verwachten van jezus , hetzij l of ook 2 ? ....
Een kort google-uurtje ( waarvan ik de resultaten heb geplaatst op" alle wetenschappen " (?) vanaf bericht nr 131
--->
http://groups.msn.com/AlleWetenschappen ... =0&CDir=-1
heeft genoeg opgeleverd om te weten te komen wat voor vlees we in de kuip hebben ( en hopelijk ) in aantocht is ....
Alhoewel ik het niet met je eens ben , ben je toch een toffe peer ... en apprecieer ik je hulp bij het ontwarren van de gordiaanse knopen in de ruimteschepen aanwezig in de hersenen van deze mevrouw ... als enige freethinker toon je enige naastenliefde voor deze arme dame ... ik kon ook niet anders verwachten van jezus , hetzij l of ook 2 ? ....
Laat ons hopen dat deze AM Zieneres-Meesteres van het Oosten en de genezende miltidimensionele himalaya en ook uitgerust met een derde oog , wat ik nog niet heb opgezocht wat het juist betekent ___ en bovendien dat alles nog uitsluitend ten dienste van Christus " den ouden " ____ zich vlug aanmeld of beter gezegd en geschreven : nu eindelijk in staat is zich in te schrijven , want dat schijnt technisch nogal moeilijk te zijn voor het mensje , ondanks de hulp van de reiki krachten ___ een komputer is nu eenmaal geen glazen bol of klankschaal met een celestijnse klank en/of belofte )Ik zal afwachten wat er gaat komen met Annamaria..
Een kort google-uurtje ( waarvan ik de resultaten heb geplaatst op" alle wetenschappen " (?) vanaf bericht nr 131
--->
http://groups.msn.com/AlleWetenschappen ... =0&CDir=-1
heeft genoeg opgeleverd om te weten te komen wat voor vlees we in de kuip hebben ( en hopelijk ) in aantocht is ....
BESTE WHO is WHOdoctorwho schreef:Beste Harrie,
Dus jij bent helemaal doctor WHO himself in zijn TARDIS machien' ?
Bedankt voor de informatie en nu maar wachten tot dat machien' ook in staat is de microkosmos in te duiken en de microwezens te vinden.
Of moet daarvoor weer eerst een nieuwe science fiction serie op de TV verschijnen?
hartelijke groeten van harrie
-
appelfflap
- Banned
harrietje tochharrie schreef: BESTE APPELFLAP
Je kunt geen lid worden en een sekte heb ik ook niet.
Je behoeft alleen maar je verstand te gebruiken, maar aangezien je dat niet hebt blijft er voor jou helaas geen enkele mogelijkheid over dan gewoon mee te blijven blaten met de domme massa.
harrie
je hoeft me niet te beledigen, want zei jezus niet (en eigenlijk dus jij):" oordeelt niet over anderen".
hoeveel medegelovigen heb je in de afgelopen 40jaar eigenlijk kunnen verzamelen?