griekenland steunen of niet
Moderator: Moderators
Re: griekenland steunen of niet
Niet steunen. Nederland betaalt ten opzichte van andere EU-landen al meer. En nu Griekenland betalen van ONZE belastingcenten? No way!
Martha
Martha
Genieten is het waarderen van de geneugtendes levens
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
met daarin standaard inbegrepen een overweldigend kaasplankje
Martha
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Ik ben tegen extra steun aan griekenland, je gaat iemand met schulden toch ook niet zomaar een extra creditcard geven? Ze moeten eerst is goed bezuinigen en die corruptie aanpakken. Maar ja, als het aan mij lag lag griekenland al lang uit de EU. Ik vrees dat het toch een bodemloze put is.
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
Alsof het aan Griekenland ligt.......Ierland, Spanje, Portugal en Italie (zie nieuws vandaag) hebben toch precies hetzelfde probleem. Zelfs in Nederland heeft elke nieuw geboren baby al een schuld van 10.000 euro. Gewoon afschaffen dat hele corrupte financiele systeem.Atheist_1984 schreef:Ik ben tegen extra steun aan griekenland, je gaat iemand met schulden toch ook niet zomaar een extra creditcard geven? Ze moeten eerst is goed bezuinigen en die corruptie aanpakken. Maar ja, als het aan mij lag lag griekenland al lang uit de EU. Ik vrees dat het toch een bodemloze put is.
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
-
siger
Besnijden en naar Israel sturen?BadAssChick schreef:en waar wil je al die grieken dan huisvesten ??
-
HomoSignificans
- Forum fan
Hoe bedoel je dat?Mypos schreef:Zelfs in Nederland heeft elke nieuw geboren baby al een schuld van 10.000 euro.
-
siger
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=N13CEVT9" onclick="window.open(this.href);return false;
Noodoverleg over Italië. En nu komt ook de US in het visier....
Dit corrupte systeem gaat sowieso vallen. De vraag is alleen wanneer.siger schreef:http://www.standaard.be/artikel/detail. ... d=N13CEVT9
“The intuitive mind is a sacred gift and the rational mind is a faithful servant. We have created a society that honors the servant and has forgotten the gift.”
Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld
). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
De klap komt toch wel, dus lijkt het me beter die meteen te incasseren ipv nadat we nóg miljarden armer zijn.Luck schreef:Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
- BadAssChick
- Ervaren pen
ik heb tot nu toe nog geen enkel antwoordt op m,n vraag gehad waarom een failliet griekenland zo erg zou zijn voor ons ...Luck schreef:Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.
Met een paard onder je kont, kom je ook de wereld rond.
http://www.robustiano.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is zelfs 160.000, excuses.HomoSignificans schreef:Hoe bedoel je dat?Mypos schreef:Zelfs in Nederland heeft elke nieuw geboren baby al een schuld van 10.000 euro.
Link: http://nieuws-uitgelicht.infonu.nl/fina ... rland.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Linkje hersteld
a.r.
Omdat er een aantal grote Duitse en Franse banken geld geinvesteerd hebben in Griekenland. Als Griekenland failliet gaat kunnen ze naar dat geld fluiten. Wat waarschijnlijk betekent dat die banken omvallen. En als die banken omvallen heb je grote kans dat er nog veel meer banken om gaan vallen overal in de wereld omdat het allemaal verbonden met elkaar is.BadAssChick schreef:ik heb tot nu toe nog geen enkel antwoordt op m,n vraag gehad waarom een failliet griekenland zo erg zou zijn voor ons ...Luck schreef:Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
Dat zou niet alleen erg zijn voor ons, maar voor heel Europa en zelfs de wereld. De Volkskrant had laatst een doemscenario in elkaar gezet voor wat er gebeurt als Griekenland falliet gaat.BadAssChick schreef:ik heb tot nu toe nog geen enkel antwoordt op m,n vraag gehad waarom een failliet griekenland zo erg zou zijn voor ons ...Luck schreef:Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
Wanneer de kokende bol afkoelt, wordt de vurige magma bedekt met een vaste,onbeweeglijke korst- het dogma. Wat tot dogma verheven is, kan niet meer doen ontvlammen,verwarmt alleen nog- is even later zo goed als koud.Totdat een nieuwe ketterij de korst van het dogma doet exploderen, hoe hecht en solide ook.
Tegenlicht heeft er ook een mooie docu over gemaakt. Ik weet niet meer hoe hij heet maar hij was van februari dit jaar geloof ik.Luck schreef:Dat zou niet alleen erg zijn voor ons, maar voor heel Europa en zelfs de wereld. De Volkskrant had laatst een doemscenario in elkaar gezet voor wat er gebeurt als Griekenland falliet gaat.BadAssChick schreef:ik heb tot nu toe nog geen enkel antwoordt op m,n vraag gehad waarom een failliet griekenland zo erg zou zijn voor ons ...Luck schreef:Het is mij echt een raadsel waarom er mensen zijn die roepen dat we Griekenland niet moeten steunen (van onze belastinggeld). Het spreekt toch voor zich dat een falliet Griekenland nog véél erger is voor de belastingbetaler?
- BadAssChick
- Ervaren pen
ja maar dan nog...Griekenland zit zo in de problemen dat we denk ik zowiezo naar ons geld kunnen fluiten...ze hebben totaal geen marge om het geleende geld terug te kunnen betalen laat staan de rente
en daarnaast dan zullen ze toch eerst ook de corruptie moeten aanpakken en de belasting ontduikers
nu beginnen ze ook al met Italie ,wat mij daar zorg baart is dat ze willen bezuinigen in de zorg,laat z nou eerst is de topsalarissen van het ministerie kortwieken in plaats altijd in de zwakke hoek uitmelken
en daarnaast dan zullen ze toch eerst ook de corruptie moeten aanpakken en de belasting ontduikers
nu beginnen ze ook al met Italie ,wat mij daar zorg baart is dat ze willen bezuinigen in de zorg,laat z nou eerst is de topsalarissen van het ministerie kortwieken in plaats altijd in de zwakke hoek uitmelken
Je kunt niet de Ultieme Realiteit veranderen, maar je kunt wel veranderen hoe je deze ervaart.