NepHeks Raven verkoopt onzin.Raven schreef:vraag het eens aan een arts en dan kom je dan terug![]()
( is er een dokter in de zaal)
Of gaat het er alleen maar om om alles af te zeiken , dan zijn we vlug klaar.
Ga eens een eigen topic openen.
Moderator: Moderators
NepHeks Raven verkoopt onzin.Raven schreef:vraag het eens aan een arts en dan kom je dan terug![]()
( is er een dokter in de zaal)
Of gaat het er alleen maar om om alles af te zeiken , dan zijn we vlug klaar.
Het was een duitser die homeopathie verzon en alvast geen wetenschapper in de zin van nuF001 schreef:Homeopathie is afkomstig van een franse wetenschapper die per toeval ontdekte dat water de eigenschap draagt eerder vermengde bestandsdelen te 'onthouden'. Bijna was homeopathie een echte wetenschap geweest. Vele mensen weten dat niet.
Hoe pers je zoveel kwakzalverij-onzin in 3 regeltjes tekst.F001 schreef:Homeopathie is afkomstig van een franse wetenschapper die per toeval ontdekte dat water de eigenschap draagt eerder vermengde bestandsdelen te 'onthouden'. Bijna was homeopathie een echte wetenschap geweest. Vele mensen weten dat niet.
Cluny,Cluny schreef:Hoe pers je zoveel kwakzalverij-onzin in 3 regeltjes tekst.F001 schreef:Homeopathie is afkomstig van een franse wetenschapper die per toeval ontdekte dat water de eigenschap draagt eerder vermengde bestandsdelen te 'onthouden'. Bijna was homeopathie een echte wetenschap geweest. Vele mensen weten dat niet.
Ik ken een oude man van in de zestig. Die vertelde me dat hij altijd last had van zijn maag.Cluny schreef:
Ook dat is niets nieuws. Mijn vriendin was ooit in China en haar werd aangeraden cola te drinken. Blijkbaar is dat zo'n gore troep dat het als het ware antibacterieel werktRaven schreef:Nogmaals ik ben geen homeopaat dat maakt cluny ervan.Vilaine schreef:Het is erg onwaarschijnlijk, dat in water of alcohol opgeloste stoffen, die vervolgens zodanig verdund worden, dat de oorspronkelijke stof verdwenen is, enige therapeutische werking hebben.
Als iemand beweert van wel, dan zal hij dat moeten aantonen. Dat is in 200 jaar nog niet gedaan. Dus kunnen en mogen we gevoegelijk aannemen, dat tot nul gereduceerde citroenzuur oplossing ook niet helpt.
Cluny kan het niet uitstaan dat wat ik zeg in de meeste gevallen geen onzin blijkt te zijn, want dat komt hem niet van pas bij zijn "ik trap tegen alles wat ik niet snap" mentaliteit.
Overigens .. "platte" cola dus zonder koolzuur werkt ook tegen maag en darm klachten.
en vakantie race
Wat een sensationeel medisch wetenschappelijk weetje!Variform schreef:Ook dat is niets nieuws. Mijn vriendin was ooit in China en haar werd aangeraden cola te drinken. Blijkbaar is dat zo'n gore troep dat het als het ware antibacterieel werktRaven schreef:Nogmaals ik ben geen homeopaat dat maakt cluny ervan.Vilaine schreef:Het is erg onwaarschijnlijk, dat in water of alcohol opgeloste stoffen, die vervolgens zodanig verdund worden, dat de oorspronkelijke stof verdwenen is, enige therapeutische werking hebben.
Als iemand beweert van wel, dan zal hij dat moeten aantonen. Dat is in 200 jaar nog niet gedaan. Dus kunnen en mogen we gevoegelijk aannemen, dat tot nul gereduceerde citroenzuur oplossing ook niet helpt.
Cluny kan het niet uitstaan dat wat ik zeg in de meeste gevallen geen onzin blijkt te zijn, want dat komt hem niet van pas bij zijn "ik trap tegen alles wat ik niet snap" mentaliteit.
Overigens .. "platte" cola dus zonder koolzuur werkt ook tegen maag en darm klachten.
en vakantie race
Oma is een metafoor voor huismiddeltjes. Die blijken vaak prima te werken. Oma had ze geeleerd van...oma. En die oma van haar...oma.Cluny schreef:Jokkebrokkende nepheksen, ik kom ze niet zo vaak tegen.Raven schreef: Nogmaals ik ben geen homeopaat dat maakt cluny ervan.
Cluny kan het niet uitstaan dat wat ik zeg in de meeste gevallen geen onzin blijkt te zijn
Zoals gezegd, "Oma weet raad" is het hoogste peil van de adviezen van deze nepheks. Als je geluk hebt, want met evenveel overtuigkracht wordt er in de wilde weg gebabbeld over de geneeskracht van amuletten of edelstenen.
Wat een sensationeel medisch wetenschappelijk weetje![/quote]Cluny schreef:
Ook dat is niets nieuws. Mijn vriendin was ooit in China en haar werd aangeraden cola te drinken. Blijkbaar is dat zo'n gore troep dat het als het ware antibacterieel werkt
Klopt cola werkt antiseptisch, Owja en je krijgt er oude munten en zilver ook heel mooi schoon meeVariform schreef: Ook dat is niets nieuws. Mijn vriendin was ooit in China en haar werd aangeraden cola te drinken. Blijkbaar is dat zo'n gore troep dat het als het ware antibacterieel werkt
Als je een roestige bout of moer niet los krijgt gooi er dan coca-cola overheen.Raven schreef:Klopt cola werkt antiseptisch, Owja en je krijgt er oude munten en zilver ook heel mooi schoon meeVariform schreef: Ook dat is niets nieuws. Mijn vriendin was ooit in China en haar werd aangeraden cola te drinken. Blijkbaar is dat zo'n gore troep dat het als het ware antibacterieel werkt