Zomertijd

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Joe Hn schreef:Dat uur wordt maar 1 keer verschoven, en na ongeveer een half jaar ook weer terug geschoven. Er is dus geen tijdverlies, maar slechts tijdverschuiving.
Als je de relativiteitstheorie van Einstein een beetje kent, dan weet je dat je wel tijd naar voren kan schuiven, maar nooit meer terug. Alle tijd die je naar voren bent geschoven, ben je dus voor altijd kwijt. Een beetje met de wijzers van klok zitten pielen gaat ons niet redden.

Ieder jaar verliezen we dus tijd en het wordt tijd dat we daarmee ophouden. Ons klimaat is al naar de kloten dankzij die tijdschuiverij.
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

We schuiven ook niet met de tijd zelf, dommie. :wink:
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Joe Hn schreef:We schuiven ook niet met de tijd zelf, dommie. :wink:
Je bent je er van bewust dat het beledigen van Profeten bepaalde risico's met zich meebrengt?
Joe Hn
Bevlogen

Bericht door Joe Hn »

Ik ben me er zeer van bewust dat je misschien wel boos op me zou kunnen worden. Ook profeten zijn mensen. En mensen zijn nu eenmaal niet al te helder ...
Remember kids, fly, fear, fall, flare, fight, forgive, find out. Always remember.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Joe Hn schreef:Ik ben me er zeer van bewust dat je misschien wel boos op me zou kunnen worden. Ook profeten zijn mensen. En mensen zijn nu eenmaal niet al te helder ...
Daag me niet uit. Ik sta in direct contact met de Grote Boze Wolf daarboven.

Anything you say can and will be used against you.
collegavanerik
Superposter

Bericht door collegavanerik »

The Prophet schreef:
Joe Hn schreef:Ik ben me er zeer van bewust dat je misschien wel boos op me zou kunnen worden. Ook profeten zijn mensen. En mensen zijn nu eenmaal niet al te helder ...
Daag me niet uit. Ik sta in direct contact met de Grote Boze Wolf daarboven.

Anything you say can and will be used against you.
Koest profeet! Spot niet met de Onzichtbare Roze Eenhoorn, zij zal je vertrappelen onder haar hoeven.
Afbeelding Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Plaats reactie