Last Night.
Moderator: Moderators
Hum, nu ja het duurde bij mij 48 uur of zo dus daar kan ik wel weer begrip voor opbrengen. Nu ja ik bedenk wel een manier om hem aan jullie allen te bezorgen . Of je moet een manier weten dat ik hem kan mailen. Jezus, je loopt hier wel een kans op weken van melancholieke gedachten mis heh.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Dat moderatoren hier (Sararje en Devious dus) het aanmoedigen van illegale activiteiten in deze draad niet afkappen is al bedenkelijk, maar dat er zelfs een steentje aan bij wordt gedragen gaat veel te ver. Ik raad sterk aan dat het moderatorteam illegale activiteiten (b.v. copyrightschending in dit geval) op FT tegengaat en afkapt (in het belang van het forum!), en zeker niet aanmoedigt of faciliteert! Mocht in dezen niets gebeuren dan is wat mij betreft een mailtje naar Stichting BREIN snel verstuurd.
Scheet, ik heb me het lapslazerus gezocht naar een legale kopie van dit meesterwerk. Dit was het eerste wat ik illegaal downloade in mijn leven. lees de draad maar na, ik ben niet erg ervaren in dit soort dingen.....botjes schreef:Dat moderatoren hier (Sararje en Devious dus) het aanmoedigen van illegale activiteiten in deze draad niet afkappen is al bedenkelijk, maar dat er zelfs een steentje aan bij wordt gedragen gaat veel te ver. Ik raad sterk aan dat het moderatorteam illegale activiteiten (b.v. copyrightschending in dit geval) op FT tegengaat en afkapt, en zeker niet aanmoedigt of faciliteert! Mocht in dezen niets gebeuren dan is wat mij betreft een mailtje naar Stichting BREIN snel verstuurd.
Gezegende Kerstdagen en een Heilig uiteinde nog schat.
Groetjes.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
Jij ook veel plezier met je uiteinde, sweetie!Marinus schreef:Gezegende Kerstdagen en een Heilig uiteinde nog schat.
Let's have a gay off en de BREIN-miepen hier eens even ondercampen?
Leuke filmpjes voor de kerst:
http://www.newzbin.com/browse/cat/p/movies/
Bovenstaande link is uiteraard geheel comform de Nederlandse wetgeving.
Aan grijze praktijken op dit gebied doe ik niet, dat heb ik eerder geschreven, daar ben ik het type niet voor naar maar aangezien ik wel redelijk helderziende ben en dit mieperige commentaar al verwachtte heb ik mij reeds ingedekt.
Ik snap je post niet helemaal , maar daarom ben jij Fenomeen en ik stoned. Maar goed als jij doelt op alle hetero's uitroeien en de wereld overleveren aan flamingo's ben ik helemaal voor.Fenomeen schreef:Jij ook veel plezier met je uiteinde, sweetie!Marinus schreef:Gezegende Kerstdagen en een Heilig uiteinde nog schat.
Let's have a gay off en de BREIN-miepen hier eens even ondercampen?
Leuke filmpjes voor de kerst:
http://www.newzbin.com/browse/cat/p/movies/
Een nicht die stoned is; hoe islamitisch...
1. In de meeste videotheken of zelfs in een aantal bibliotheken is hij gewoon te huur, en op internet is hij legaal aan te schaffen;Marinus schreef:Scheet, ik heb me het lapslazerus gezocht naar een legale kopie van dit meesterwerk.
2. Dat je het niet kon vinden rechtvaardigt niet de uitwijk naar een illegale versie.
Ik zal vannacht ritueel zelfmoord plegen; om alle videopiratie te wreken. Ik kon hem nergens vinden, behalve op een paar sites die iets wilden met Paypall en dat snap ik dan weer niet.... (Internetgestoord hier) Jongen laat wat je ook gebruikt het even staan, en morgen is het allemaal weer een stuk leuker voor je (hoop ik). Ik draai zelfs nog cd's omdat ik I-pod niet begrijp.... of zo.....botjes schreef:1. In de meeste videotheken of zelfs in een aantal bibliotheken is hij gewoon te huur, en op internet is hij legaal aan te schaffen;Marinus schreef:Scheet, ik heb me het lapslazerus gezocht naar een legale kopie van dit meesterwerk.
2. Dat je het niet kon vinden rechtvaardigt niet de uitwijk naar een illegale versie.
Ach bok op, deie planten groeiden spontaan in de ideale bloempotten daarvoor en daana lazerden ze in mijn wietbewaarbak. Ook helemaal spontaan uiteraard. En soms verstoppen de bloemetjes zich in mijn sigaretjes. Als je er niets aan kunt doen is het legaal toch?Fenomeen schreef:Ssst, je promoot illegale activiteiten...Marinus schreef:Ik snap je post niet helemaal , maar daarom ben jij Fenomeen en ik stoned.
Mijn god ik ben idd stoned....
Ja, absoluut.Marinus schreef:Als je er niets aan kunt doen is het legaal toch?
En als je dan nog wat weggeeft in deze donkere dagen van het Liefdefeest is dat Samaritaans gedrag en naastenliefde dus, voor linkjes naar torrentsites gaat natuurlijk hetzelfde op.
Je maakt er eens een medemens blij mee.
Scheet,Fenomeen schreef:Ja, absoluut.Marinus schreef:Als je er niets aan kunt doen is het legaal toch?
En als je dan nog wat weggeeft in deze donkere dagen van het Liefdefeest is dat Samaritaans gedrag en naastenliefde dus, voor linkjes naar torrentsites gaat natuurlijk hetzelfde op.
Je maakt er eens een medemens blij mee.
Ik geef onze wiet (1100 gram) weg in decoratieve potjes. We hebben berekend dat we ongeveer 10-14 jaar gaan doen over de consumptie dus dat maakt het wat makkelijker; helemaal omdat weed niet heel houdbaar is (2 jaar). Maar goed ook wij zijn altruistish bezig.... Dus..
Nog wat verdere info van mijn hand voor degenen die het niet meer helemaal volgen.
Stichting BREIN is een uiterst dubieus clubje met maffia-achtige trekjes en een meerderwaardigheidscomplex.
Die zouden moeten opkomen voor de rechten van artiesten.
In de praktijk houdt dat natuurlijk gewoon zelfverrijking in.
Die strakgetrokken totempaal van Idols zit ook bij dat onfrisse clubje, kan je dus gelijk zien waar de centen zitten; in 45 facelifts (dit is overigens gephotoshopt, in het echt kan ze niet meer lachen).

Nou is BREIN niet zo gecharmeerd van die torrentsites (waar u al die leuke films gratis en voor niks kunt downloaden waarbij u de deur niet eens uit hoeft) en dan gaat BREIN vervelend doen.
BREIN meent ook, als ik het goed heb, dat linkjes gepost op een forum naar torrentsites TOTAL VERBOTEN zijn en daar worden wij als lezers dan vriendelijk aan herinnerd door ene Botjes.
Uiteraard met goeie bedoelingen.
Waar ik niet aan twijfel maar dat zie ik wel vaker hier dat mensen hier komen om ons te wijzen op dingen die wij verkeerd doen, meestal vergezeld van eoa godheid, waar deze keer gelukkig geen sprake van is.
En Ome Fenomeen houdt er niet zo van op op de nichterige vingers getikt te worden, dan gaat ie blazen.
Bemoei je met je eigen zaken gaat Fenomeen dan roepen.
Stichting BREIN is een uiterst dubieus clubje met maffia-achtige trekjes en een meerderwaardigheidscomplex.
Die zouden moeten opkomen voor de rechten van artiesten.
In de praktijk houdt dat natuurlijk gewoon zelfverrijking in.
Die strakgetrokken totempaal van Idols zit ook bij dat onfrisse clubje, kan je dus gelijk zien waar de centen zitten; in 45 facelifts (dit is overigens gephotoshopt, in het echt kan ze niet meer lachen).

Nou is BREIN niet zo gecharmeerd van die torrentsites (waar u al die leuke films gratis en voor niks kunt downloaden waarbij u de deur niet eens uit hoeft) en dan gaat BREIN vervelend doen.
BREIN meent ook, als ik het goed heb, dat linkjes gepost op een forum naar torrentsites TOTAL VERBOTEN zijn en daar worden wij als lezers dan vriendelijk aan herinnerd door ene Botjes.
Uiteraard met goeie bedoelingen.
Waar ik niet aan twijfel maar dat zie ik wel vaker hier dat mensen hier komen om ons te wijzen op dingen die wij verkeerd doen, meestal vergezeld van eoa godheid, waar deze keer gelukkig geen sprake van is.
En Ome Fenomeen houdt er niet zo van op op de nichterige vingers getikt te worden, dan gaat ie blazen.
Bemoei je met je eigen zaken gaat Fenomeen dan roepen.
- Socratoteles
- Diehard
Tja, op torrentsites staan links naar torrents die toegang geven tot het downloaden van copyrighted materiaal. Dat is illegaal in dit land. Maar het linken naar torrentsites kun je niet verbieden, ik bedoel, zelfs google linkt naar torrentsites! Wil je google ook aanklagen als ik zoek op 'Last Night' en ik krijg een linkje naar mininova?
@Marinus
Inderdaad een uitstekende film
@Marinus
Inderdaad een uitstekende film
Laatst gewijzigd door Socratoteles op 23 dec 2007 02:56, 1 keer totaal gewijzigd.