Getuigenissen van kerkverlaters, ex-moslims en voormalige sektariërs.
Het is niet de bedoeling om discussies op te zetten over het afvallig worden van de topic starter.
Het is vrij aan users om een topic te openen, dus als je zo graag een topic wilt hebben over je afvalligheid van de katholieke kerk, dan kan dat in dit subforum. Ik weet alleen niet of een dergelijk topic veel nut heeft, maar dat is niet aan mij.
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
Harry-2008 schreef:Ik wandelde met mijn hond, en ik proefde wanneer hij mij uit enthousiasme en liefde likte, maar plots zag ik in dat mijn hond een illusie was, en ik met een losse lijn over straat liep!
Valse analoog meneer de evangelist. CollegavanErik ziet zijn illusie onder ogen jij creert een illusie door te stellen dat je hond ineens een illusie wordt.
Ik vind het een prachtige analoog! Hij zegt iets gedaan te hebben en ervaren te hebben, wat achteraf een illussie werd gezien. Hij heeft daar ook nog een mooie verklaring voor.
Ik ben beniewd? Misschien heeft hij zichzelf voor de gek gehouden?
CXT schreef:Het is vrij aan users om een topic te openen, dus als je zo graag een topic wilt hebben over je afvalligheid van de katholieke kerk, dan kan dat in dit subforum. Ik weet alleen niet of een dergelijk topic veel nut heeft, maar dat is niet aan mij.
CXT schreef:Het is vrij aan users om een topic te openen, dus als je zo graag een topic wilt hebben over je afvalligheid van de katholieke kerk, dan kan dat in dit subforum. Ik weet alleen niet of een dergelijk topic veel nut heeft, maar dat is niet aan mij.
Bedankt; ik zal erover nadenken!
nee dat topic zal ik direct naar de prullenbak verwijderen.
HET IS HIER GEEN EVANGELISATIEFORUM
ik ben ook moderator, weet je. resistance is futile All your base do belong to us!
Laatst gewijzigd door collegavanerik op 25 jul 2008 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Harry-2008 schreef:Ach lieverd, waar vrees je voor?
dit:
Hebr 6:
5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd. Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
Dan zal ik even antwoord geven, Henoch.......
Jij bent een stuk Farizeeer, iemand die zelf zo labiel als de pest is en andere labiele mensen in deze rotzooi tracht te trekken, ik zal je te vuur en te zwaard met woorden bestrijden, daar kun je op rekenen. Je bent niet alleen geestelijk onvolgroeid, maar zorgt er ook voor dat andere labiele geestelijk (nog) onvolgroeide mensen, niet op kunnen groeien. Mensen zoals jij moeten aan de schandpaal genageld worden, JIJ en je indoctrinerende fanatieke geloof zijn een schande en een gevaar voor de mens(elijk)heid en doen andere mensen onnoemelijk veel leed aan!!!!!!
Laatst gewijzigd door a.r. op 25 jul 2008 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Weest niet bang; ik wil alleen maar wat zeggen waarom ik de rooms katholieke kerk afvallig ben geworden; dat mag toch, wat lelijke dingen zeggen over paapse zaken!
Komt me niet echt christelijk over, lelijke dingen zeggen over anderen. Wat er eventueel interessant aan zo'n topic zou zijn is waarom je van het katholieke geloof af bent gevallen. Enkel een topic starten om lelijke dingen te zeggen vind ik een vertoning van zielig gedrag en volwassenen onwaardig. Maar goed, wie ben ik?
Edwards: Why the big secret? People are smart. They can handle it.
Kay: A person is smart. People are dumb, panicky dangerous animals and you know it. Men in Black
deze draad gaat over mij, verdere posts hier van je worden verwijderd
Dag Henoch
edit je typt te snel CXT
Hebr 6:
let op dit is weer trialkjargon,en ik kan ook geen leestekens tikken!-snert toetsenbord !
Alles is een impulsieve neerslag van mijn gedachten op dit moment, en kan veranderen !
Dan zal ik even antwoord geven, Henoch.......
Jij bent een stuk Farizeeer, iemand die zelf zo labiel als de pest is en andere labiele mensen in deze rotzooi tracht te trekken, ik zal je te vuur en te zwaard met woorden bestrijden, daar kun je op rekenen. Je bent niet alleen geestelijk onvolgroeid, maar zorgt er ook voor dat andere labiele geestelijk (nog) onvolgroeide mensen, niet op kunnen groeien. Mensen zoals jij moeten aan de schandpaal genageld worden, JIJ en je indoctrinerende fanatieke geloof zijn een schande en een gevaar voor de mens(elijk)heid en doen andere mensen onnoemelijk veel leed aan!!!!!!
Mmmm.... een farizeeer schrijft mensen belachelijke wetten voor (die ze ongetwijfeld ook vaak overtreden) en daar kon ik Harry-2008 niet op betrappen. De verdere tekst is opgeschreven alsof het uitgesproken is (oftewel niet goed doordacht) en zou op AD.nl niet geaccepteerd worden. Ik hoop van harte dat ik op dit vaak zo zakelijke forum niet meer tegenkom.
Heeft Pietr niets beters te doen dan oude topic's omhoog te halen? Misschien even verder kijken dan je neus lang is of je niet bemoeien met zaken waar jij niets vanaf weet! Harrie 2008 = Henoch........ http://www.freethinker.nl/forum/viewtopic.php?t=4245
Veel leesplezier Pietr!