@ Beste Kaffer en alle andere gelovigen,
Ik ben niet bijster intelligent, heb door omstandigheden niet veel opleiding gehad, heb wel mijn leven lang veel gelezen en dan bedoel ik geen romannetjes en ik heb (hoop ik) wel mijn gezonde verstand. Er zijn een aantal zaken waar ik weet van heb, er zijn zaken waarvan ik denk veel te weten, er zijn zaken waar ik vrijwel niets van weet en er zijn zaken die mijn verstand te boven gaan ( niet intelligent genoeg dus

)
Er loopt momenteel een discussie inzake het heelal, daar ik een zwart gat in mijn brein heb, waar bij sommige anderen de "wiskundeknobbel" zit, moet ik dus afgaan op mensen die, die "wiskundeknobbel" wel hebben en ga ik geen stellingen poneren betreffende het heelal. Ik stel dan heel voorzichtig een vraag, in de hoop dat iemand zo vriendelijk zal zijn een antwoordt aan mij te willen geven en dat ik dat antwoord kan/mag begrijpen, begrijp ik het antwoordt niet, dan ik doorvragen of opgeven. Doorvragen levert dan misschien wel een antwoordt op dat ik kan begrijpen, maar misschien kan ik het wel nooit begrijpen, dat is dan jammer voor mij en voor degene die veel tijd in een antwoordt heeft gestoken, maar dan hebben wij beiden wel ons best gedaan, de antwoorder om te reageren en ik om te begrijpen en moet IK maar gewoon accepteren dat ik echt een gebrek heb, zo zonder wiskundeknobbel.
Jij poneert wel stellingen en/of komt met theorieën die door serieuze wetenschappers allang naar het rijk der fabelen zijn gestuurd. Als bewijzen betreffende de evolutie theorie overweldigend zijn, maar jij hebt een zwart gat in je brein zitten, waar anderen een "evolutietheorieknobbel" hebben zitten, dan kun je natuurlijk nog jarenlang, achterhaalde stellingen blijven poneren en daarmee anderen lastigvallen, zonder te willen luisteren naar argumenten die jouw creationistische visie pareren, of je kunt proberen een hersenverbinding te maken waardoor je tenminste door een kiertje tracht te zien wat deze mensen aan bewijzen aandragen.