Zoek een boksterm die bestaat uit zes letters buiten de ster en de zeven letters in de ster.
Het antwoord is: bantamgewicht.
Sommigen kijken nooit naar boksen, dus ze zijn dom.
Moderator: Moderators
ik zie het nut niet in van een club als mensa. valt in de categorie verenigingsleven.FreeSpirit schreef:Wat is de mening trouwens over een "cub' als mensa die op basis van een iq test bepaald of iemand al dan niet hoogbegaafd is?
IQ test is een spelletje en heeft niets en niets met intelligentie te maken.appelfflap schreef:
Hetgeen onze noordafrikaan ons voorschotelt zijn spelletjes en heeft niets met IQbepaling te maken.
.
Ban(glad)esh?VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:IQ test is een spelletje en heeft niets en niets met intelligentie te maken.appelfflap schreef:
Hetgeen onze noordafrikaan ons voorschotelt zijn spelletjes en heeft niets met IQbepaling te maken.
.
Die vragen zijn trouwens niet door mij bedacht, maar door psychologen (jouw collega's).
Vraag1:
Indien de oplossing voor een hemelllichaam in een rivier (3 in 7) Ama(zon)e is, zoek dan slipgevaar in een land(4 in 10).
(snapt iemand de vraag? Ik niet).
cluny schreef:Als je een IQ hebt van 100 dan is precies 50% van je groepje dommer dan jij en 50% slimmer.
Wat zijn die percentages bij de waarde anders dan 100?
Bijvoorbeeld 110, 120, 130 en 140.
Dat zou ik nu wel eens willen weten.
Een grafiek daarbij zou ook leuk zijn.

Prijzen*
Complete set in koffer €1.242,60
Testhandleiding € 153,25
Technische handleiding € 91,10
Scoreformulieren (per 25) € 115,25
Responsformulieren (per 25) € 90,80
* 2006 prijzen in Euro exclusief BTW
Zon is een hemellichaam, en de amazone is een rivier zon heeft 3 letters in amazone wat 7 letters heeft. De vraag is toch echt niet zo moeilijk te snappen. En dat zegt toch wat over inzicht lijkt mij. En Bandgladesh Glad (vier letters) geeft slipgevaar, en Bangladesh is een land met tien letters.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Uncle Rat,
Jouw antwoord is goed. Maar ik snap de vraag niet. De vraag is voor mij net als
“Indien auto vliegt (*(^&*&^*(&) zoek (*(&*&* vliegtuig.
Wat bedoelen ze met “oplossing van hemellichaam in een rivier”? wat is slipgevaar?
Ze geven een raadsel:VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Uncle Rat,
Wat bedoelen ze met “oplossing van hemellichaam in een rivier”? wat is slipgevaar?
Zo denken psychologen ook. Dat heeft niets met inzicht te maken.Kitty schreef:Zon is een hemellichaam, en de amazone is een rivier zon heeft 3 letters in amazone wat 7 letters heeft. De vraag is toch echt niet zo moeilijk te snappen. En dat zegt toch wat over inzicht lijkt mij. En Bandgladesh Glad (vier letters) geeft slipgevaar, en Bangladesh is een land met tien letters.VrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Uncle Rat,
Die eerste is dan weer een goeie grap van jou :PVrijdenkerUItNoordAfrika schreef:Windsurfer,
Prijzen*
Complete set in koffer €1.242,60
Testhandleiding € 153,25
Technische handleiding € 91,10
Scoreformulieren (per 25) € 115,25
Responsformulieren (per 25) € 90,80
* 2006 prijzen in Euro exclusief BTW
Dat is inderdaad een IQ test.![]()
Wie bijna 2000 euro voor die test betaalt, heeft inderdaad een lage IQ.
Ik ken twee mensen. Het ene was op de middelbare en op de universiteit super goed in Wiskunde en haalde alleen 9 en 10.
Iemand anders zei over wiskunde: “Wiskunde is een kanker van het onderwijs. Het lukt mij bijna nooit om een 6je te halen.”
Maar volgens de IQ test heeft de tweede een hogere IQ dan de eerste.
Ja ja ja! Dat is tie!appelfflap schreef:cluny schreef:Als je een IQ hebt van 100 dan is precies 50% van je groepje dommer dan jij en 50% slimmer.
Wat zijn die percentages bij de waarde anders dan 100?
Bijvoorbeeld 110, 120, 130 en 140.
Dat zou ik nu wel eens willen weten.
Een grafiek daarbij zou ook leuk zijn.
http://www.hoogbegaafdvlaanderen.be/01_ ... eveel.html
zocht je dit?