Volgens mij bedoel je het Bijbels Openluchtmuseum. Ik heb geen flauw idee of ze daar ook creationistische ideeen verkondigen.frans schreef:Bestaat de heilig land stichting eigenlijk nog? Die hadden toch ook een relipark of was dat nu net niet creationistisch ingesteld.Bart Klink schreef:Ik heb even gebeld naar het Nederlandse ‘creationistisch museum’. Het blijkt te gaan over een tentoonstelling die al een tijdje geleden afgesloten is, maar dat hadden ze nog niet op de site aangepast. Blijkbaar is er zoveel interesse dat ze daar nu pas achter komen. Dat is weer positief. Helaas geen bezoek aan onze eigen creationisten dus. Over een tijd zal er weer en nieuwe tentoonstelling komen, dan pas weer een nieuwe kans dus.
Opening creationistenmuseum
Moderator: Moderators
-
Bart
- Geregelde verschijning
- Contacteer:
- collegavanerik
- Superposter
het bijbels openluchtmuseum is een katholiek idee die zouden dus theistisch evolutionair moeten zijn, maar de nadruk daar is toch meer heilsgeschiedkundig en in de laatste jaren multicultureel.
Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.