De Iran Oorlog

Moderator: Moderators

Gerard R.
Superposter

Re: De Iran Oorlog

Bericht door Gerard R. »

dikkemick schreef: 28 feb 2026 16:55 Gerard R

Sommigen hebben vrij spel, er zijn er die dansen erop. Hoe meer er vernietigd en veroverd wordt des te beter.

Hier zegt de ene crimineel (die uitblinkt in oorlogstuig) tegen de andere crimineel dat het niet netjes is oorlogstuig te produceren. Doe je dit zoals de ene crimineel toch, dan vernietigen we je gewoon.
Ja, en ik vraag mij dagelijks, soms uurlijks af hoe dat toch zit in die hersens als je denkt zoals jij beschrijft en anderszins.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan me bij bepaalde manieren van denken en ervaren echt hélémáál niets voorstellen.
Zou het komen door al die opvoedingen in de creche? Covid? Onze mediagekte & reclame aan de lopende band, onze 'alles moet kunnen en wel nu'-maatschappij etc. etc. ?? Wát???
** Planeet ziet er echt mooi uit vanuit de ruimte... och jammer.. **
ChaimNimsky
Superposter

Bericht door ChaimNimsky »

Ben blij voor de mensen in Iran en voor Israel :)
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 28 feb 2026 17:07 Ben blij voor de mensen in Iran en voor Israel :)
Eerst even door deze zure appel heen bijten...
Maar ik hoop verder waarlijk dat het wat zal worden in de regio. We hebben gezien wat voor rampzaligheid er kan gebeuren...
Al mag dat niet meer gezegd worden. :roll:
** Planeet ziet er echt mooi uit vanuit de ruimte... och jammer.. **
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

ChaimNimsky schreef: 28 feb 2026 17:07 Ben blij voor de mensen in Iran en voor Israel :)
voor die kinderen die in de Iraansr school zaten en nu geen bedreiging meer voor Israël vormen.

Blijf jij maar dansen en euforisch en geniet van de ellendige genocidale overmacht van je land. Dat land dat groter en groter wordt. Meer lebensraum!!!
De wereld anno 2026: Vernietigen, moorden, koloniseren, annexeren, roundup strooien bij buurlanden, een land bombarderen, (humanitair) recht negeren: zonder consequenties.
lost and not found yet!
Superposter

Bericht door lost and not found yet! »

dikkemick schreef: 28 feb 2026 17:12
voor die kinderen die in de Iraansr school zaten en nu geen bedreiging meer voor Israël vormen.

Blijf jij maar dansen en euforisch en geniet van de ellendige genocidale overmacht van je land. Dat land dat groter en groter wordt. Meer lebensraum!!!
Ik plaats gewoon geen reactie! Er zijn teveel domme mensen! Ohh, sorry, dat was een reactie!
We are dancing again!
"Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden." ChaimNimsky
🔱
lost and not found yet!
Superposter

ChaimNimsky schreef: 28 feb 2026 10:10 De Iran Oorlog is begonnen

Ben het al 2,5 uur live aan het volgen: Israel & de VS vallen het wrede regime van Iran aan. Het doel van de aanval zijn het kernwapenprogramma en de val van het regime (NOS).

Dit is expliciet geen discussie over de Israel-Palestijnen kwestie.
Super! Helemaal mee eens! Maar het probleem is wel dat er in Iran geen oppositie is! Dat is een heel groot minpunt! Ik hoop oprecht dat de oppositie het gaat winnen van het totalitaire islamitische regime!
We are dancing again!
🔱
lost and not found yet!
Superposter

Gerard R. schreef: 28 feb 2026 17:09
Eerst even door deze zure appel heen bijten...
Maar ik hoop verder waarlijk dat het wat zal worden in de regio. We hebben gezien wat voor rampzaligheid er kan gebeuren...
Al mag dat niet meer gezegd worden. :roll:
Wat mag niet meer gezegd worden? Ben benieuwd!
We are dancing again!
🔱
lost and not found yet!
Superposter

dikkemick schreef: 28 feb 2026 17:12

Ps, waarom maak jij je druk over kinderen in Iran? En waar baseer je het op dat die een bedreiging voor Israël zouden vormen? Het blijkt wel weer, zolang je Israël kunt bashen zul je het blijven doen! En nee! Je kunt niet claimen dat ik dat woord gebruik! Jammer joh!
We are dancing again!
🔱
ChaimNimsky
Superposter

Ben voorzichtig positief dat Israel ayatollah Khamenei al bij de eerste aanval naar de andere wereld heeft geholpen. Heb het wijntje al gekocht, maar nog niet aangebroken :)
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

Heb het wijntje aangebroken :)

Zionist
HierEnNu
Superposter

Bericht door HierEnNu »

ChaimNimsky schreef: 01 mar 2026 00:53 Heb het wijntje aangebroken :)

Code: Selecteer alles

[youtube]9AdxFJ73Gk8[/youtube]
Niet te vroeg juichen!
HezboAllaH had aangekondigd dat als KHAMENEI zou sneuvelen
zij in totale oorlog zullen gaan jegens Israël: nog steeds geen kattepis hoor!

Is zij fan van Footbal Club KhanYunis Hamas? :wink:
Volgens mij heeft zij ook een paar wijntjes achter de kiezen:
ik kan die rateltante niet serieus nemen hoor.

Aan die oogjes en woordenstroom te zeggen komt ze op me over alsof ze pas geleden flink heeft gefeest en daarbij geen wietje of XTCtje heeft overgeslagen. Ik lees het morgen wel in de krant. Voor nu ga ik lekker slapen en naar dromenland. Hopelijk ontmoet ik haar daar.
Zou een natte droom op mijn leeftijd mogelijk zijn?
Zou een wietje of XTCtje tijdens een droom gelden als terugval?
  • KHAMENEI is dood,
    lang leve het bevrijde Iranse volk!
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ChaimNimsky:
. . .Volwassen ethiek erkent dat voortbestaan
de voorwaarde is voor alle andere waarden.
.. . . . . . . . . . . . .
ChaimNimsky
Superposter

HierEnNu schreef: 01 mar 2026 01:18 Is zij fan van Footbal Club KhanYunis Hamas? :wink:
Volgens mij heeft zij ook een paar wijntjes achter de kiezen:
ik kan die rateltante niet serieus nemen hoor.
Meira K (Meira Kolatch) is een politiek commentator, media-strateeg, presentatrice en internationaal spreker, bekend om haar scherpe analyses van actuele geopolitieke en culturele onderwerpen, vooral rond Israel, Westerse politiek en media-kritiek en is erkend door de president van Israel als stem van het volk.

Ze legt uit waarom ze zoveel haast heeft en zo moe is.

Ze kent geopolitieke conflicten, het Midden-Oosten, Iran, VS-relaties, cultuur, politiek, media, media-kritiek en desinformatie als weinig anderen.
Zionist
ChaimNimsky
Superposter

De Israëlische luchtmacht heeft nieuwe luchtaanvallen uitgevoerd op meerdere locaties in Iran. Luchtverdedigingssystemen en installaties voor ballistische raketten waren het doelwit, zegt de luchtmacht.

De geraakte doelen staan in het westen en in centraal Iran. Ook zegt het leger dat het diverse lanceerinstallaties in centraal Iran onder vuur heeft genomen die eerder nog niet geraakt waren.
https://nos.nl/liveblog/2604327-droneaa ... E-92694468Afbeelding
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Iik ben bepaald geen fan van de ayatolla’s. Maar ook niet van bommen en raketten Tot nu toe hebben - zover als we nu weten - die wapens minder levens geëist dan dat regime. Maar of dat zo blijft is maar de vraag. Negeren van de eigen wetten en intenationale afspraken is niet iets waar ik iets positiefs van verwacht.
Ik wens u alle goeds
ChaimNimsky
Superposter

De Iraanse staatsmedia bevestigen de dood van Khamenei
Feest op straat in Iran om dood ayatollah. Op sociale media zijn beelden te zien van feestende mensen in Iraanse steden naar aanleiding van de dood van ayatollah Khamenei. Hoewel het nieuws vroeg in de ochtend, om 05.00 uur lokale tijd, bekend werd, zijn in de hoofdstad Teheran mensen dansend de straat op gegaan.

Ook in Karaj, in het noorden van Iran, wordt er op straat feest gevierd.
https://nos.nl/liveblog/2604327-iraanse ... E-92694813

We gaan nu van de decimering van Hezbollah en de daaropvolgende val van het Bashar al‑Assad-regime in Syrië naar de decimering van het Iraanse regime -- van Jalla ja Nasralla (is een hit geworden in de muziek-ranglijsten)...

...naar Jalla ja Khamenei (zal waarschijnlijk ook een hit worden):
Zionist
Gesloten