Om toch weer terug te komen op moderatie, die steeds weer door appelfflap werd bekritiseerd in lopende topics.gerard_m schreef: ↑17 mei 2025 10:47Okay, het is " niet sympathiek" . Dat is prima, dat mag iedereen vinden.dikkemick schreef: ↑17 mei 2025 10:22 Maria, ik kan gaan ondertekenen met "Pedo" of "Genocist" en daar dan mijn eigen (deel)-uitleg aan geven, maar de termen roepen nare associaties op, zeker en vooral als het topic pedofilie of genocide is.
Pedo staat nl voor drugs of bezopen (spreektaal)
Maar sympathiek, als ik daarmee onderteken in een pedofilie topic is het niet
Maar dat is een subjectief gevoel en daarmee niet iets waarop moderatoren zouden moeten ingrijpen.
Omgekeerd: als iemand je volk van genocide blijft beschuldigen of blijft oproepen bij moderatoren om in te grijpen om je posts aan banden te leggen, lijkt me dat evenmin sympathiek.
Ben je het met me eens dat dit allemaal niet in de geest van een vrijdenkersforum is? Discussieren op inhoud op basis van argumenten is iets heel anders. Wat je persoonlijk van je opponent vindt, zou er niet toe moeten doen. Bestrijdt zijn argumenten met argumenten.
Helder.
Dank voor je steun.