De teloor gang van UK.
Moderator: Moderators
Re: De teloor gang van UK.
Dat is misschien ook het probleem met het Westerse asielsysteem (in de breedste zin). Zie schurken maar eens kwijt te raken.
Overigens zou de verdediging van Southport-aangeklaagde Axel Rudakubana de zaak niet ontvankelijk (of 'thrown out of the court') omdat de verdachte door alle publiciteit geen eerlijk proces meer zou kunnen krijgen.
(Wat ook alweer over advocaten...ja ik weet dat die hier ook hun werk doen.) Dat zou het vertrouwen binnen Albion niet groter maken...
Overigens zou de verdediging van Southport-aangeklaagde Axel Rudakubana de zaak niet ontvankelijk (of 'thrown out of the court') omdat de verdachte door alle publiciteit geen eerlijk proces meer zou kunnen krijgen.
(Wat ook alweer over advocaten...ja ik weet dat die hier ook hun werk doen.) Dat zou het vertrouwen binnen Albion niet groter maken...
- TIBERIUS CLAUDIUS
- Superposter
Als de rechters zo dom zouden zijn dat argument zouden aanvaarden wel.B.S. schreef: ↑22 nov 2024 16:32 Dat is misschien ook het probleem met het Westerse asielsysteem (in de breedste zin). Zie schurken maar eens kwijt te raken.
Voor zulke zaken behoort het volgens mij niet ter zaken te zijn.
En als er nu meer keizers zijn geweest dan maanden, wat dan, geachte senatoren?
Zo.Rereformed schreef: ↑30 okt 2024 11:14 Dat Brexit zeer goed voor de Engelse visserij zou zijn was een hoofdthema van de brexiteers. Maar nu blijkt de Britse visserij zoveel schade te lijden dat velen er mee moeten ophouden.
Ik beluisterde deze video. Niet nodig de hele video te beluisteren, maar het fragment dat hier begint is zeer de moeite waard: https://youtu.be/pRNhlvKMfDo?t=311
Geweldig hoe beheersd, scherp en absoluut kalm deze man blijft in gesprek met een hysterische vrouw, voor geen enkele rede vatbaar, noch in staat naar een ander te luisteren, die de belofte deed die niet uitkwam, en nog steeds voet bij stuk houdt door de schuld nu af te schuiven op 'de regering'.
De Britten zijn dan nog wel niet formeel terug EU, maar in de praktijk wel.
De EU is vooral sterk als de Britten er bij zijn en de Britten hebben de EU nodig naast hun contact met de rest van de wereld.
Zeker in deze tijd van grote onstabiliteit.
De soepelheid van toen de Britten in de handel van toen ze nog EU waren komt voor een goed deel terug. En veel meer.
Ik denk dat met name de Britten er ook heel blij mee kunnen zijn. Brexit was simpelweg schadelijk voor ze.
¥¥ Van kwaad tot erger...
Ik hoorde zojuist op de radio dat de EU en het VK een deal hebben gesloten waarbij men verwacht dat de 4% op het BNP van het VK die door de brexit zijn ingeleverd op termijn zou kunnen worden teruggebracht naar 2%.Gerard R. schreef: ↑19 mei 2025 14:13Zo.Rereformed schreef: ↑30 okt 2024 11:14 Dat Brexit zeer goed voor de Engelse visserij zou zijn was een hoofdthema van de brexiteers. ...
....
De deal (lelijk woord, eigenlijk) betreft vooral samenwerking op defensie en afspraken rondom in- en export van voedselwaren. Saillant detail, de EU mag gaan vissen op Engelse visgronden.
De positie van het VK wordt omschreven als "dichterbij de EU kan het VK momenteel niet komen"
Zo moet ge dat zien, we worden geboren en we gaan dood, daar tussendoor begaan we stommiteiten (hoofdinspecteur van In, Aspe)
Het is dichtbij genoeg naar mijn beleving.Mullog schreef: ↑19 mei 2025 14:45Ik hoorde zojuist op de radio dat de EU en het VK een deal hebben gesloten waarbij men verwacht dat de 4% op het BNP van het VK die door de brexit zijn ingeleverd op termijn zou kunnen worden teruggebracht naar 2%.Gerard R. schreef: ↑19 mei 2025 14:13Zo.Rereformed schreef: ↑30 okt 2024 11:14 Dat Brexit zeer goed voor de Engelse visserij zou zijn was een hoofdthema van de brexiteers. ...
....
De deal (lelijk woord, eigenlijk) betreft vooral samenwerking op defensie en afspraken rondom in- en export van voedselwaren. Saillant detail, de EU mag gaan vissen op Engelse visgronden.
De positie van het VK wordt omschreven als "dichterbij de EU kan het VK momenteel niet komen"
Het hoeft niet persé EU te zijn hoewel dat sommige zaken nog wat extra faciliteert.
Maar het is niet die kramp 'Brexit'. Dat heeft fors tegen ze gewerkt.
Reform UK (met Nigel Farage weer) dominant in een 'Hung Parliament' over een paar jaar en het gedoe leeft weer op...?
Dat is op dit moment een scenario in ieder geval.
Dat is op dit moment een scenario in ieder geval.
Ja, politiek is vaak een rommelig ding.
Ik heb liever beleid op basis van wat nodig is, dus beleid dat niet teveel schade en wel veel nut oplevert. Maar misschien is dat sowieso niet mogelijk met mensen.
Nee. Zo werkt het niet.
'Yahya' is één van de meest, zo niet dé, snelst in populariteit stijgende voornamen in Albion https://www.jns.org/uk-583-babies-named-yahya-in-2024/ (Let wel: dus niet de populairste of meest gegeven voornaam dat in het VK, dat is ook daar Mo.../Mu...
Zoiets als een plotse stijging van de populariteit van de voornamen Adolf, Heinrich of Reinhard in een eerder tijdperk...
Zoiets als een plotse stijging van de populariteit van de voornamen Adolf, Heinrich of Reinhard in een eerder tijdperk...
Dat is kort door de bocht. Dan moet je nog wel een verband leggen tuussen het aantal keer dat de naam voorheen voorkwam en het aantal keer nu, en hoe dat aan die Hamas man gelinkt kan worden. Dus dan verwacht ik ook popularitet verloop van die man.B.S. schreef: ↑01 aug 2025 13:21 'Yahya' is één van de meest, zo niet dé, snelst in populariteit stijgende voornamen in Albion https://www.jns.org/uk-583-babies-named-yahya-in-2024/ (Let wel: dus niet de populairste of meest gegeven voornaam dat in het VK, dat is ook daar Mo.../Mu...
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
-
ChaimNimsky
- Superposter
Het Verenigd Koninkrijk islamiseert. Veel islamitische samenlevingen worstelen met het invoeren van democratische normen en mensenrechten, wat de integratie en sociale cohesie in Europa bemoeilijkt. Er is steeds meer kritiek op vooral de islam in Europa. Europa staat voor onmogelijke uitdagingen op het gebied van integratie en sociale cohesie. Daarom overweeg ik om naar Israel te verhuizen, omdat zij daar een andere aanpak hanteren in hun omgang met moslimbevolkingen.
De term islamofobie is ontstaan in de jaren 1990, deels gepopulariseerd door Ayatollah Khomeini, die het gebruikte om westerse kritiek op de islamitische wereld te bestempelen als racisme en angst, en zo kritiek te delegitimeren. Dit heeft er toe geleid dat sommige regimes en groepen de term gebruiken om legitieme kritieken op ideologische, religieuze of politieke aspecten van de islam af te wijzen als haat of racisme. De islamitische ideologie bevat veel dogma's en regels die botsen met moderne westerse waarden zoals vrijheid van meningsuiting, gendergelijkheid en individuele rechten.
De term islamofobie is ontstaan in de jaren 1990, deels gepopulariseerd door Ayatollah Khomeini, die het gebruikte om westerse kritiek op de islamitische wereld te bestempelen als racisme en angst, en zo kritiek te delegitimeren. Dit heeft er toe geleid dat sommige regimes en groepen de term gebruiken om legitieme kritieken op ideologische, religieuze of politieke aspecten van de islam af te wijzen als haat of racisme. De islamitische ideologie bevat veel dogma's en regels die botsen met moderne westerse waarden zoals vrijheid van meningsuiting, gendergelijkheid en individuele rechten.
Zionist
In Israel ligt het % moslims met 18% veel hoger dan in Europa en groeit het ook aanzienlijk sneller.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht. (H.M. van Randwijk)
Joodse Israëli's hebben veel meer vertrouwen in zichzelf dan Europeanen en aanverwanten. Niet de kramp om maar zo aardig mogelijk tegen Moslims te doen van een deel van de bevolking en beleidsmakers en botte xenofobie anderzijds.
En de demografische vooruitzichten van Joodse Israëli's zijn ook aanmerkelijk beter.
En de demografische vooruitzichten van Joodse Israëli's zijn ook aanmerkelijk beter.
- Peter van Velzen
- Site Admin
B.S. schreef: ↑01 aug 2025 13:21 'Yahya' is één van de meest, zo niet dé, snelst in populariteit stijgende voornamen in Albion https://www.jns.org/uk-583-babies-named-yahya-in-2024/ (Let wel: dus niet de populairste of meest gegeven voornaam dat in het VK, dat is ook daar Mo.../Mu...
Wederom kom je met een kort door de bocht bewering zonder goede argumentatie. Na twee maanden meen je dat de "teloorgang van de UK" iets te maken heeft met baby's die de naam "John"(Yahya is de naam van Johannes de doper binnen Islam) krijgen. Een simpele google search had je dat al geleerd. Kijk eens wat verder dat je neus lang is, voordat je dergelijke verbanden domweg overneemt van de Jewish News Syndicat.
Ik wens u alle goeds