Gezien in mijn 'Glazen Bol'
Disclaimer:
Hetgeen ik hier en nu vervolgens schrijf is GEEN 'wishful thinking'!
Terugkijkend vanuit de toekomst naar de 'Geschiedenis van de Gazastrook'
De Gaza strook werd volledig ontruimd door gewillige vreedzame ongewapende bewoners de keuze te geven om
'vrijwillig' gedeporteerd te worden naar een gebied grenzend aan Jordanië
[?of ergens anders?], ongeveer zo groot als het thuisland
'New Palestine' noodzakelijkerwijs moest zijn om 10 miljoen[?15?] Palestijnen redelijkerwijs levensvatbaar en duurzaam te kunnen huisvesten, waarna vervolgens de Gaza strook
'gezuiverd' werd - [hoezo ethnic cleansing?]
door de Gaza strook volledig plat te bombarderen, waarna uiteraard ook de WestBank
'gezuiverd' werd door gewillige vreedzame ongewapende Palestijnse bewoners de keuze te geven om
'vrijwillig' gedeporteerd te worden naar
'New Palestine' en verder ook daar alle terroristen rücksichtslos met wortel en tak uit te roeien.
Uiteraard kreeg
'New Palestine' voor de
[weder]opbouw steun door middel van een soort van internationaal [VN?] Marshal Plan en werd
'New Palestine' [voorlopig tijdelijk!] onder mandaat bestuurd door een
?neutrale? [VN?] regering die toezag op Democratisering van de Palestijnen die inmiddels vreedzaam leefden in
'New Palestine', waarna na verloop van de nodige tijd na een Democratische verkiezing de nieuwe Democratische regering van
'New Palestine' deze internationaal erkende
[ook door Israël!] staat ging besturen.
Ondertussen had Israël ff flink doorgepakt door een 100 km gedemilitariseerde zone rondom de grenzen van Israël in te stellen met als kers op de taart een meters hoge muur met als grensbewaking tal van drones die doormiddel van AI zelf mochten beslissen of en wanneer mensen die over de muur klommen en/of Israël ongeoorloofd binnen probeerden te dringen geliquideerd werden:
- Iron Drome in optima forma!
En iedereen op de hele wereld langde nog luk en gelevig
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
De meeste mensen 'weten' dat God bestaat: God bestaat niet!