http://www.rd.nl/opinie/dr-bart-jan-spr ... -1.1261602" onclick="window.open(this.href);return false;Bij het huidige conflict in het Midden-Oosten (ook in een eventuele post-IS-periode) zal het, weten we, vroeg of laat opnieuw om Israël gaan. En dus om ons. Onvoorwaardelijke liefde tot Israël wordt van ons gevraagd. Omdat wij dezelfde weg gaan als zij, tot het buigen van onze knieën voor de Messias. (En wat een geweldige predikers van het Evangelie, zo hoorde ik recent een proponent in een evangelisatie zeggen, zullen deze bekeerde Joden dan zijn, doorwrocht als zij zijn in het Oude Testament!) Loyaliteit dus ook, omdat Israël onze oudste broer is en zijn bestaan en ons bestaan onopgeefbaar tot elkaar behoren. Niet dat we het nu allemaal al zien, zei Rustige. God zwijgt. Maar dat doet Hij in Zijn liefde.
Profetieën aangaande oa. presidentschap Trump
Moderator: Moderators
Re: Profetieën aangaande oa. presidentschap Trump
En met de volgende blik kijken de meeste ( protestantse ) christenen naar Israël en het Midden-Oosten. Uiteraard is het zwijgen van God LIEFDE...., .......helaas,....het is het zwijgen van een DODE...
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Ik profeteer nu dat het Israël Palestina conflict over 10 jaar niet opgelost is.
Ook profeteer ik dat volgend jaar een bekend zanger(es) zal komen te overlijden en....dat er een vliegtuig neerstort.
Ook profeteer ik dat volgend jaar een bekend zanger(es) zal komen te overlijden en....dat er een vliegtuig neerstort.
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Willempie schreef:Nadat hij in het nieuws kwam als presidentskandidaat ontdekte ik dat er heel wat profeten opstonden, zowel in joodse als in christelijke kringen. Die profeten vertelden dat ze van God te kennen hadden gekregen dat in het hemelse gerechtshof was besloten dat Trump de verkiezingen zou winnen en president zou worden en nog veel meer.
Hemelse gerechtshof? Dit moeten wel valse profeten zijn geweest want ze denken veel te menselijk over iets als GOD. Alles wat op Aarde is heeft God dus ook?
Een perenboom ook? In zijn tuin met rozen zonder doornen?
Waarom overigens enkel joods en christelijk?
Wat een goede tip zeg. En daar was je niet achter gekomen zonder de Bijbel?Nu geeft de Bijbel ons een heel praktische tip om valse van ware profeten te onderscheiden. Een ware profeet vertelt dingen die waar zijn en vervuld worden en een valse profeet vertelt leugens die niet uitkomen
Er wordt ook nog beweerd "een profeet van God profeteert over dingen die uitkomen, en een valse profetie komt niet uit. Volgens mij is dit een no true scotsman.
De profeten die Trumps overwinning voorspelden staken dus wel hun nek uit want als Clinton had gewonnen zouden ze onmiddellijk worden ontmaskerd als valse profeten.
Dan zouden ze onmiddellijk worden ontmaskerd? En deze profeten worden over drie weken ontmaskerd, of misschien pas als Trump werkelijk gaat regeren.
Goed, christenen die de Bijbel serieus nemen weten dat de strijd op dit wereldtoneel in wezen geestelijk is. De vijand wil deze wereld aan zich onderwerpen en volgens de Bijbel zal hij daar ook voor een (zeer) korte tijd in slagen. Die vijand haat Joden en christenen omdat hij heel goed weet dat die zijn plannen dwarsbomen.
Wat een hoogmoed

Als de profeten waarover ik het heb gelijk krijgen is Trump door god uitgekozen om, in antwoord op al die gebeden, de nood te verlichten, al is dat ook tijdelijk. Trump zou dan beginnen om de V.S. te zuiveren van corruptie en onrecht en de christenen, maar daarmee ook alle andere goedwillende mensen, een hart onder de riem te steken.
Misschien zou je eens kunnen beginnen met jouw geloof en geloofsgenoten niet zo als het middelpunt te zien? Dat zou al veel problemen schelen.
Dit zou een geestelijke opwekking kunnen veroorzaken die niet beperkt blijft tot de V.S. Vervolging van christenen (en alle andere goedwillende mensen met een overtuiging) zou gestopt worden en veel christenen die nu in hun schulp zijn gekropen zouden dan weer moed krijgen om op te staan en openlijk voor hun overtuiging uit te komen. Trump heeft de christelijke leiders in de V.S. reeds daar toe opgeroepen. Sterker nog, hij heeft ze zelfs vermaand om zich niet langer als watjes te gedragen en hun erfgoed te verdedigen.
Wat is nou weer hun erfgoed? Het christendom? Een erfgoed dus dat door vervolging en moorden tot stand is gekomen? Dit tegenover de rede van atheisme of spiritualiteit waarin geen persoonlijke godheid voor komt die lievelingtjes en lieveling vijanden heeft. En dit gebaseerd op woorden in plaats van met het zwaard? Ja, prima dat Trump dit niet wil en liever het christelijk geloof weer hoogtij wil laten vieren.
Trump heeft al gezegd dat hij Hillary Clinton niet laat vervolgen. Ik ben er blij mee, maar dit is wel een belofte die hij schendt. Ik ben benieuwd naar de rest.Nogmaals: Het is nog vroeg en ik noem mijzelf nog geen aanhanger van Trump maar volg de gebeurtenissen met grote aandacht. Wat er nu gebeurt is in ieder geval een kanteling te noemen in het wereldgebeuren. Ik hoop op een periode (hoe kort ook) van relatieve rust en restauratie van gerechtigheid, binnen het oog van de orkaan. Ik ben erg blij dat de relatie met Rusland genormaliseerd lijkt te worden want dat is echt wel heel spannend en ik zit nog niet zo op een kernoorlog te wachten. En verder geven berichten zoals in de onderstaande link mij enige voorzichtige hoop.
Wat mij betreft zijn zijn harde woorden vooral retoriek gebleken en moet hij nu water bij de wijn doen (jou wel bekend, niet waar?). Trump word een president gelijk andere presidenten.
Al hoop ik ook dat hij Rusland iets minder aanpakt, wat de kans op een ontploffing en een WOIII aanzienlijk kleiner maakt.
Dag Willempie,Willempie schreef: Het punt is dat er profetieën zijn uitgesproken en dat nu zal blijken of die wel of niet van God afkomstig zijn. Jij weet zeker van niet. Ik wacht het met spanning af.
Ondertussen kun jij luisteren naar vele boodschappen. Hier hebben we nog een boodschap, een echte Preek
http://www.providencemountainranch.com/ ... 0GROOT.wma" onclick="window.open(this.href);return false;
TIJDREDE: GOD HEEFT EEN KRACHTIG WERK GEDAAN DOOR DE BILDERBERGER GENOMINEERDE PRESIDENTS-KANDIDATE, MEVR. CLINTON, (TEGEN ALLE VOORGEPROGRAMEERDE CNN/RD-POLLS IN) TE SCHANDE TE ZETTEN, HAAR OP HAAR SATANISCHE MOND TE SLAAN EN VAN HAAR BILDERBERGER TROON TE RUKKEN - CORRUPTE BILDERBERGER RD EN SGP ZULLEN EVENZEER DOOR GOD TEN VAL GEBRACHT WORDEN !
Schriftlezing: Lukas 1:46-55
Tekst voor de prediking:
"Hij heeft een krachtig werk gedaan door Zijn arm; Hij heeft verstrooid de hoogmoedigen in de gedachten hunner harten. Hij heeft machtigen van de tronen afgetrokken, en nederigen heeft Hij verhoogd", Lukas 1:51-52.
God doet wonderen op het smeekgebed van een ellendige sterveling en laat de STEEN rollen Die het bilderberger beest op lemen voeten in stukken slaat, ofwel Nieuwe Wereldorde-puppet/nazi-baby-killer/christenvervolgster, mevr. Clinton, te schande te zetten.
Even aangeven wat ons te wachten staat als we dit gaan aanklikken, is zeker in dit geval geen overbodige luxe. Ik ben al wat meer ervaren hierin en als het om downloaden gaat dan doe ik dat dus niet, als er niet wat meer gegevens bekend worden gemaakt. Ik denk niet dat ik de enige ben, dus dit is vrij zinloos. Maria
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?
Onderschrift van Waarom?:
God of wat je het ook wilt noemen is oneindig veel te 'groot' om 'dood' te gaan.
God of wat je het ook wilt noemen is oneindig veel te 'groot' om 'dood' te gaan.

https://mondoweiss.net/wp-content/uploa ... x1024.jpeg
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel. Maar blijf menselijk..!
Minacht de onzin, het kwaad. het vuil, de dood. En onthecht van de gruwel. Maar blijf menselijk..!
Een schepping van een mens kan ook weer te niet worden gedaan........Gerard R. schreef:Onderschrift van Waarom?:
'De schepping' is de naam die eraan gegeven is.
De 'grootheid', hoe dan ook, die is er.
Het is de grootheid van een boze schaduw....Gerard R. schreef:'De schepping' is de naam die eraan gegeven is.
108 Nieuwe gevechten. - Toen Boeddha dood was, vertoonde men nog eeuwenlang zijn schaduw in een grot, - een enorme huiveringwekkende schaduw. God is dood: maar zoals de menselijke aard nu eenmaal is, zullen er misschien nog millennia lang grotten bestaan waarin men zijn schaduw vertoont. - En wij - wij moeten ook nog zijn schaduw overwinnen!
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_vrolijke_wetenschap" onclick="window.open(this.href);return false;Waar God heen is?' riep hij uit. 'Dat zal ik jullie zeggen! Wij hebben hem gedood - jullie en ik! Wij allen zijn zijn moordenaars! Maar hoe hebben wij dit gedaan? Hoe hebben wij de zee kunnen leegdrinken? Wie gaf ons de spons om de horizon uit te vegen?
Waarom? schreef:
Vernietiging en ontstaan.
Heel neutraal. Boze dingen, mooie aardige dingen.Het is de grootheid van een boze schaduw....

Het is het mooie en het aardige van Nihilsme......van het christendom.....Gerard R. schreef:Waarom? schreef:Heel neutraal. Boze dingen, mooie aardige dingen.Het is de grootheid van een boze schaduw....
De schaduw van een slavenmoraal...Hoe heerlijk is het zonlicht dat schijnt buiten de grot......Schaduwen zijn vervlogen.....
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Lees: menselijk bijgeloof is veel te groot om dood te gaan.Gerard R. schreef:God of wat je het ook wilt noemen is oneindig veel te 'groot' om 'dood' te gaan.
Daar heb je helemaal gelijk in.
Zijn we gelijk weer on-topic.

Born OK the first time
Waarom? schreef;
50 Mb geraaskal op mijn harde schijf.
Waar haal jij trouwens de tijd en het geduld vandaan om dit soort mallepraat te beluisteren?
Wil je niet meer zo'n link plaatsen zonder waarschuwing? Argeloos als ik ben klik ik het aan, en onmiddellijk staat erOndertussen kun jij luisteren naar vele boodschappen. Hier hebben we nog een boodschap, een echte Preek
Waar haal jij trouwens de tijd en het geduld vandaan om dit soort mallepraat te beluisteren?
Ik heb ook graag wat meer info, als het gaat om het downloaden van een enorm file.Gershom schreef:Waarom? schreef;Wil je niet meer zo'n link plaatsen zonder waarschuwing?Ondertussen kun jij luisteren naar vele boodschappen. Hier hebben we nog een boodschap, een echte Preek
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Dag Gershom,Gershom schreef:Waarom? schreef;Wil je niet meer zo'n link plaatsen zonder waarschuwing? Argeloos als ik ben klik ik het aan, en onmiddellijk staat erOndertussen kun jij luisteren naar vele boodschappen. Hier hebben we nog een boodschap, een echte Preek
Mea Culpa Maxima....!
Zo zie je maar weer: De preek komt nooit terecht bij degene waar hij voor is bedoeld....., en richt altijd schade aan...

Gelukkig is de schade van 50Mb op je harde schijf de kleinste schade....., dat is zonder sporen te verwijderen en laat niets achter,.......de inhoud......
Denk je echt dat ik dit soort mallepraat ga beluisteren?...Ik hoop van Willempie wel,......is hij in een keer genezen....
Dag Maria,Maria schreef: Ik heb ook graag wat meer info, als het gaat om het downloaden van een enorm file.
Ik had niet in de gaten dat er altijd werd gedownload en dat het bestandje zo groot was...
Mea Culpa!