Ik spreek in zo'n geval liever van wegwijs maken.dikkemick schreef:Door het ze te vertellen/duidelijk te maken. Ik noemde dat alleen een aantal posts geleden: Inhameren.
Groet
kiks
Moderator: Moderators
Ik spreek in zo'n geval liever van wegwijs maken.dikkemick schreef:Door het ze te vertellen/duidelijk te maken. Ik noemde dat alleen een aantal posts geleden: Inhameren.
Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland, maar ook in Noord-Afrika is het neit gebruikelijk om onbekende vrouwen op straat de bepotelen. Ze zijn dit dus helemaal niet gewend, maar hebben dit gedrag zelf ontwikkeld. Wel mogelijkerwijs met behulp van een idiote visie op de positie van de vrouw. Die is echter niet noodzakelijkerwijs uit Noord-Afrika geimporteerd maar wellicht uit Saudi-Arabië. (de vermaledijde Islamitische godsdienstleraren).dikkemick schreef:.
(Want misschien kun je ze het niet eens kwalijk nemen. ALS ze uit land van origine dit gewend zijn...).
Dat klopt niet. In Finland was eind november een grote ophef over twee Afgaanse vluchtelingen van 15 en 17 jaar, die een meisje van 14 verkrachtten nabij het opvangcentrum in Kempele.Peter van Velzen schreef:Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Deze redenering klopt ook niet. In Finland bijvoorbeeld kwamen afgelopen jaar bijna 1000 vluchtelingen van beneden de 18 alleen.Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland.
Blijkbaar komen deze dingen dus wel voor, bewijst maar weer eens dat geen enkele uitstpraak absoluut waar is, maar zover ik weet heeft het bericht uit Keulen niets met vluchtelingen te maken. Iemand enig bewijs van het tegendeel?Rereformed schreef:Dat klopt niet. In Finland was eind november een grote ophef over twee Afgaanse vluchtelingen van 15 en 17 jaar, die een meisje van 14 verkrachtten nabij het opvangcentrum in Kempele.Peter van Velzen schreef:Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Deze redenering klopt ook niet. In Finland bijvoorbeeld kwamen afgelopen jaar bijna 1000 vluchtelingen van beneden de 18 alleen.Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland.
Peter,Peter van Velzen schreef:Blijkbaar komen deze dingen dus wel voor, bewijst maar weer eens dat geen enkele uitstpraak absoluut waar is, maar zover ik weet heeft het bericht uit Keulen niets met vluchtelingen te maken. Iemand enig bewijs van het tegendeel?Rereformed schreef:Dat klopt niet. In Finland was eind november een grote ophef over twee Afgaanse vluchtelingen van 15 en 17 jaar, die een meisje van 14 verkrachtten nabij het opvangcentrum in Kempele.Peter van Velzen schreef:Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik denk namelijk dat dat nooit kan. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders.FransP schreef:Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Problemen met mogelijke instroom van mensen waren al jaren voorzien, maar helaas heeft de politiek de andere kant opgekeken. Ik denk trouwens dat, als er niet adekwaat geacteerd wordt dit probleem alleen nog maar zal groeien, denkend aan de gevolgen die de verandering van het klimaat met zich meebrengen.Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.
FransP schreef: Toevallig vanmorgen een ingezonden brief gelezen op geen stijl.
Weet niet of ik hier met een link naar moet verwijzen
Zoek, lees en huiver. .
Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.
https://www.facebook.com/LodewijkAssche ... 5387182522" onclick="window.open(this.href);return false;Lodewijk Asscher schreef: De massale aanranding in Keulen is daarom zo huiveringwekkend. Het lijkt georganiseerd, het gebeurde massaal en schaamteloos, het is midden op een puiblieke plaats gebeurd en de politie stond schijnbaar machteloos terwijl tientallen vrouwen werden betast, uitgescholden, beroofd en vernederd.
De daders - een grote groep jonge Noord- Afrikaanse mannen - verdienen stuk voor stuk vervolging en straf.
De zeer grote groep is wat mij het meeste bevreemdt.Waarom? schreef: Nee er is nog veel onduidelijk. Wel dat het een groep was van circa 1000 mannen in het station van Keulen ( als een soort van georganiseerde MOB).
Wat bepotelen aangaat.Waarom? schreef: Ik zou wat dat betreft niet te optimistisch zijn. Ga in Pakistan als dame niet zonder begeleidende man de straat of je wordt lastig gevallen door "run en grab" jongens. Ken iemand die heeft daar als hulpverleenster gewerkt en als ze een keer geen begeleiding had was dit "normaal". Terwijl ze net zo gekleed was als een Pakistaanse.....
Het is opvallend dat het met name in Europa geboren mannen zijn die zich misdragen. En vrijwel geen nieuwkomers. Het ging hier (1 januari) ook helemaal niet om schaars geklede vrouwen. Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Ik kom toch andere geluiden tegen.Peter van Velzen schreef: Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland, maar ook in Noord-Afrika is het neit gebruikelijk om onbekende vrouwen op straat de bepotelen. Ze zijn dit dus helemaal niet gewend, maar hebben dit gedrag zelf ontwikkeld. .
Niet geheel onverwacht is het een opeenstapeling van uitermate treurige statistieken, te beginnen met het feit dat 99,3% van de vrouwelijke respondenten aangeeft ooit te maken gehad te hebben met seksuele intimidatie. Van de slachtoffers meldt 49,2% er dagelijks last van te hebben, 19,2% wekelijks, 7,3% maandelijks en bij slechts 3,4% was het eenmalig.
Seksuele intimidatie in Egypte
Seksuele intimidatie in Egypte
Ruim 60% van de slachtoffers werd lastig gevallen op het strand, 81,8% in het openbaar vervoer, 89,3% op straat en 39,2% via hun mobiele telefoon. In 59,5% van de gevallen werd de vrouw ongewild betast, naar 87,9% werd gefloten of kreeg anderszins ongewenst verbaal commentaar. 29,3% van de vrouwen geeft aan ooit een potloodventer tegen te zijn gekomen, of iemand die dreigde zijn geslachtsdeel te voorschijn te halen.
Hierbij dan de linkMaria schreef:FransP schreef: Toevallig vanmorgen een ingezonden brief gelezen op geen stijl.
Weet niet of ik hier met een link naar moet verwijzen
Zoek, lees en huiver. .Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.Zonder (linken naar) bronnen zijn dit losse flodders en niets zeggend binnen de discussie. Probeer zo mogelijk de (eerste) bron te geven.
Zal proberen uit te leggen. Uiteindelijk naarmate zij meer in de westerse maatschappij ingeburgerd raken, zij ook meer hun eigen normen en waarden gaan bepalen. Ongeacht de wetten die hier gelden. Je ziet het trouwens ook al terug in de zogenaamde salafistenwijk in Den Haag.kiks schreef:Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik denk namelijk dat dat nooit kan. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders.FransP schreef:Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Problemen met mogelijke instroom van mensen waren al jaren voorzien, maar helaas heeft de politiek de andere kant opgekeken. Ik denk trouwens dat, als er niet adekwaat geacteerd wordt dit probleem alleen nog maar zal groeien, denkend aan de gevolgen die de verandering van het klimaat met zich meebrengen.Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.
Groet
kiks