98 aanranders, 2 verkrachters- 60 vrouwen

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

kiks
Bevlogen

Re: 98 aanranders, 2 verkrachters- 60 vrouwen

Bericht door kiks »

dikkemick schreef:Door het ze te vertellen/duidelijk te maken. Ik noemde dat alleen een aantal posts geleden: Inhameren.
Ik spreek in zo'n geval liever van wegwijs maken. :). Bij inhameren krijg ik de associatie van onvrijwilligheid en daar is volgens mij veelal geen sprake van.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

dikkemick schreef:.
(Want misschien kun je ze het niet eens kwalijk nemen. ALS ze uit land van origine dit gewend zijn...).
Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland, maar ook in Noord-Afrika is het neit gebruikelijk om onbekende vrouwen op straat de bepotelen. Ze zijn dit dus helemaal niet gewend, maar hebben dit gedrag zelf ontwikkeld. Wel mogelijkerwijs met behulp van een idiote visie op de positie van de vrouw. Die is echter niet noodzakelijkerwijs uit Noord-Afrika geimporteerd maar wellicht uit Saudi-Arabië. (de vermaledijde Islamitische godsdienstleraren).
Ik wens u alle goeds
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: 100 verkrachters - 60 vrouwen

Bericht door Rereformed »

Peter van Velzen schreef:Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Dat klopt niet. In Finland was eind november een grote ophef over twee Afgaanse vluchtelingen van 15 en 17 jaar, die een meisje van 14 verkrachtten nabij het opvangcentrum in Kempele.
Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland.
Deze redenering klopt ook niet. In Finland bijvoorbeeld kwamen afgelopen jaar bijna 1000 vluchtelingen van beneden de 18 alleen.
Born OK the first time
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Rereformed schreef:
Peter van Velzen schreef:Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Dat klopt niet. In Finland was eind november een grote ophef over twee Afgaanse vluchtelingen van 15 en 17 jaar, die een meisje van 14 verkrachtten nabij het opvangcentrum in Kempele.
Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland.
Deze redenering klopt ook niet. In Finland bijvoorbeeld kwamen afgelopen jaar bijna 1000 vluchtelingen van beneden de 18 alleen.
Blijkbaar komen deze dingen dus wel voor, bewijst maar weer eens dat geen enkele uitstpraak absoluut waar is, maar zover ik weet heeft het bericht uit Keulen niets met vluchtelingen te maken. Iemand enig bewijs van het tegendeel?
Ik wens u alle goeds
FransP
Forum fan

Bericht door FransP »

Het mag dan niets met vluchtelingen te maken hebben, maar wel met de indoctrinatie die vanuit hun ( Internationale) gemeenschap plaatsvindt.
Hoe meer, hoe sterker zich voelen.
Toevallig vanmorgen een ingezonden brief gelezen op geen stijl.
Weet niet of ik hier met een link naar moet verwijzen.
Zoek, lees en huiver.
Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Dat wordt een groot probleem voor de toekomst.
Religie is al een blinde man,
die in een donkere kamer,
op zoek gaat naar een zwarte kat,
die er niet is,
maar hem toch vind.
Waarom?
Bevlogen

Bericht door Waarom? »

Peter van Velzen schreef:
Rereformed schreef:
Blijkbaar komen deze dingen dus wel voor, bewijst maar weer eens dat geen enkele uitstpraak absoluut waar is, maar zover ik weet heeft het bericht uit Keulen niets met vluchtelingen te maken. Iemand enig bewijs van het tegendeel?
Peter,

Nee er is nog veel onduidelijk. Wel dat het een groep was van circa 1000 mannen in het station van Keulen ( als een soort van georganiseerde MOB).

Reactie van Burgemeester van Keulen was ook niet erg handig ( en dan druk ik me eufimistisch uit ) . Armlengte afstand houden t.o.v mannen. Mij lukt dat niet in gedrang van C.S. Utrecht....... :?

http://www.faz.net/aktuell/feuilleton/d ... 99586.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is geen klein dingetje in Duitsland, Schengen akkoord staat op springen door acties van Zweden en Denemarken. Vluchtelingen crisis gaat een nieuwe fase in......Niet leuk, dit konden we er even niet bijgebruiken...
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?

Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

FransP schreef:Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik denk namelijk dat dat nooit kan. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders.
Problemen met mogelijke instroom van mensen waren al jaren voorzien, maar helaas heeft de politiek de andere kant opgekeken. Ik denk trouwens dat, als er niet adekwaat geacteerd wordt dit probleem alleen nog maar zal groeien, denkend aan de gevolgen die de verandering van het klimaat met zich meebrengen.

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Vilaine
Bevlogen

Bericht door Vilaine »

Zoals ik al schreef, ook de 'autochtone' bevolking spelen een rol bij het slecht integreren van de islamitische medemens. Maar we moeten neit allen maar "weg met ons" schreeuwen. Aanpassen aan de westerse wereld wordt, volgens een stukje van Elvira op Geen Stijl, in de islamitische gemeenschap ontmoedigd. En zij is ervaringsdeskundige:

................Het beleid dat mijn ouders aanmoedigden, is er eentje die vele hoogopgeleide moslims in Nederland eigen is: Ja, je bent een onderdeel van de Nederlandse maatschappij en dient je te gedragen naar haar wetten, MAAR je moet NOOIT uit het oog verliezen dat jouw eerste prioriteit de Islam en jouw mede-moslims zijn. Al jouw resources, capaciteiten en mogelijkheden, zouden moeten aangewend worden om de positie van de Islam en de moslims in Nederland makkelijker te maken. Ben je een kinderjuf? Werk vrijwillig in de Moskee. Ben je een dokter? Richt je dan op islamitische patiënten, etc.

En vergeet daarbij nooit, dat je Nederlandse medemens jou nooit zal accepteren zoals jij bent. Hulpverleners kunnen je nooit bijstaan, omdat zij de culturele en religieuze nuances niet begrijpen, scholen en instituties zullen altijd proberen je hun goddeloze variant op te dwingen en je "vrienden" zouden niks liever willen dat je varkensvlees voorschotelen, dronken voeren en overhalen tot orgies.

Je moet een "islamitisch eiland" zijn, dat kan onderhandelen met het "heidense" vasteland, zonder hun cultuur en gebruik echt toe te laten...............

Ik heb wel eens verhalen gelezen over ervaring van vrouwen in arabische landen. Je mag daar niet, zoals Peter ook schreef, vrouwen bepotelen, maar het gebeurd wel. Mannen en vrouwen zijn daar gescheiden in de samenleving, maar raak je verzeild als vrouw in de mannenafdeling van de bus, dan wordt je daar wel degelijk bepoteld. Het mag niet, maar het is de schuld van de vrouw, de man kan er niets aan doen, het is zijn natuur. De vrouw heeft zich maar te verhullen en uit de buurt van mannen te blijven en het liefst niet alleen over straat gaan.

Ja, ik heb het ook alleen maar van verhalen van arabische ervaringsdeskundigen.

Er is dus veel meer nodig dan opvangen, onderwijs en een baan aanbieden.
Despite the high cost of living.....
it remains popular.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

FransP schreef: Toevallig vanmorgen een ingezonden brief gelezen op geen stijl.
Weet niet of ik hier met een link naar moet verwijzen
Zoek, lees en huiver. .
Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Zonder (linken naar) bronnen zijn dit losse flodders en niets zeggend binnen de discussie. Probeer zo mogelijk de (eerste) bron te geven.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Waarom?
Bevlogen

Bericht door Waarom? »

Het is ook geen klein dingetje meer in Nederland. Uiteraard ook om Wilders wind uit de zeilen te nemen. Als de minister van binnelandse zaak in Nederland dit op z'n facebook zet dan weet je dat het goed mis is .....
Lodewijk Asscher schreef: De massale aanranding in Keulen is daarom zo huiveringwekkend. Het lijkt georganiseerd, het gebeurde massaal en schaamteloos, het is midden op een puiblieke plaats gebeurd en de politie stond schijnbaar machteloos terwijl tientallen vrouwen werden betast, uitgescholden, beroofd en vernederd.

De daders - een grote groep jonge Noord- Afrikaanse mannen - verdienen stuk voor stuk vervolging en straf.
https://www.facebook.com/LodewijkAssche ... 5387182522" onclick="window.open(this.href);return false;
God is dood! God blijft dood! En wij hebben hem gedood! Hoe zullen wij ons troosten, wij moordenaars?

Zoek je troost? Bach! ( Waarom? 1:1)
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Waarom? schreef: Nee er is nog veel onduidelijk. Wel dat het een groep was van circa 1000 mannen in het station van Keulen ( als een soort van georganiseerde MOB).
De zeer grote groep is wat mij het meeste bevreemdt.
Alsof er afspraken waren, zoals we weten dat onder houligans het geval was en onder houseparty bezoekers, waar het schuim van de bevolking op af komt.
Een oproep dus aan allen die wel in zijn voor "dat geintje" onder invloed van groepsdruk voor wie hier gevoelig voor is en van dronkenschap.
Waarom? schreef: Ik zou wat dat betreft niet te optimistisch zijn. Ga in Pakistan als dame niet zonder begeleidende man de straat of je wordt lastig gevallen door "run en grab" jongens. Ken iemand die heeft daar als hulpverleenster gewerkt en als ze een keer geen begeleiding had was dit "normaal". Terwijl ze net zo gekleed was als een Pakistaanse.....

Het is opvallend dat het met name in Europa geboren mannen zijn die zich misdragen. En vrijwel geen nieuwkomers. Het ging hier (1 januari) ook helemaal niet om schaars geklede vrouwen. Nogmaals de vluchtelingen zullen zich niet op deze manier misdragen. Geloof mij maar, dat hebben ze nooit gedaan.
Wat bepotelen aangaat.
Ook in het westen is het niet ongewoon in oa. uitgaansgelegenheden.
De meeste westerse meisjes zijn hier echter op voorbereid en weten hoe te handelen.
Nemen het voor wat het is, uitdagende spelletjes, slaan een hand weg bij tikken op een bil of bij graaiende vingers of bij erger een knietje.
Groepsgewijs wordt het al een andere zaak.
Ook de meisjes/vrouwen zullen dan een eenheid moeten vormen in hun verweer en anders zit er voor een enkele vrouw niets anders op dan om zich te verwijderen.
Maar groepsverkrachtingen komen ook nog steeds voor.

Het bijzondere van deze gelegenheid is de enorme groep, waar geen ontkomen aan leek te zijn en mede daardoor enorm bedreigend.
Daarbij genomen, dat het gekleurde mensen waren, waar men altijd onzeker zal kunnen zijn van hun gedrag zolang niet bekend in hoeverre ze wel of niet verwesterd zijn.

En zeker is, dat die niet zijn opgevoed/opgegroeid met dit soort spelletjes.
En dat vooral bepalend voor de al langer in het westen verblijvende moslim bevolking.
( De pas aangekomen vluchteling is hier nog helemaal niet mee bekend en heeft alleen zijn eigen cultuur mee.)
Wat zij zien, is het gedrag van westerse jongeren, maar zij missen het opgroeien ermee.
De subtiele gedragscodes, leren zij niet aan te voelen,
Hoever kan ik gaan en wanneer ga ik echt buiten mijn boekje?
Een luchtig tikje op een bil of een graaiende greep..............
Beiden, toegevoegd aan een vreemde op een party, een schending van de integriteit, maar wel met het wezenlijke verschil, dat het één als compliment kan worden opgevat binnen bepaalde groepjes/omstandigheden en het andere als aanranding.

Van wat ik hoor, is daarvan zeker oa. de opvoeding en het milieu de schuld.
Voor een vrouw hoeft men geen respect te hebben en zeker al niet voor een vrouw die zich volgens hun opvoeding kleedt en gedraagt als een hoer. :?

Dat laatste is een punt wat nogal eens verwaarloosd wordt bij de integratie medewerkers.
Als er geen respect voor de vrouw is, dan is het zaak hen respect bij te brengen voor de wet en de ordehandhavers.
Daarin ligt zeker een taak bij de begeleiders.
Maar hoeveel van deze in het Westen geboren en getogen jongeren worden er nog begeleid? Die tijd hoort voorbij te zijn.
Blijkbaar verwacht men van 2e en 3e generatie moslims, dat zij dit al wel begrepen hebben.
Niet dus.
Zolang de essentie van het geen respect hebben voor vrouwen binnen hun gemeenschap niet wezenlijk is veranderd, zal elke jongere opnieuw opgevoed moeten worden.

Edit: Nogal lang en met tussenposen aan mijn bericht gewerkt.
Zie nu een bevestiging van een paar dingen die ik schreef.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
PietV.
Erelid

Bericht door PietV. »

Peter van Velzen schreef: Aangezien het JONGE mannen waren, is het land van origine waarschijnlijk Duitsland, maar ook in Noord-Afrika is het neit gebruikelijk om onbekende vrouwen op straat de bepotelen. Ze zijn dit dus helemaal niet gewend, maar hebben dit gedrag zelf ontwikkeld. .
Ik kom toch andere geluiden tegen.

http://debuitenlandredactie.nl/2013/05/ ... en-rijtje/" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet geheel onverwacht is het een opeenstapeling van uitermate treurige statistieken, te beginnen met het feit dat 99,3% van de vrouwelijke respondenten aangeeft ooit te maken gehad te hebben met seksuele intimidatie. Van de slachtoffers meldt 49,2% er dagelijks last van te hebben, 19,2% wekelijks, 7,3% maandelijks en bij slechts 3,4% was het eenmalig.

Seksuele intimidatie in Egypte
Seksuele intimidatie in Egypte

Ruim 60% van de slachtoffers werd lastig gevallen op het strand, 81,8% in het openbaar vervoer, 89,3% op straat en 39,2% via hun mobiele telefoon. In 59,5% van de gevallen werd de vrouw ongewild betast, naar 87,9% werd gefloten of kreeg anderszins ongewenst verbaal commentaar. 29,3% van de vrouwen geeft aan ooit een potloodventer tegen te zijn gekomen, of iemand die dreigde zijn geslachtsdeel te voorschijn te halen.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
lanier
Superposter

Bericht door lanier »

Nog niet zolang geleden was dit in het nieuws:
http://www.rtlnieuws.nl/boulevard/crime ... aanranding" onclick="window.open(this.href);return false;

1 op de 3 vrouwen dus in Nederland die slachtoffer wordt van aanranding. En dat zijn niet altijd buitenlanders...
Volgens mij is het afgesproken werk geweest in Keulen dat kan niet anders. De politie zal op zoek zijn naar aanwijzingen.
FransP
Forum fan

Bericht door FransP »

Maria schreef:
FransP schreef: Toevallig vanmorgen een ingezonden brief gelezen op geen stijl.
Weet niet of ik hier met een link naar moet verwijzen
Zoek, lees en huiver. .
Zonder (linken naar) bronnen zijn dit losse flodders en niets zeggend binnen de discussie. Probeer zo mogelijk de (eerste) bron te geven.
Hierbij dan de link
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more

Ps
Vilaine heeft hem ook al geplaatst. Excuses
Laatst gewijzigd door FransP op 06 jan 2016 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
die er niet is,
maar hem toch vind.
FransP
Forum fan

Bericht door FransP »

kiks schreef:
FransP schreef:Uiteindelijk zal een vluchteling zijn ware roots niet afwerpen, tenminste in 99% van de gevallen.
Kun je uitleggen wat je hiermee bedoelt? Ik denk namelijk dat dat nooit kan. Maar waarschijnlijk bedoel je wat anders.
Problemen met mogelijke instroom van mensen waren al jaren voorzien, maar helaas heeft de politiek de andere kant opgekeken. Ik denk trouwens dat, als er niet adekwaat geacteerd wordt dit probleem alleen nog maar zal groeien, denkend aan de gevolgen die de verandering van het klimaat met zich meebrengen.

Groet

kiks
Zal proberen uit te leggen. Uiteindelijk naarmate zij meer in de westerse maatschappij ingeburgerd raken, zij ook meer hun eigen normen en waarden gaan bepalen. Ongeacht de wetten die hier gelden. Je ziet het trouwens ook al terug in de zogenaamde salafistenwijk in Den Haag.
die er niet is,
maar hem toch vind.
Plaats reactie