inferno no!!
Moderator: Moderators
- lost and not found yet!
- Bevlogen
Re: inferno no!!
Ik denk dat we, helaas, weer met een hit en run actie te maken hebben! Een reactie op FOK: ik heb meer drank nodig om dit uberhaupt te kunnen volgen!
Zegt imo genoeg!
We will dance again!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Als je meer produceert dan je klaagt, heb je gelijk! Als je meer klaagt dan produceert, blijf je achter!
Ik heb het filmpje gezien, schokkend! Wie zet er nou die fles NAAST het boek dat je in de fik wilt steken?! Dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat.
Verder Gerda, welkom op het forum
. Je zegt de boeken te verbranden omdat ze gewoon slecht zijn.
Daarom een paar vragen:
-waarom heb je het boek (nouja, 1 van de 3 boeken) 50 tinten grijs twee keer uitgelezen?
-Heb je het boek Inferno zelf niet gelezen en ga je gewoon op het woord van anderen af?
-Wat wil je hiermee bereiken?
Verder Gerda, welkom op het forum
Daarom een paar vragen:
-waarom heb je het boek (nouja, 1 van de 3 boeken) 50 tinten grijs twee keer uitgelezen?
-Heb je het boek Inferno zelf niet gelezen en ga je gewoon op het woord van anderen af?
-Wat wil je hiermee bereiken?
- Rereformed
- Moderator
- Contacteer:
Al even schokkend is dat iemand van middelbare leeftijd nog niet geleerd heeft om een lucifer te laten branden door de kop schuin naar beneden te richten. Maar misschien is Gerda opgegroeid als kind van zendelingen in Papoea Nieuw-Guinea.JohanT schreef:Ik heb het filmpje gezien, schokkend! Wie zet er nou die fles NAAST het boek dat je in de fik wilt steken?! Dat is gewoon wachten tot het een keer fout gaat.
Born OK the first time
Het zal ons niet in dank worden afgenomen. In de verte hoor ik al cultuurbarbaar. Maar toepasselijke filmpjes liggen in het vooruitzicht in de serie koken op de Bijbel en Koran. Je maakt een vuurtje van deze boeken en hangt er een rooster boven waar je vlees op braad. Kip en de Bijbel, varkensvlees en de Koran. Leuke recepten en op de achtergrond een bijbehorend deuntje.Erik schreef:Ik heb wel een boekverbrandingsverzoek.
Doe dat godslasterlijke boek de bijbel maar, en steek het maar aan met de koran.
En als die opgefikt zijn heb ik nog wel verzoekjes liggen m.b.t. verbranding van diverse heilige gesschriften.
Religie: Jezelf elke dag voorliegen tot je erin gaat geloven!
- Dat beloof ik
- Bevlogen
Beste Gerda,
Ik stel voor om helemaal geen boeken te verbranden.
Dat is net zoiets als vragen "Wie zal ik nu weer eens in elkaar slaan?"
Jij bent een aanhanger van de bijbel.
Hoe voel je je, als er een bijbel wordt verband?
Daarom, Gerda, zou ik je willen vragen om te overwegen het gewoon niet meer te doen.
Ik stel voor om helemaal geen boeken te verbranden.
Dat is net zoiets als vragen "Wie zal ik nu weer eens in elkaar slaan?"
Jij bent een aanhanger van de bijbel.
Hoe voel je je, als er een bijbel wordt verband?
Daarom, Gerda, zou ik je willen vragen om te overwegen het gewoon niet meer te doen.
“Mr. Spock, do you have a theory?”
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
“No captain. For a theory, one requires facts. Since we do not have any, it would be illogical to have a theory.”
(Star Trek, seizoen 1)
Welkom op freethinker, mocht je interesse hebben in een voorstelronde. Waarin je bijvoorbeeld uitlegt wat je naam inhoudt. Dan ben je van harte welkom in een ander deel van freethinker.
Dienstmededeling,
Deze link geeft in het kort het gedrag van het forum weer voor newbies.
De uitgebreide regels vind U hier
FreeThinker op Facebook
Dienstmededeling,
Deze link geeft in het kort het gedrag van het forum weer voor newbies.
De uitgebreide regels vind U hier
FreeThinker op Facebook
Afkomstig van goedgelovig. Het gaat steeds meer lijken op een pr-stunt.De gristelijke boekverbranders Gerda en Harm Tolsteyn verbranden vandaag 'Inferno' van Dan Brown. Daar staat namelijk in dat Jezus kinderen maakte met Maria Magdalena. "De Here Jezus Christus zou nooit voor ons gestorven zijn als Hij wist hoe er over Hem geschreven werd." De Tolsteyns hebben hun boekverbrandingstechniek al aardig verbeterd.
Sorry.. Ik kon het niet helpen..PietV. schreef:Het zal ons niet in dank worden afgenomen. In de verte hoor ik al cultuurbarbaar. Maar toepasselijke filmpjes liggen in het vooruitzicht in de serie koken op de Bijbel en Koran. Je maakt een vuurtje van deze boeken en hangt er een rooster boven waar je vlees op braad. Kip en de Bijbel, varkensvlees en de Koran. Leuke recepten en op de achtergrond een bijbehorend deuntje.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
Geniale nick, Dat beloof ik!
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Henry Ford
-
Jinny
Dat is iets van 30 jaar oud oid Jagang.....
En klinkt nog als een klok......
En klinkt nog als een klok......
Ben blij dat mijn klok iets stiller is, buiten het slaan om.Jin schreef:En klinkt nog als een klok......
Henry Ford
Henry Ford
Mooi muziekjeJagang schreef:Geniale nick, Dat beloof ik!
Het water loopt me al in de mond!PietV. schreef:Het zal ons niet in dank worden afgenomen. In de verte hoor ik al cultuurbarbaar. Maar toepasselijke filmpjes liggen in het vooruitzicht in de serie koken op de Bijbel en Koran. Je maakt een vuurtje van deze boeken en hangt er een rooster boven waar je vlees op braad. Kip en de Bijbel, varkensvlees en de Koran. Leuke recepten en op de achtergrond een bijbehorend deuntje.Erik schreef:Ik heb wel een boekverbrandingsverzoek.
Doe dat godslasterlijke boek de bijbel maar, en steek het maar aan met de koran.
En als die opgefikt zijn heb ik nog wel verzoekjes liggen m.b.t. verbranding van diverse heilige gesschriften.
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
100.000
IK KOM!!!!
Zit goed verstopt.....die Gerda!
IK KOM!!!!
Zit goed verstopt.....die Gerda!
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is evident!
Einstein/Mick
Einstein/Mick
Ze is vanmiddag nog wel op het forum geweest. Dus er wordt nog gekeken, misschien ook naar onze posts.
Gerda, bij deze: er staan nog wat vragen open
. Het zou fijn zijn als je deze wilt beantwoorden
.
Gerda, bij deze: er staan nog wat vragen open