Chronos schreef:De gevangenissen zitten vol met mensen die het "vertelt" of niet hebben.
Wat niet weet wat niet deert dat is de realiteit.
En tegen "de realiteit" mag men zich niet verzetten, hé?
Kinderarbeid is ook realiteit, dus moeten we het maar laten voortbestaan.
Waarom vertelde Duyvendak dat niet vóór zijn beëdiging als kamerlid doch enige jaren achteraf?
Ben je dan niet dom bezig? Dat is toch lachwekkend en sukkelachtig.
Dat is niet eens relevant.
Wat relevant is is de vraag: "Is het terecht om onderscheid te maken tussen mensen met een smet op hun verleden, wanneer je mensen in de kamer wil van onbesproken gedrag?"
Maar de vraag was: komt maar met enig bewijs dat Wilders je grote Leider Duyvendak zo dusdanig hardvochtig de 2e kamer uitgejaagd hebt.
Nee, ik heb al laten zien wat Wilders heeft geroepen destijds.
Het was niet voldoende dat Duyvendak opstapte: Nee, hij moest ook nog zijn wachtgeld inleveren van Wilders, die toch zo zuiver op de graat was. Dat heb ik van de Elsevier-link die je me zelf aanreikte.
Als je dat niet accepteert, hoef ik die gehele link van jou toch zeker ook niet te accepteren?
Dan vind je een seksuele relatie binnen een gezagsverhouding zeker ook goed, zolang de politie het maar niet ziet?
Dan veroordeel jij Ruud Lubbers doch die beste man is informateur met vlekjes dus.
Ik hoor niemand daarover zeuren maar o wee als die iemand van de PVV is.
Dit topic gaat niet over Lubbers, of het CDA, maar over de houding van de PVV inzake het laakbare gedrag van Lucassen. Jijbakken zijn geen argument.
Ik hoef me niet voor Lubbers' gedrag te verantwoorden, want ik heb het nooit verdedigd.
Jij verdedigt het gedrag binnen de PVV wel, en dat zou je het best wél beargumenteren.
En inbraak is zeker oké zolang de buren maar niet wakker worden?
Voor de inbreker zeker, als de buren wakker worden dan heeft de inbreker een probleem.
En dat is bij Lucassen dus gebeurd: "De buren zijn wakker geworden." Waarom mag hij van jou blijven zitten?
Info is info, maar je mag zelf gaan googlelen.
Dus omdat het Geenstijl is klopt de nieuwsgeving niet?
Dat betekent niet dat je maar wat aan kan halen van iedereen die wat roept.
GeenStijl is verre van objectief, en behoorlijk tendentieus.
De Panorama heeft bijna nog meer nieuwswaarde.