...
Er wordt van de deelnemers verwacht dat ze hun standpunten goed onderbouwen zonder daarbij terug te vallen op dogma's.
...
Als er mensen zijn die kritiek hebben op de huidige theorie van de ontwikkeling van het oog, dienen dat heel goed onderbouwd brengen, gezien het aanwezige bewijsmateriaal dat de theorie ondersteunt.
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
...
Er wordt van de deelnemers verwacht dat ze hun standpunten goed onderbouwen zonder daarbij terug te vallen op dogma's.
...
Als er mensen zijn die kritiek hebben op de huidige theorie van de ontwikkeling van het oog, dienen dat heel goed onderbouwd brengen, gezien het aanwezige bewijsmateriaal dat de theorie ondersteunt.
Ik heb geen kritiek op de huidige theorie van de ontwikkeling van het oog en volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd. Ik verwoord slechts mijn gedachten hierover. En als dat niet mag....tja, waarover moet je dan nog discussiëren? Ik mag toch wel zeggen hoe ik erover denk? Of niet? Zeg het maar.
pallieter schreef:
Evolutionair gezien heeft dit net wel zin verdorie. Hoe ga ja anders als soort overleven.
Het lijkt mij evolutionair gezien het beste dat onze soort zo snel mogelijk uitsterft. Onze soort is namelijk hard op weg om de hele aarde met alle soorten naar de kloten te helpen.
pallieter schreef:
Evolutionair gezien heeft dit net wel zin verdorie. Hoe ga ja anders als soort overleven.
Het lijkt mij evolutionair gezien het beste dat onze soort zo snel mogelijk uitsterft. Onze soort is namelijk hard op weg om de hele aarde met alle soorten naar de kloten te helpen.
Off-topic!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
Geleid wordt enkel hij die zichzelf niet gevonden heeft. (Rereformed)
...
...
Ik heb geen kritiek op de huidige theorie van de ontwikkeling van het oog en volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd. Ik verwoord slechts mijn gedachten hierover. En als dat niet mag....tja, waarover moet je dan nog discussiëren? Ik mag toch wel zeggen hoe ik erover denk? Of niet? Zeg het maar.
De gedachten die je hier geplaatst hebt die te maken hadden met het oog (lees: het oog is ontworpen) berusten op een niet bewezen aanname van de aanwezigheid van een ontwerper.
Extreme beweringen vereisen extreem bewijs.
Daarin ben je tot op heden mee in gebreke gebleven, wat betekent dat de rest van je bijdragen niet anders gezien kunnen worden dan puberaal pestgedrag.
En nee, dat mag inderdaad niet, vervelend he?!
De achtste hemel is het atheïstische inzicht dat de werkelijkheid weliswaar hard is maar wel de werkelijkheid en die is zoveel waardevoller dan alle mooie, verzachtende sprookjes bij elkaar. (Gerard)
T12 :: Afhankelijk van de ernst kunnen moderators ingrijpen met een opmerking in roodbruine tekst of strenger toespreken in rood. Elk moderatoroptreden streeft naar een zo soepel mogelijk verder verloop van de discussie. Eventuele reacties van onbegrip of gevoel van onrechtvaardige behandeling naar aanleiding van moderatie dienen gegeven te worden in het klachtenforum, waar er verder over gesproken kan worden, of kies voor een directe benadering en ga via een pb in conclaaf met de desbetreffende moderator
Israëlisch politiek is de splijtzwam van de wereld.
T12 :: Afhankelijk van de ernst kunnen moderators ingrijpen met een opmerking in roodbruine tekst of strenger toespreken in rood. Elk moderatoroptreden streeft naar een zo soepel mogelijk verder verloop van de discussie. Eventuele reacties van onbegrip of gevoel van onrechtvaardige behandeling naar aanleiding van moderatie dienen gegeven te worden in het klachtenforum, waar er verder over gesproken kan worden, of kies voor een directe benadering en ga via een pb in conclaaf met de desbetreffende moderator
Goed. Jij bent de baas. Dan stop ik ermee. Maar ik wil er nog wel even op wijzen dat al mijn reacties betrekking hadden op stellingen van forumgenoten.
Extreme beweringen, eisen extreem bewijs.. Helemaal gelijk... Laat ik nu net evolutie zo'n extreme bewering vinden,< en niet onterecht( met het oog op welke definitie jullie er aan hangen.. )
E5 :: Mensen die stelselmatig reageren met oneliners, of voornamelijk 'knip en plak' werk van andere sites gebruiken, of alleen maar links plaatsen en weinig eigen inbreng kunnen bieden zijn niet gewenst.
Hier ben je ook wel eerder op gewezen.
Bonjour
Gaat over ogen !! Ja, en daar stopt het. Jij dient met beter bewijs te komen dan één of ander artikel van het icr. Je geeft ook minimaal een samenvatting de volgende keer! Een wetenschappelijke theorie ontkracht je met wetenschap. Niet met het ICR
Laatst gewijzigd door Iam op 29 dec 2014 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
As physicist Paul Davies has said “There is no known law of physics able to create information from nothing.”4 That, is science fact.
Iam schreef:Extreme beweringen, eisen extreem bewijs.. Helemaal gelijk... Laat ik nu net evolutie zo'n extreme bewering vinden,< en niet onterecht( met het oog op welke definitie jullie er aan hangen.. )
Iam schreef:Extreme beweringen, eisen extreem bewijs.. Helemaal gelijk... Laat ik nu net evolutie zo'n extreme bewering vinden,< en niet onterecht( met het oog op welke definitie jullie er aan hangen.. )
Nee hoor. Het eerste wat dan dient te gebeuren is vertellen wie de creator schiep.
Hoe vaak moet je nog worden uitgelegd dat wij niet in een geschapen God geloven? Beetje vermoeiend dit. Wil jij dat wij een karikatuur verdedigen die door jullie zelf geschapen is?
Let wel even op de quotes - Bonjour
Maar wel in een gemaakte natuur? Gemaakt leven?
Alle denkende mensen zijn atheïst. (R. Heinlein); The thoughts of the gods are not more unchangeable than those of the men who interpret them. They advance – but they always lag behind the thoughts of men ... The Christian God was once a Jew. Now he is an anti-Semite. (France)
Hoe komt dit beest aan zo'n systeem.. Terwijl het volgens evo's niet kan..
Gaat over ogen !!
Creation.com is geen betrouwbare site. Of wat had je gedacht?
Ook ben je weer aan het vervallen in het communiceren via linkjes. Dat is hier niet toegelaten.
"Anti-intellectualisme has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that my ignorance is just as good as your knowledge" - Isaac Asimov
Hoe komt dit beest aan zo'n systeem.. Terwijl het volgens evo's niet kan..
Gaat over ogen !!
The eyes of the box jellyfish tell us yet again that important innovations, such as eyes, evolve by changing how existing groups of genes are used, rather than adding new ones to the mix.
Ps.
Ik durf te wedden dat je geen regel gaat lezen van de link die ik hier geef.
Als je beweert van wel ga ik je in een apart topic er wat vragen over stellen waar je dan aan mag tonen dat je het gelzen EN begrepen hebt.
Laatst gewijzigd door Erik op 29 dec 2014 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.