De geloofsvisie van Job

Christendom en Judaïsme, contradicties in de bijbel, de ethiek van de bijbel etc..

Moderator: Moderators

Gesloten
Rereformed
Moderator
Contacteer:

Re: De geloofsvisie van Job

Bericht door Rereformed »

Fjedka schreef:
Job schreef:Zo...Piet..of je zet deze topic terug of R kan fluiten naar een antwoord van mij.
Ban me maar, als je niets beters weet. Mijn bezoek zie ik dan hier als geslaagd.
Smoesjes, Job.

Job, het was niet mijn idee om het te verplaatsen naar de babbelbox, maar ik kan het me wel voorstellen dat een moderator deze beslissing nam, aangezien je wekenlang om een reaktie op mijn aangevoerde bijbelteksten gevraagd moest worden en het daarna nog steeds laat afweten. De kwaliteit van de discussie is wegens dit ontwijkende gedrag van je gedaald tot een absoluut dieptepunt voorzover ik me een discussie kan herinneren op dit forum. Het topic is het daarom niet waard om nog serieus te worden genomen en het is de taak van de moderators om te waken over de kwaliteit van ons forum.

Het verwondert me niet dat je je bezoek aan dit forum geslaagd vindt. Iemand die in de bijbel precies het omgekeerde kan lezen wat de teksten zeggen zal wel geoefend zijn om de realiteit op elk gewenst moment om te draaien in iets wat hem voordelig schijnt.
Born OK the first time
Stanhope
Ervaren pen

Bericht door Stanhope »

Dag Job,

Je schreef:
Iemand die helemaal of vrijwel niets tot voorgaande onderwerpen heeft bijgedragen enz.
Ik veronderstel dat jij weinig tot niets begrijpt van forums op internet en in het bijzonder dit forum. M.i. zijn op dit forum veel meelezers met verschillende overtuigingen.
De meelezers van dit forum verwachten een bepaald patroon zoals vragen, antwoorden en ideeën.
Als je mee doet met de discussie dan zit je op “het podium” en dien je te antwoorden op vragen, de meelezers in de zaal eisen dit !! Op alle vragen? Nee soms lukt dit niet, maar daar zijn de moderators voor om een en ander te sturen.

Jij moet alleen nog op één vraag reageren.

Job, je komt over als een aardige en slimme jongen. Corrigeer je zou ik zeggen.

Ajuus,
Stan
Famous Sam McCloud quotes:
-Will you hold my bomb just a minute? Just a minute. I got a pebble in my boot.
-*There* yuh go!
Job
Banned

Bericht door Job »

WPS schreef:Ik heb mij er idd zeer aan geïrriteerd dat je weigert om een antwoord te geven op het punt van RR, ondanks je belofte dat binnen een bepaald tijdsbestek te doen.
Staat daar een tijdslimiet op ??
WPS schreef:Als lid van dit forum heb ik het recht om je aan te spreken op de forumregels (waar jij ook akkoord mee gegaan bent). En dat heb ik gedaan. Terecht, je hebt het door je weigering én het breken van nota bene je eigen belofte volledig aan jezelf te wijten.
Nou, vind ik niet. Ze zouden eens hier wat meer geduld kunnen uitoefenen en iemand eens
de tijd gunnen om iets voor te bereiden.
WPS schreef:Mocht je je belofte gestand doen (en dus de vraag van RR inhoudelijk beantwoorden), dan ben ik er persoonlijk een voorstander van om het onderwerp weer terug te plaatsen. Wat mij betreft schudden we elkaar dan virtueel de hand.
Klinkt symphatiek. Toch weet ik niet wat ik precies aan jou heb (zoals aan velen hier op het forum),
want prompt daarop maak je de volgende opmerking:
WPS schreef:" Het wordt steeds grappiger: de chanteur beschuldigt de gechanteerde van chantage...
Dus wat meen je nou in werkelijkheid ?
WPS schreef: Een discussie op FT moet gewoon netjes gevoerd worden, volgens de door jou en mij geaccepteerde regels. Ik hoop dat je het daar mee eens bent.
Daar ben ik het mee eens. Dit geldt ook voor jou en anderen hier als vaste klanten.

Ik blijf bij mijn standpunt:
Job schreef:"Zo...Piet..of je zet deze topic terug of R kan fluiten naar een antwoord van mij.
Job
"De geest is niet in het ik maar tussen ik en jij"
(Martin Buber)
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Job schreef:Ik blijf bij mijn standpunt:

Job schreef:"Zo...Piet..of je zet deze topic terug of R kan fluiten naar een antwoord van mij.

Job
Zo voor iemand die zich niet aan zijn afspraken houdt heb je wel een erg grote mond (om maar geen ander woord te gebruiken). Een christen neem ik aan?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Fish
Ontoombaar

Bericht door Fish »

Job schreef:Ik blijf bij mijn standpunt:
Job

Zo, is dat schrikken. :shock:
Het goddelijke onderscheidt zich niet van het niet bestaande.
Jinny

Bericht door Jinny »

Duidelijk is dat Job door zijn poging tot chantage zijn krediet volledig heeft verspeeld.
Ik ben ook absoluut niet van plan om in te gaan op de poging tot.
De voorwaarden liggen er, en indien Job daar niet in meegaat, jammer.
Gesloten