Fjedka schreef:Job schreef:Zo...Piet..of je zet deze topic terug of R kan fluiten naar een antwoord van mij.Smoesjes, Job.Ban me maar, als je niets beters weet. Mijn bezoek zie ik dan hier als geslaagd.
Job, het was niet mijn idee om het te verplaatsen naar de babbelbox, maar ik kan het me wel voorstellen dat een moderator deze beslissing nam, aangezien je wekenlang om een reaktie op mijn aangevoerde bijbelteksten gevraagd moest worden en het daarna nog steeds laat afweten. De kwaliteit van de discussie is wegens dit ontwijkende gedrag van je gedaald tot een absoluut dieptepunt voorzover ik me een discussie kan herinneren op dit forum. Het topic is het daarom niet waard om nog serieus te worden genomen en het is de taak van de moderators om te waken over de kwaliteit van ons forum.
Het verwondert me niet dat je je bezoek aan dit forum geslaagd vindt. Iemand die in de bijbel precies het omgekeerde kan lezen wat de teksten zeggen zal wel geoefend zijn om de realiteit op elk gewenst moment om te draaien in iets wat hem voordelig schijnt.