BESTE BR.
onderwerp (teveel slip op de tong)
Ik vind van niet het is gewoon zo…..
Creationistische sites zijn bij jullie -jullie is sterk evolutionistische atheïsten- verdacht EN worden bestookt met woede.
Daarom wordt noodgedwongen informatie over de persoon van de sites achtergehouden.
Zeker als het een mindere god betreft.
Echter bij de grotere goden ,en dan bedoel ik ir. Hoogleraar zoals cees dekker bv. wordt wel achtergrond info gegeven.
zoals hier
http://www.delta.tudelft.nl/archief/j34/n38/2556
BR. IK volg jullie discussies ,en wat zie ik, een mateloze overdosis aan intellectueel taalgebruik, ook om op te vallen.
om ste beurten over elkaar heenvallen ,(ben jij nog niet aan de beurt?)
100 regels voor iets wat ook in 10 regels gezegd kan worden.
venijnige postings naar gelovigen die vaak meer zeggen over de persoon die ze uitbraakt.
Maar jullie hebben de gelovigen ook weer nodig om de forums op gang te houden
en de gelovigen hebben jullie weer nodig,want onder elkaar zijn ze snel uitgepraat.
Dit kan zo lekker doorgaan gaan jaar in en jaar uit.
Noem jij dat dan soms wel wetenschappelijke discussie??
Maar ondanks dit alles steek ik er wat van op en vaak hebben jullie nog gelijk ook.
Laat deze (buitenmodaal creationist) die ik ben nu maar zo af en toe zijn zegje doen als jullie aankomen bv. met wat ik zei over voorgangers die de schepping verwerpen.en Daar sta ik achter zonder mij er voor te hoeven schamen..
Of moet ik mijn mond houden en alleen een applaus machine zijn omdat ik geen who heb.
Dan ben je verkeerd bezig mijn beste br.
Maar in een slachtoffer rol krijg je mij niet beste man/jongen ,ik heb al te veel meegemaakt om nog lange tenen te hebben.
Met hartelijke groet
Antoon
antoon