@ "Klikzoi
Tel daarbij op de jaarlijks oplopende boete van 1,2 miljard euro (náást de miljarden die we al verplicht moeten afstaan aan Griekenland, Spanje, Ïerland, etc.) Nederland zou zijn AAA-status verliezen en meer rente voor buitenlandse leningen moet aflossen.
Juist en dat zouden we uiteraard weer moeten ophoesten in de vorm van nog meer bezuinigingen en/of hogere belastingen. Dat wordt meestal vergeten. Verder ben ik iemand van walk the talk. Als je ergens achter staat en je woord geeft, dan behoor je dat ook te doen.
Nee, het europese systeem is ronduit geweldig te noemen en brengt ons zeer veel rijkdom en voorspoed. (maar niet heus) Ik begrijp heel goed waarom Wilders uit het akkoord is gestapt. Het is wederom een knieval naar Brussel.
Ik was aanvankelijk vrij neutraal over de EU maar ben steeds meer anti geworden vanwege de betutteling over binnenlandse zaken en het verzuimen van het snel onderkennen van de slechte financiële situatie in landen zoals Griekenland, Italië,Portugal en andere.
Griekenland had b.v. NOOIT tot de EU mogen worden toegelaten met hun enorm slechte financiële situatie. CDAer de Haan waarschuwde hier toen al luid en duidelijk voor in het parlement maar iedereen had stopverf in de oren. Met zulke miezerige "economen" kan je zoiets verwachten.