Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

ChaimNimsky
Superposter

Re: Israël overvallen door Operatie al-Aqsa storm: oorlog!

Bericht door ChaimNimsky »

Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:25 Ja, en nu doe jij het zelfde... zo ongeveer dan hè?
Nee. Terrorisme en het jagen op terroristen verschilt fundamenteel. En - het meerst relevante - wij zijn enorm succesvol en effectief. Zij, daarentegen, sterven aan de lopende band.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:26
Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:25
ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:23 Geen andere wang, natuurlijk niet. Dat kwaadaardige stompzinnige christelijke zoetgevooisde sentiment. We gaan de terorristen decimeren -- de verbranders van onze baby's, de folteraars van onze kinderen en de verkrachters van onze ontzielde vrouwen die onder luid gejuich door de straten van Gaza werden geparadeerd. Ja, daar zijn we zeer succesvol mee bezig.
Ja, en nu doe jij het zelfde... zo ongeveer dan hè?
Nee. Terrorisme en het jagen op terroristen verschilt fundamenteel.
Tientallen jaren landjepik is ook een vorm van terreur. Knoeien met rechten enz..
¥¥
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:28 Tientallen jaren landjepik is ook een vorm van terreur. Knoeien met rechten enz..
Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas heeft een paar dagen geleden nog benadrukt dat het 7 oktober net zolang wil herhalen totdat het heel Israel heeft en Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden -- daarom dans ik in m'n kamer.
Zionist
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:30
Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:28 Tientallen jaren landjepik is ook een vorm van terreur. Knoeien met rechten enz..
Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden en daarom dans ik in m'n kamer.
Val niet.
¥¥
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:34
ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:30 Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden en daarom dans ik in m'n kamer.
Val niet.
Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! Eindelijk gaan we een einde aan dat ongedierte maken. Het heeft reeds te lang geduurd.
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Dit topic blijft uit de hand lopen. In plaats van de geweldspiraal te bespreken is men met de motieven van de andere deelnemers bezig, met hun vermeende (gebrek aan) moraal, met de propaganda van beiden partijen (de een gelooft die kant de ander de andere kant). Men stelt vragen die in beter in het subforum ethische dillema's kunnen worden behandeld, en de ander weigert ze serieus te beantwoorden. (behalve met zinloze wedervragen) Men toont niet de minste zelfdiscipline(veinst die wel)! Daarbij is onze waarschijnlijk beste moderator getroffen door een onbegrijpelijk disfunctioneren van haar zicht op het forum. Ik overweeg nog altijd om het op te geven jullie tot discussie te bewegen in plaats van je over te geven aan het uiten van een onwrikbare vastgeroeste mening, en het topic maar te sluiten. Echter je kunt wel een topic sluiten, maar ondertussen gaat de actualiteit nog steeds door. Dus dat is een optie die ook weinig zal opleveren. Het is niet anders dan de opwarming van het klimaat. Niet meer te stoppen!
Ik wens u alle goeds
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:37
Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden en daarom dans ik in m'n kamer.
Val niet.
Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! eindelijk gaan we er een einde aan maken.
Ik ga een slaapje doen. Welterusten. Zal jou ook wel lukken met al die blijdschap.
Jammer van die andere Palestijenen, moeders, vaders, kinderen...
En dat 'einde' kan je wel schudden. Je moest eens weten...
¥¥
Gerard R.
Superposter

Bericht door Gerard R. »

Peter van Velzen schreef: 15 nov 2023 01:39
Dit topic blijft uit de hand lopen. In plaats van de geweldspiraal te bespreken is men met de motieven van de andere deelnemers bezig, met hun vermeende (gebrek aan) moraal, met de propaganda van beiden partijen (de een gelooft die kant de ander de andere kant). Men stelt vragen die in beter in het subforum ethische dillema's kunnen worden behandeld, en de ander weigert ze serieus te beantwoorden. (behalve met zinloze wedervragen) Men toont niet de minste zelfdiscipline(veinst die wel)! Daarbij is onze waarschijnlijk beste moderator getroffen door een onbegrijpelijk disfunctioneren van haar zicht op het forum. Ik overweeg nog altijd om het op te geven jullie tot discussie te bewegen in plaats van je over te geven aan het uiten van een onwrikbare vastgeroeste mening, en het topic maar te sluiten. Echter je kunt wel een topic sluiten, maar ondertussen gaat de actualiteit nog steeds door. Dus dat is een optie die ook weinig zal opleveren. Het is niet anders dan de opwarming van het klimaat. Niet meer te stoppen!
Tsja... ik probeer hem iets te laten voelen of te laten zien. Maar het helpt niet.
Haal maar weg dan als dat een oplossing is voor je. :)
Zoals ik schreef: ik ga pitten.
Laatst gewijzigd door Gerard R. op 15 nov 2023 01:46, 1 keer totaal gewijzigd.
¥¥
ChaimNimsky
Superposter

Gerard R. schreef: 15 nov 2023 01:40
Val niet.
Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! eindelijk gaan we er een einde aan maken.
Ik ga een slaapje doen. Welterusten. Zal jou ook wel lukken met al die blijdschap.
Jammer van die andere Palestijenen, moeders, vaders, kinderen...
Ja, inderdaad jammer van die andere Palestijnen, moeders, vaders, kinderen..., maar Hamas sterft bij de duizenden en dat is wat telt. Nooit meer verbrande Joodse baby's, doodgefolterde Joodse kinderen voor de ogen van hun ouders en verkrachte jonge Joodse vrouwen wiens ontzielde lichamen onder luid gejuich door de straten van Gaza worden geparadeerd.
En dat 'einde' kan je wel schudden. Je moest eens weten...
Oh, dat einde is reeds duidelijk in zicht. En dat de Palestijnen niets van hun leven weten te bakken, is hun zaak. Stoor ons niet als we het leven aan het vieren zijn!
Zionist
Peter van Velzen
Site Admin

ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 01:30 Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden en daarom dans ik in m'n kamer.
Val niet.
Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! Eindelijk gaan we een einde aan dat ongedierte maken. Het heeft reeds te lang geduurd.
Niet zo fraai gebruik van fascistische taal, waarvan sommigen (zie begaande video) denken dat niemand anders die gebruikt. Maar helaas! Zelfs zelfverklaarde ant-fascisten zijn niet immuum voor virale memen. . .

NB Ik plaats deze video niet omdat ik van onderwerp wil veranderen, maar om aan te geven hoe ernstig het gebruik van het woord "ongedierte" wordt beschouwd als het over mensen gaat (ook zij die terreurdaden - van rebellen of van overheden) plegen of goedkeuren zijn wel degelijk mensen!) Als iemand nogmaals een groep mensen - hoe immoreel ze ook zijn "ongedierte" noemt, volgt een waarschuwing!
Ik wens u alle goeds
ChaimNimsky
Superposter

Correctie: Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! Eindelijk gaan we een einde aan dat tuig maken. Het heeft reeds te lang geduurd. Ik zou oprecht verdrietig zijn indien onschuldige ratten en kakkerlakken hetzelfde lot zou zijn beschoren aangezien zij niets verkeerds hebben gedaan, maar lieden - mensen - die Joodse baby's doelbewust levend verbranden, Joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders doodfolteren, Joodse ouden van dagen gericht afslachten en de levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza paraderen, worden mijns inziens terecht bij de duizenden gedood. Dat de Palestijnen niets van hun leven weten te bakken, is hun zaak, maar stoor ons niet als we het leven aan het vieren zijn!
Zionist
B.S.
Bevlogen

Bericht door B.S. »

Blijf wel realistisch Chaim Nimsky. Hamas gaat nooit echt weg, de 'West-Bank" gaat ook een keer knallen en de Gazastrook wordt weer een albatros om Israël's nek waar ze weer de bevolking in bedwang moeten houden wat de internationale reputatie van Israël nog slechter gaat maken. Maar Hamas moet aangepakt worden, dit kon niet zo doorgaan inderdaad.

Israël schijnt een plan te hebben om de Gaza-strook in zes gebieden op te delen, 'emiraten' die dan onder een lokale clan of familie worden gesteld, geïnspireerd op de Verenigde Arabische Emiraten. Tja. De Palestijnse Autoriteit (Fatah, PLO) mag van Israël onder geen beding het bestuur over de Gaza-strook krijgen, laten de Amerikanen nou net in die richting denken...
Peter van Velzen
Site Admin

ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 02:25 Correctie: Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! Eindelijk gaan we een einde aan dat tuig maken. Het heeft reeds te lang geduurd. Ik zou oprecht verdrietig zijn indien onschuldige ratten en kakkerlakken hetzelfde lot zou zijn beschoren aangezien zij niets verkeerds hebben gedaan, maar lieden - mensen - die Joodse baby's doelbewust levend verbranden, Joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders doodfolteren, Joodse ouden van dagen gericht afslachten en de levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza paraderen, worden mijns inziens terecht bij de duizenden gedood. Dat de Palestijnen niets van hun leven weten te bakken, is hun zaak, maar stoor ons niet als we het leven aan het vieren zijn!
Als ik goed lees wat jij schrijft zou dat betekenen dat er duizenden joodse baby's doelbewust levend zijn verbrand, duizenden joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders zijn doodgefolterd, duizenden joodse ouden van dagen "gericht" zijn afgeslacht en duizenden levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza zijn geparadeerd.

Volgens de officiële statements van de Israelische regering, vielen er echter slechts 1200 slachtoffers. Dus als enkele van de zaken die jij noemt al daadwerkelijk zouden hebben plaatsgevonden, hebben was het niet eens mogelijk dat er duizenden lieden waren, die ook maar één van die gruwelijkheden hebben verricht, laat staan allemaal.

Ik raad je echt aan om te wachten met het plaatsen van nog meer berichten tot je weer tot nuchter nadenken in staat bent.
Ik wens u alle goeds
dikkemick
Adelaar

Bericht door dikkemick »

Dat is een ander topic. Ben het oneens met het nederzettingenbeleid, maar Hamas heeft een paar dagen geleden nog benadrukt dat het 7 oktober net zolang wil herhalen totdat het heel Israel heeft en Hamas wordt momenteel ingemaakt bij de duizenden -- daarom dans ik in m'n kamer.
Je bent het oneens met het nederzettingen beleid maar ziet niet in dat dit eigenlijk de oorzaak is van het doen ontstaan als organisaties als Hamas? Waarom zou Hamas stoppen als Israël (de indringer) ook niet stopt? Dit lijkt heel zwart wit, maar uiteindelijk komt het hierop wel neer.
En wat B.S zegt: ook de westbank gaat straks knallen.
Schuld van Hezbollah of toch van Israël?
Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere. Zulks is om moverende reden evident!
Einstein/Mick
ChaimNimsky
Superposter

Peter van Velzen schreef: 15 nov 2023 06:24
ChaimNimsky schreef: 15 nov 2023 02:25 Correctie: Wat maakt het uit? Ik ben zo blij! Eindelijk gaan we een einde aan dat tuig maken. Het heeft reeds te lang geduurd. Ik zou oprecht verdrietig zijn indien onschuldige ratten en kakkerlakken hetzelfde lot zou zijn beschoren aangezien zij niets verkeerds hebben gedaan, maar lieden - mensen - die Joodse baby's doelbewust levend verbranden, Joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders doodfolteren, Joodse ouden van dagen gericht afslachten en de levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza paraderen, worden mijns inziens terecht bij de duizenden gedood. Dat de Palestijnen niets van hun leven weten te bakken, is hun zaak, maar stoor ons niet als we het leven aan het vieren zijn!
Als ik goed lees wat jij schrijft zou dat betekenen dat er duizenden joodse baby's doelbewust levend zijn verbrand, duizenden joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders zijn doodgefolterd, duizenden joodse ouden van dagen "gericht" zijn afgeslacht en duizenden levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza zijn geparadeerd.

Volgens de officiële statements van de Israelische regering, vielen er echter slechts 1200 slachtoffers.
Waar staat dat er duizenden joodse baby's doelbewust levend zijn verbrand, duizenden joodse kinderen opzettelijk voor de ogen van hun ouders zijn doodgefolterd, duizenden joodse ouden van dagen "gericht" zijn afgeslacht en duizenden levenloze verkrachte lichamen van jonge joodse vrouwen onder luid gejuich door de straten van Gaza zijn geparadeerd?
Zionist
Gesloten